Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei 007mark:

Officieel: Feyenoord verhuurt Hartjes aan Roda JC

Leuk voor hem dat hij speeltijd krijgt natuurlijk in een serieuze competitie, maar volgens mij was/is dit wel één van de sterkouders voor de U21. Promotie was ook een speerpunt voor komend seizoen weer, om zo dichterbij de KKD te komen. Toch jammer dat hij dan vertrekt.

Volgens mij zat hij daar geregeld op de bank. Middenveld is als ik het me goed herinner best aardig bezet met oa Karim en Milambo nog. 

12 minuten geleden zei PJHoutman:

En Jansen naar Oss. Neem aan dat hij daar wel eerste keeper wordt, dus ben benieuwd.

Keeperstrainer dicht hem meer talent doe dan Bijlow, dus ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Las dat hij ruim bovenaan stond in spelersklassement van geslaagde dribbels, niemand kwam in de buurt :<

Transfersom verschillende berichten. Staat 5 miljoen op Transfermarkt, terwijl VZ het heeft over 6 + 3 aan bonussen en 80% van de rechten. 

Nu nog eventjes doorpakken met Hancko en Bullaude. Aurnses inruilen voor een talentvolle middenvelder (niet Zerrouki!) en ik denk dat we een heel goede ploeg hebben staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei 007mark:

Lekker hoor. Las dat hij ruim bovenaan stond in spelersklassement van geslaagde dribbels, niemand kwam in de buurt

Transfersom verschillende berichten. Staat 5 miljoen op Transfermarkt, terwijl VZ het heeft over 6 + 3 aan bonussen en 80% van de rechten. 

Nu nog eventjes doorpakken met Hancko en Bullaude. Aurnses inruilen voor een talentvolle middenvelder (niet Zerrouki!) en ik denk dat we een heel goede ploeg hebben staan.

https://1908.nl/artikelen/squad-depth-feyenoord-nadert-voltooiing-op-transfermarkt

Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

https://1908.nl/artikelen/squad-depth-feyenoord-nadert-voltooiing-op-transfermarkt

Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie.  

Als ik dat overzicht zo bekijk en daar Hancko bij reken, staat er sowieso al een mooie selectie. Dik tevreden over. 

Aursnes zal dan nog wel vertrekken (hopelijk minimaal 15 miljoen vaste fee). Wat mij betreft is Zerrouki dan een prima vervanger doordat hij imo iets brengt wat Aursnes ook brengt (afjagen, defensieve kwaliteiten en zeker niet slecht aan de bal), maar niet tegen elke prijs omdat we daar direct een 'concurrent van 2022-2023' financieel sterker door maken. Dan zou ik toch eerder voor Mannsverk gaan en voor de basistactiek overwegen om Timber-Kokcu als twee mc's op te stellen met Bullaude/Szymanski ervoor op 10. 

EDIT: Unpopular opinion: Als Zerrouki en Mannsverk (financieel) niet haalbaar zijn, zou ik Clasie ook geen gekke optie vinden. Brengt direct ervaring met zich mee, wat bij deze jonge selectie geen overbodige luxe is. En ja, zijn 2e Feyenoord periode was niet heel sterk, dat herinner ik me idd ook nog.

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Mooi overzichtje van hoe en wat, ik verwacht nog drie inkomende transfers (Hancko, Bullaude en Mannsverk) en misschien nog wel die project signing als derde spits die dan vooral minuten in -21 zal maken. Wat een transferperiode zeg, we spelen gewoon FM in het eggie.  

Op linksachter nemen ze wel een behoorlijk risico als het bij die 2 namen blijft volgens mij. Is die Hartman echt al klaar voor het eerste? Ken hem niet echt.

Verder nog (minstens) één optie op 6 erbij en je hebt een mooie selectie staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei FlyD:

Op linksachter nemen ze wel een behoorlijk risico als het bij die 2 namen blijft volgens mij. Is die Hartman echt al klaar voor het eerste? Ken hem niet echt.

Verder nog (minstens) één optie op 6 erbij en je hebt een mooie selectie staan.

Of Hartman het aan kan, gaan we waarschijnlijk aankomend weekend tegen RKC zien. Het is de bedoeling dat hij gaat spelen. Hancko kan ook linksback, en Pedersen kan daar ook nog als backup gelden. Bedoeling is dat ze aan het eind van deze window wellicht nog een buitenkans zien voor de linksback positie en anders is het slechts een paar maanden (vooral met het WK wat in november al start) overbruggen naar de volgende window.

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Schijnt nu ook een akkoord te zijn met Sparta Praag over David Hancko! Bedrag van 200 miljoen, oplopend tot 250 miljoen. Tsjechische kronen dan ;)

Dit zou het tegenbod van Sparta in eerste instantie zijn geweest. Prijs ligt rond de 7,2 miljoen ongeveer las ik, plus bonussen. Betaald in termijnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leek wederom echt helemaal nergens op. Idrissi en Szymanski onzichtbaar, Rasmussen weer erg matig. Hartman deed het best okay, was actief en probeerde zich echt in het spel te betrekken. 

Danilo echt niks goed gedaan behalve die strafschop, mag hopen dat Slot niet het idee heeft opgevat dat dit onze eerste spits moet worden. En Timber mag wel even afleren dat hij altijd eerst iemand voorbij moet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites