PJHoutman Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Kuijt - Jens - RvP in die volgorde. Maar we moeten nog 78 jaar, wie weet leidt Traunert ons wel naar 3 titels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Pi-air, Bosvelt, van Wonderen. Eigenlijk onmogelijk om te kiezen. Wat een eeuw mensen, wat een eeuw. De eeuw waarin Feyenoord meer Europese finales speelt dan welke Nederlandse club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 En voor het gemak vergeten jullie Gio ook gewoon even. Zoveel keus, zoveel keus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Benita trouwens definitief overgeheveld naar de eerste selectie. Zou dat betekenen dat er toch nog iets in de pijplijn zit voor Pedersen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Staat er los van, vermoed ik. Ik zie het ook eerder als signaal dat dit de verdediging is waar we het tot de winterstop mee gaan doen. Pedersen Benita Geertruida Trauner Hancko Rasmussen Lopez (+ Hartman) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 13 minuten geleden zei PJHoutman: Benita trouwens definitief overgeheveld naar de eerste selectie. Zou dat betekenen dat er toch nog iets in de pijplijn zit voor Pedersen? Zou kunnen, maar ik denk dat het puur is om deze jongen te belonen. In een interview heeft Slot al eens aangegeven dat Mimi het grootste talent bij Feyenoord is dus misschien daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Benita trouwens definitief overgeheveld naar de eerste selectie. Zou dat betekenen dat er toch nog iets in de pijplijn zit voor Pedersen? Denk dat het komt doordat Geertruida naast als RB, ook als eerste reserve achter Trauner en voor de 6 wordt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Is toch gewoon puur een formele kwestie? Ik denk dat hij bijvoorbeeld nu hij volwaardig eerste selectielid is: * vaste plek in kleedkamer * upgrade rugnummer * upgrade auto van de club * wellicht een bonus/ salarisaanpassing * een foto met zn hoofd op de website bij Feyenoord 1 en dergelijke. Hij blijft de 3e rechtsback. Verwacht dat Hartman binnenkort ook deze upgrade krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Is toch gewoon puur een formele kwestie? Ik denk dat hij bijvoorbeeld nu hij volwaardig eerste selectielid is: * vaste plek in kleedkamer * upgrade rugnummer * upgrade auto van de club * wellicht een bonus/ salarisaanpassing * een foto met zn hoofd op de website bij Feyenoord 1 en dergelijke. Hij blijft de 3e rechtsback. Verwacht dat Hartman binnenkort ook deze upgrade krijgt. Quilindschy binnenkort ook zo'n upgrade? Dan gaat het wel hard, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 26 minuten geleden zei Arezo: Is toch gewoon puur een formele kwestie? Ik denk dat hij bijvoorbeeld nu hij volwaardig eerste selectielid is: * vaste plek in kleedkamer * upgrade rugnummer * upgrade auto van de club * wellicht een bonus/ salarisaanpassing * een foto met zn hoofd op de website bij Feyenoord 1 en dergelijke. Hij blijft de 3e rechtsback. Verwacht dat Hartman binnenkort ook deze upgrade krijgt. Kan zeker, maar vond 't een opmerkelijk moment zo'n week voor de transferdeadline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Nu ik er nog even over nadacht kan het ook te maken hebben met het volgende: Ze hebben een poging gedaan voor Zerrouki als vervanger voor Aurseness. Dat heeft 's niet doorgegaan en een directe, meer ervaren vervanger is niet direct mogelijk. Geertruida naar de met Wieffer / aankoop zoals die Noor voor erachter. Pedersen als rb, met Benita er achter. Zou ook wel stroken met de verhalen van Slot over het opstellen van Hartman afgelopen zondag. Hij had het daar namelijk over buitenspelers met hun verkeerde been aan de buitenkant en dan backs eroverheen. Met Dilrosun en Walemark heb je nu twee linkspoten daar, itt Ali en Nelson. Dan is de combinatie met Pedersen wellicht logischer (even los evt voetbaltechnische bezwaren), waar dat vorig jaar voor Geertruida gold, in combinatie met rechtspoten op rechtsbuiten. Heb je direct ook weer een extra speler die diepgaat zonder bal, waar nu een flink tekort aan hebt. Dan zou je in een aanvallende situatie Paixao op links hebben die die runs maakt, met Kökcu die daar wat meer aan de binnenkant speelt en op rechts heb je Pedersen met Dilrosun aan de binnenkant. Haal je ook je spits, wie je ook kiest, van z'n eiland en zou het drukken ook wat beter moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Wat mij opvalt is dat niemand Arezo bekijkt. Ook PSV en Ajax niet. Zou die dan zo slecht zijn irl? Als je die kan halen voor 2 of 3 miljoen heb je een jonge spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Ik vind Arezo al niet veel op het forum, dus irl stel ik mij er ook al niet te veel van voor nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 8 minuten geleden zei delichris: Wat mij opvalt is dat niemand Arezo bekijkt. Ook PSV en Ajax niet. Zou die dan zo slecht zijn irl? Als je die kan halen voor 2 of 3 miljoen heb je een jonge spits. Die speelt toch inmiddels al in Spanje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei delichris: Wat mij opvalt is dat niemand Arezo bekijkt. Ook PSV en Ajax niet. Zou die dan zo slecht zijn irl? Als je die kan halen voor 2 of 3 miljoen heb je een jonge spits. Voor 2 a 3 miljoen mag iedereen mij komen ophalen. Behalve Ajax en PSV, die dan weer net niet. De echte Socrates was trouwens ook een ongelijke slappe ouwehoer 23 augustus 2022 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 2 minuten geleden zei Arezo: Voor 2 a 3 miljoen mag iedereen mij komen ophalen. Behalve Ajax en PSV, die dan weer net niet. Dan is de kans groter dat jij ze 2 á 3 miljoen mag betalen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Die speelt toch inmiddels al in Spanje? Klopt. Ik dacht nog in Uruguay. 3 minuten geleden zei Arezo: Voor 2 a 3 miljoen mag iedereen mij komen ophalen. Behalve Ajax en PSV, die dan weer net niet. Mocht je willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 De MU Allstars kunnen nog wel wat talent gebruiken anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 18 minuten geleden zei PJHoutman: De MU Allstars kunnen nog wel wat talent gebruiken anders. Te veel eer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 44 minuten geleden zei PJHoutman: De MU Allstars kunnen nog wel wat talent gebruiken anders. Wat wil je met Arezo dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 17 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wat wil je met Arezo dan? Ik durf te stellen dat praktisch iedereen beter is dan @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik durf te stellen dat praktisch iedereen beter is dan @Fabian. Is het zo erg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Mijn vader zei altijd: hij raakt nog geen skippybal in een telefooncel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2022 4 uur geleden zei PJHoutman: Ik durf te stellen dat praktisch iedereen beter is dan @Fabian. Nou nou nou, @Kelvin doet ook een goede duit in het zakje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Op 9-8-2022 om 23:37 zei 007mark: Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt. Rode Ster vliegt eruit, dus dat is slecht nieuws. Hierdoor moeten Rangers, Dinamo Zagreb en FC Kopenhagen allemaal de CL-groep halen én moet Olympiakos eruit gaat in de EL. Alleen dan komt Feyenoord in Pot 1 terecht. Het is dus een stuk realistischer dat het Pot 2 gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten