Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Met het vertrek van Aursnes en mogelijke vertrek van Toornstra wordt het wel heel jong he? Hopelijk komt er dan toch nog wat ervaring op de 6 positie bij ter vervanging van Aursnes. 

Verder vond ik het gisteren opvallend hoe vaak het spel in balbezit werd vertraagd. Een tempo'tje hoger en wat meer diepgang zou al veel verschil maken denk ik. Gezien alle mutaties deze zomer is dit overigens niet gek, dit zal tijd nodig hebben.

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei PJHoutman:

Het leek wederom echt helemaal nergens op. Idrissi en Szymanski onzichtbaar, Rasmussen weer erg matig. Hartman deed het best okay, was actief en probeerde zich echt in het spel te betrekken. 

Danilo echt niks goed gedaan behalve die strafschop, mag hopen dat Slot niet het idee heeft opgevat dat dit onze eerste spits moet worden. En Timber mag wel even afleren dat hij altijd eerst iemand voorbij moet. 

Haha sorry hoor, maar is Rasmussen nu al het pispaaltje geworden? Deze man heeft toch vrijwel niets fout gedaan, veel ballen weggewerkt samen met Trauner. Nee aan de verdediging lag het dit keer niet, eerder aan Geertruida en Timber die elke keer terugdraaien naar achteren en alle mogelijke snelheid uit de aanval hallen door een beetje dromerig met de bal te gaan lopen.

Kwestie van overleven aangezien bijna 50% van het basiselftal nog zal veranderen. Wat ik vooral schrijnend om te zien vond was die mislukte truc van Gimenez. ;c;c;c Man wat een crisis was dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat de nieuwe 6 een redelijk ervaren speler gaat worden. Ik noemde een paar weken geleden al Clasie. Zou ik een oplossing vinden voor 1 a 2 seizoenen. Schouten blijft mijn favoriet, maar is onrealistisch. Matusiwa denk ik ook. Die wordt in verband gebracht met de PL. Neem aan dat een speler als Mannsverk met het oog op de toekomst gehaald wordt? Net als Walemark en Wieffer de tijd krijgt om te rijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een beetje punten sprokkelen op dit moment. Als je de periode tot de eerste interlandbreak goed door komt, dan heb ik wel vertrouwen in een goed seizoen. Wat Rene hierboven al aangeeft: Normaal gesproken gaan Lopez, Hancko, Paixao en Gimenez nog ingepast worden. Wie weet zelfs Bullaude, waardoor je 4 of 5 basisspelers nog erbij krijgt. Maak mij nog niet al te druk. Missende diepgang zal met Paixao ook we opgelost worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Idrissi is echt héél slecht hè?

Ik denk dat hij een slagingspercentage van 0,01% heeft na die wedstrijd van gisteren. Imo is hij ook wat te dik ofzo, en hij heeft werkelijk waar niets goed gedaan. Hopen dat Paixao snel gewend is geraakt, want zeker tegen dit soort ploegen heb je zo'n pingelaar nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hij vooral opzoek is naar ritme. Heeft de afgelopen jaren weinig gespeeld. is in principe natuurlijk een backup voor Paixao. Verder wat @007markzegt. Sprokkelen. Er komt bijna elke week een nieuwe speler in het team. 

Bijlow

Geertruida Trauner Hancko Lopez
  *aankoop Szymanski Kokcu/ Timber
 Dilrosun Gimenez Paixao

Dit zou het moeten worden waarschijnlijk. Heb je een aantal prima backup spelers. Vooral voorin.

Goed voor Idrissi bijvoorbeeld dat Slot van plan is om veel midweeks te gaan oefenen te komende weken. Verwacht zelf woensdag weer een (besloten) oefenwedstrijd.      

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Thierryvane:

Idrissi is echt héél slecht hè?

Allemachtig. Lijkt er ook niet echt zin in te hebben. Wat mij betreft lekker 3e keus achter Paixao en Walemark.

16 minuten geleden zei PJHoutman:

@ReneLeBlanc Hij speelde bij Sparta Praag ook met 33, misschien betekent het iets voor hem. Hoop iig niet dat het zijn pace op FIFA is. 

Zijn snelheid was volgens mij juist 1 van zijn kwaliteiten. Neemt wel rugnummer dus over van Cyriel Dessers, dus een paar goals in 90+ zou lekker zijn ;c 

13 minuten geleden zei Arezo:

Verwacht zelf woensdag weer een (besloten) oefenwedstrijd.      

Misschien nu eindelijk tegen Volendam. Zou al tweemaal het geval zijn, maar beide keren afgezegd en vervangen door andere tegenstander. Nu hebben zij niet gespeeld afgelopen weekend, dus wellicht gaat het nu wel door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Die heeft 31.

De Nederlandse coureur houdt van het getal 3, hij vindt dat een mooie vorm hebben. Volgens andere bronnen is het zijn geluksgetal. Echter, toen Max Verstappen bij zijn debuut bij Toro Rosso in 2015 zijn nummer moest kiezen was de 3 al vergeven aan Daniel Ricciardo. Dat getal was dus niet mogelijk, maar het nummer 33 was nog wel vrij. En zo koos Max Verstappen startnummer 33 - verwijzend naar het potentieel van dubbel geluk. Op Twitter toonde hij een plaatje van een trapauto uit zijn jeugd dat ook al startnummer 33 op de zijkant had staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slachtoffer van de enorme transitie de afgelopen 2 jaar en met name afgelopen zomer natuurlijk. Werd op elke positie waarin hij kon spelen 3e keus. Dan gun ik hem nog wel een paar jaar basis bij een prima club. De laatste der Mohikanen uit het kampioensteam. Wordt tijd voor een nieuwe titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arezo:

Slachtoffer van de enorme transitie de afgelopen 2 jaar en met name afgelopen zomer natuurlijk. Werd op elke positie waarin hij kon spelen 3e keus. Dan gun ik hem nog wel een paar jaar basis bij een prima club. De laatste der Mohikanen uit het kampioensteam. Wordt tijd voor een nieuwe titel.

Dat gaat nog wel even zo'n 13 jaar duren. Dan ben je weer 18 jaar verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transfervrij ook weer, dat is wel jammer. Zijn geen liefdadigheidsinstelling en hebben zelf ook de hoofdprijs moeten betalen aan Utrecht voor Timber. Leuk en aardig hoor, voor 'bewezen diensten', maar vind dit altijd wel heel makkelijk.

Speler als Toornstra kan belangrijk zijn, maar je zag hem laatste seizoenen wel achteruit gaan. Als persoon jammer dat hij gaat, maar met het oog op de toekomst ben ik er niet rouwig om. Niet een speler die je dichterbij de topclubs gaat brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als persoon binnen de groep en qua mentaliteit heel jammer dat die gaat, als voetballer mis je er niet veel aan. Je zag aan alles dat hij het 'Slot-bal' niet meer kon belopen. Was telkens een stapje te laat, oogde nogal traag en had het gewoon niet meer. Wel jammer dat we m transfervrij laten gaan, had je gewoon een miljoentje uit kunnen slepen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites