MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 21 minuten geleden zei 007mark: Leuk voor hem dat hij speeltijd krijgt natuurlijk in een serieuze competitie, maar volgens mij was/is dit wel één van de sterkouders voor de U21. Promotie was ook een speerpunt voor komend seizoen weer, om zo dichterbij de KKD te komen. Toch jammer dat hij dan vertrekt. Volgens mij zat hij daar geregeld op de bank. Middenveld is als ik het me goed herinner best aardig bezet met oa Karim en Milambo nog. 12 minuten geleden zei PJHoutman: En Jansen naar Oss. Neem aan dat hij daar wel eerste keeper wordt, dus ben benieuwd. Keeperstrainer dicht hem meer talent doe dan Bijlow, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Timon Wellenreuther dus erbij. Neem aan dat dit betekent dat Marciano mag vertrekken, denk dat t een prima backup is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Matige keeper. Naar wat ik gezien heb bij Anderlecht was het toch echt niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 27 minuten geleden zei Bogatyr: Matige keeper. Naar wat ik gezien heb bij Anderlecht was het toch echt niet goed. Bij Willem II juist het tegenovergestelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Bij Willem II juist het tegenovergestelde Hopelijk kan hij dan zijn oude niveau terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Eindelijk officieel aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 En dankzij @007markweten we ook dat er beduidend minder dan 8 miljoen is betaald, volgens FTM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Lekker hoor. Las dat hij ruim bovenaan stond in spelersklassement van geslaagde dribbels, niemand kwam in de buurt Transfersom verschillende berichten. Staat 5 miljoen op Transfermarkt, terwijl VZ het heeft over 6 + 3 aan bonussen en 80% van de rechten. Nu nog eventjes doorpakken met Hancko en Bullaude. Aurnses inruilen voor een talentvolle middenvelder (niet Zerrouki!) en ik denk dat we een heel goede ploeg hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 20 uur geleden zei 007mark: Lekker hoor. Las dat hij ruim bovenaan stond in spelersklassement van geslaagde dribbels, niemand kwam in de buurt Transfersom verschillende berichten. Staat 5 miljoen op Transfermarkt, terwijl VZ het heeft over 6 + 3 aan bonussen en 80% van de rechten. Nu nog eventjes doorpakken met Hancko en Bullaude. Aurnses inruilen voor een talentvolle middenvelder (niet Zerrouki!) en ik denk dat we een heel goede ploeg hebben staan. https://1908.nl/artikelen/squad-depth-feyenoord-nadert-voltooiing-op-transfermarkt Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/squad-depth-feyenoord-nadert-voltooiing-op-transfermarkt Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie. Als ik dat overzicht zo bekijk en daar Hancko bij reken, staat er sowieso al een mooie selectie. Dik tevreden over. Aursnes zal dan nog wel vertrekken (hopelijk minimaal 15 miljoen vaste fee). Wat mij betreft is Zerrouki dan een prima vervanger doordat hij imo iets brengt wat Aursnes ook brengt (afjagen, defensieve kwaliteiten en zeker niet slecht aan de bal), maar niet tegen elke prijs omdat we daar direct een 'concurrent van 2022-2023' financieel sterker door maken. Dan zou ik toch eerder voor Mannsverk gaan en voor de basistactiek overwegen om Timber-Kokcu als twee mc's op te stellen met Bullaude/Szymanski ervoor op 10. EDIT: Unpopular opinion: Als Zerrouki en Mannsverk (financieel) niet haalbaar zijn, zou ik Clasie ook geen gekke optie vinden. Brengt direct ervaring met zich mee, wat bij deze jonge selectie geen overbodige luxe is. En ja, zijn 2e Feyenoord periode was niet heel sterk, dat herinner ik me idd ook nog. 18 augustus 2022 bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/squad-depth-feyenoord-nadert-voltooiing-op-transfermarkt Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie. Op linksachter nemen ze wel een behoorlijk risico als het bij die 2 namen blijft volgens mij. Is die Hartman echt al klaar voor het eerste? Ken hem niet echt. Verder nog (minstens) één optie op 6 erbij en je hebt een mooie selectie staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) 35 minuten geleden zei FlyD: Op linksachter nemen ze wel een behoorlijk risico als het bij die 2 namen blijft volgens mij. Is die Hartman echt al klaar voor het eerste? Ken hem niet echt. Verder nog (minstens) één optie op 6 erbij en je hebt een mooie selectie staan. Of Hartman het aan kan, gaan we waarschijnlijk aankomend weekend tegen RKC zien. Het is de bedoeling dat hij gaat spelen. Hancko kan ook linksback, en Pedersen kan daar ook nog als backup gelden. Bedoeling is dat ze aan het eind van deze window wellicht nog een buitenkans zien voor de linksback positie en anders is het slechts een paar maanden (vooral met het WK wat in november al start) overbruggen naar de volgende window. 18 augustus 2022 bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Op 17-8-2022 om 17:47 zei MetalMichael: En dankzij @007markweten we ook dat er beduidend minder dan 8 miljoen is betaald, volgens FTM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Schijnt nu ook een akkoord te zijn met Sparta Praag over David Hancko! Bedrag van 200 miljoen, oplopend tot 250 miljoen. Tsjechische kronen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 42 minuten geleden zei 007mark: Schijnt nu ook een akkoord te zijn met Sparta Praag over David Hancko! Bedrag van 200 miljoen, oplopend tot 250 miljoen. Tsjechische kronen dan Las dit even met stijgende verbazing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Bij de Bingo club liggen ze ook elke maandagavond in een deuk om Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 7 uur geleden zei 007mark: Schijnt nu ook een akkoord te zijn met Sparta Praag over David Hancko! Bedrag van 200 miljoen, oplopend tot 250 miljoen. Tsjechische kronen dan Dit zou het tegenbod van Sparta in eerste instantie zijn geweest. Prijs ligt rond de 7,2 miljoen ongeveer las ik, plus bonussen. Betaald in termijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Hartman in de basis. Slechter dan Pedersen zal het vast niet zijn, maar hoop wel dat Lopez snel ready for action is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Fucking matig zeg. Komen heel moeilijk tot kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Coolsingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Billenknijpen tegen RKC, maar zal tot PSV nog wel een kwestie van overwinningen schrapen blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Het leek wederom echt helemaal nergens op. Idrissi en Szymanski onzichtbaar, Rasmussen weer erg matig. Hartman deed het best okay, was actief en probeerde zich echt in het spel te betrekken. Danilo echt niks goed gedaan behalve die strafschop, mag hopen dat Slot niet het idee heeft opgevat dat dit onze eerste spits moet worden. En Timber mag wel even afleren dat hij altijd eerst iemand voorbij moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Oh, en Wålemark viel lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Grootste probleem nu is dat je geen spelers hebt die diep gaan zonder bal. Je spits, al je buitenspelers en middenvelders komen in de bal, of willen met de bal aan de voet naar voren. Paixao is wel zo'n speler, maar ééntje lijkt me niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Utrecht wil Toornstra meldt VI. Denk dat hij bij Feyenoord nog zeker van waarde kan zijn, maar snap ook dat hij de laatste jaren nog veel wil spelen. Verdient absoluut een vertrek door de voordeur, een mooi afscheid en een heldenontvangst als hij als tegenstander in de Kuip terugkeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten