Beppu Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Gedurende deze eerste helft ben ik mij gaan realiseren dat de kans aanwezig is dat we geen cup gaan pakken dat jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Gedurende deze eerste helft ben ik mij gaan realiseren dat de kans aanwezig is dat we geen cup gaan pakken dat jaar Dat dacht iedereen na Drita vorig jaar ook. Dus ik zou nog niet te snel treuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Dat dacht iedereen na Drita vorig jaar ook. Dus ik zou nog niet te snel treuren Klopte toen toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei MetalMichael: Klopte toen toch ook? Haha als je het zo bekijkt wel ja . Ging er vanuit dat @Beppu vooral bedoelde dat het een moeizaam (Europees) seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Nja, 3-0 bij rust is niet lekker, maar Lazio is wel gewoon een prima team met ook een goede coach. Feyenoord nog hard op zoek naar balans en samenhang. Kan best gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Totaal geen samenhang in het elftal. Kopen kopen kopen, vreemdelingen legioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 9 minuten geleden zei putdus: Totaal geen samenhang in het elftal. Kopen kopen kopen, vreemdelingen legioen Luie take. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 4 minuten geleden zei MetalMichael: Luie take. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 2 minuten geleden zei putdus: ? Laat ik een tegenvraag stellen: Hoe had jij het vertrek van 7 basisspelers opgevangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Lekker mogen debuteren bij 4-0 achter. “Laat maar zien wat je kan, Mats.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) Hele makkelijke penalty, maar de eer is gered. Schiet hem wel overtuigend in. 8 september 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Geen penalty dit imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 58 minuten geleden zei PJHoutman: 0-3 ondertussen dus. Wat mij betreft ligt de schuld bij dit foeilelijke tenue. Lijkt wel alsof iemand voor het eerst zelf een shirtje in FM probeert te maken en denkt ‘laat ik eens gek doen’. De term mooi roze is niet lelijk gaat hier in elk geval niet op zeg… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Jammer dat hij Idrissi weer speeltijd geeft en niet Paixao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Gezien de wedstrijd uiteindelijk nog een redelijke uitslag. Niet al te veel schade opgelopen qua doelsaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Terecht geen strafschop, maar het rare is dat als Gimenez niet per ongeluk naast de bal stapt het waarschijnlijk wel gewoon een penalty wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei MetalMichael: Gezien de wedstrijd uiteindelijk nog een redelijke uitslag. Niet al te veel schade opgelopen qua doelsaldo. Je lijkt Henk de Jong wel. 9 september 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Tja, dit had ik eigenlijk wel verwacht. De manier waarop niet overigens maar wel dat we er af zouden gaan. Blik weer op Sparta en volgende week Sturm Graz in eigen huis pakken. Geluk is dat we Lazio pas weer in de laatste speelronde treffen en hopelijk dan ook wat beter op elkaar ingespeeld zijn. Je zal wel een groot verschil met een echte 6 op het veld (Wieffertje) ipv Timber die gewoon een 8 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: De manier waarop niet overigens maar wel dat we er af zouden gaan Dat eigenlijk ook wel. Je ziet dat de onderlinge afstemming er nog niet is en door het drukzetten van Lazio kwam dat in verdedigend opzicht enorm aan de oppervlakte. En door het zwakke drukzetten van ons kon Lazio er makkelijk tussendoor voetballen. Met name op het middenveld en de aansturing hiervan van achteruit is er nog een hoop werk aan de winkel voor Slot. Is al een paar weken een zwakte, maar Lazio heeft de kwaliteiten om dat flink naar voren te laten komen. 9 september 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Dat eigenlijk ook wel. Je ziet dat de onderlinge afstemming er nog niet is en door het drukzetten van Lazio kwam dat in verdedigend opzicht enorm aan de oppervlakte. En door het zwakke drukzetten van ons kon Lazio er makkelijk tussendoor voetballen. Met name op het middenveld en de aansturing hiervan van achteruit is er nog een hoop werk aan de winkel voor Slot. Is al een paar weken een zwakte, maar Lazio heeft de kwaliteiten om dat flink naar voren te laten komen. Misschien was het ook meer hoop dat het niet zo erg zou zijn als dat het gisteren was hoor. Wat ook gezegd mag worden is dat Ali echt goeie indruk achter laat nu al paar wedstrijden op rij. Denk dat Dilrosun binnenkort wel eens op t bankie mag plaatsnemen, die heeft t op die schitterende goal na ook nog niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Misschien was het ook meer hoop dat het niet zo erg zou zijn als dat het gisteren was hoor. Dat zeker :-D. Maar helaas, een kwalitatief betere ploeg, zoals Lazio legt zoiets ongenadig hard bloot. 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat ook gezegd mag worden is dat Ali echt goeie indruk achter laat nu al paar wedstrijden op rij. Denk dat Dilrosun binnenkort wel eens op t bankie mag plaatsnemen, die heeft t op die schitterende goal na ook nog niet echt. Dat dacht ik gisteren tijdens zijn invalbeurt ook. Lijkt eindelijk weer een beetje vorm gevonden te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 4 uur geleden zei MetalMichael: Dat zeker :-D. Maar helaas, een kwalitatief betere ploeg, zoals Lazio legt zoiets ongenadig hard bloot. Dat dacht ik gisteren tijdens zijn invalbeurt ook. Lijkt eindelijk weer een beetje vorm gevonden te hebben. Ja Ali valt nu al paar keer op rij sterk in. Nu Idrissi nog, volgende project voor Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Kökcü, Timber, Dilrosun; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi Allemachtig, Idrissi basis. Zou bijna de wedstrijd overslaan. Ook opvallend dat hij Wieffer er niet inzet en blijkbaar met Dilrosun op 10 gaat spelen? Gaat je middenveld lekker overlopen worden door fucking Adil Auassar en Jonathan de Guzman. Nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Ik had Wieffer ook wel verwacht en wat Slot van Idrissi verwacht, is mij een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Lopez in de speeltuin. Wieffer is iets conditioneels gaf Slot aan "zwaarste 25 minuten van m'n leven" zou Wieffer gezegd hebben over zijn invalbeurt tegen Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten