Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Benita trouwens definitief overgeheveld naar de eerste selectie. Zou dat betekenen dat er toch nog iets in de pijplijn zit voor Pedersen? 

Zou kunnen, maar ik denk dat het puur is om deze jongen te belonen. In een interview heeft Slot al eens aangegeven dat Mimi het grootste talent bij Feyenoord is dus misschien daarom. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch gewoon puur een formele kwestie? Ik denk dat hij bijvoorbeeld nu hij volwaardig eerste selectielid is:

* vaste plek in kleedkamer

* upgrade rugnummer

* upgrade auto van de club
* wellicht een bonus/ salarisaanpassing
* een foto met zn hoofd op de website bij Feyenoord 1

en dergelijke. Hij blijft de 3e rechtsback. Verwacht dat Hartman binnenkort ook deze upgrade krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Is toch gewoon puur een formele kwestie? Ik denk dat hij bijvoorbeeld nu hij volwaardig eerste selectielid is:

* upgrade rugnummer

en dergelijke. Hij blijft de 3e rechtsback. Verwacht dat Hartman binnenkort ook deze upgrade krijgt.

Quilindschy binnenkort ook zo'n upgrade? Dan gaat het wel hard, man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Arezo:

* upgrade rugnummer

Kan zeker, maar vond 't een opmerkelijk moment zo'n week voor de transferdeadline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik er nog even over nadacht kan het ook te maken hebben met het volgende: 

Ze hebben een poging gedaan voor Zerrouki als vervanger voor Aurseness. Dat heeft 's niet doorgegaan en een directe, meer ervaren vervanger is niet direct mogelijk. Geertruida naar de met Wieffer / aankoop zoals die Noor voor erachter. Pedersen als rb, met Benita er achter. Zou ook wel stroken met de verhalen van Slot over het opstellen van Hartman afgelopen zondag. Hij had het daar namelijk over buitenspelers met hun verkeerde been aan de buitenkant en dan backs eroverheen. Met Dilrosun en Walemark heb je nu twee linkspoten daar, itt Ali en Nelson. Dan is de combinatie met Pedersen wellicht logischer (even los evt voetbaltechnische bezwaren), waar dat vorig jaar voor Geertruida gold, in combinatie met rechtspoten op rechtsbuiten. 

Heb je direct ook weer een extra speler die diepgaat zonder bal, waar nu een flink tekort aan hebt. 

Dan zou je in een aanvallende situatie Paixao op links hebben die die runs maakt, met Kökcu die daar wat meer aan de binnenkant speelt en op rechts heb je Pedersen met Dilrosun aan de binnenkant. 

Haal je ook je spits, wie je ook kiest,  van z'n eiland en zou het drukken ook wat beter moeten gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Wat mij opvalt is dat niemand Arezo bekijkt. Ook PSV en Ajax niet. Zou die dan zo slecht zijn irl? Als je die kan halen voor 2 of 3 miljoen heb je een jonge spits.

Voor 2 a 3 miljoen mag iedereen mij komen ophalen. Behalve Ajax en PSV, die dan weer net niet.

De echte Socrates was trouwens ook een ongelijke slappe ouwehoer ;c

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-8-2022 om 23:37 zei 007mark:

Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt.

Rode Ster vliegt eruit, dus dat is slecht nieuws. Hierdoor moeten Rangers, Dinamo Zagreb en FC Kopenhagen allemaal de CL-groep halen én moet Olympiakos eruit gaat in de EL. Alleen dan komt Feyenoord in Pot 1 terecht. Het is dus een stuk realistischer dat het Pot 2 gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites