Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Het doorgaan van Benfica, Dynamo Kiev, Rangers, Rode Ster en Dinamo Zagreb is gunstig geweest voor Feyenoord met het oog op Pot 1 in de EL. Benfica en Kiev hebben beide meer punten dan Feyenoord en spelen tegen elkaar. Wie er afvalt maakt daar nu niet meer uit, maar doordat ze deze ronde gehaald hebben weet je dus wel alvast dat slechts 1 van de 2 boven Feyenoord geplaatst zal zijn.

Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei MetalMichael:

Als ze wat betalen, dan is het aan Colorado.  Maar meer aanvallende middenvelders hebben we wel genoeg van zou je zeggen. Wat meer defensief denkenden niet.

Enige waardoor dit een beetje logisch zou zijn, is dat er zich clubs hebben gemeld voor Kökcü.

Nja, enerzijds snap ik het wel. Aanvallend heb je nu Kokcu / Szymanski / Timber, ik vind Toornstra persoonlijk niet goed genoeg meer dus als er daar nog iemand achter komt in de vorm van deze speler, is dat toch prima? 

Krabby gaf gister aan dat de kans 50/50 was voor Kokcu, op deze manier "sorteer" je al een beetje voor eventueel. Want als Kokcu nu niet gaat, is het komend jaar wel. 

Hancko momenteel +- 6 miljoen, waar halen we 't geld vandaan vraag ik me af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Hancko momenteel +- 6 miljoen, waar halen we 't geld vandaan vraag ik me af. 

Hoop niet dat de VVF weer bijspringt, zou mij beter lijken dat die een keer uitgekocht / afbetaald gaan worden. Maar begreep dat er dus voor de transfer van Walemark afgelopen winter wel weer een beroep op hun gedaan is. Heb zelf het laatste jaarverslag er niet op nageslagen, maar lees ook dingen over dat Feyenoord gewoon nog 43 miljoen aan lopende schulden heeft. Geen beste zaak en zie vooral dat er koste wat kost geinvesteerd wordt om bovenin mee te doen en prestaties hoog te houden. Hopelijk niet ten koste van nog meer schulden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei 007mark:

Hoop niet dat de VVF weer bijspringt, zou mij beter lijken dat die een keer uitgekocht / afbetaald gaan worden. Maar begreep dat er dus voor de transfer van Walemark afgelopen winter wel weer een beroep op hun gedaan is. Heb zelf het laatste jaarverslag er niet op nageslagen, maar lees ook dingen over dat Feyenoord gewoon nog 43 miljoen aan lopende schulden heeft. Geen beste zaak en zie vooral dat er koste wat kost geinvesteerd wordt om bovenin mee te doen en prestaties hoog te houden. Hopelijk niet ten koste van nog meer schulden.

Bij de VVF wordt er jaarlijks ook teruggekocht, volgens afspraak, tenzij Feyenoord hiervan afziet als zij het financieel niet verantwoord vinden. 2018 / 2019 is hier gebruik van gemaakt, 2020 / 2021 volgens mij niet. Op zich zijn lopende schulden niet erg wat mij betreft, mits hier afspraken over gemaakt zijn en je jaarlijks aan de terugbetaling kan voldoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-8-2022 om 23:37 zei 007mark:

Het doorgaan van Benfica, Dynamo Kiev, Rangers, Rode Ster en Dinamo Zagreb is gunstig geweest voor Feyenoord met het oog op Pot 1 in de EL. Benfica en Kiev hebben beide meer punten dan Feyenoord en spelen tegen elkaar. Wie er afvalt maakt daar nu niet meer uit, maar doordat ze deze ronde gehaald hebben weet je dus wel alvast dat slechts 1 van de 2 boven Feyenoord geplaatst zal zijn.

Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt.

Helaas, Olympiakos wint na pingels van Slovan Bratislava. Moeten nu in de EL play-off tegen Apollon Limassol. Mochten ze die winnen, moeten alle 4 de genoemde CL-deelnemers winnen om Feyenoord in Pot 1 van de EL-loting te krijgen. Mocht Olympiakos niet doorkomen, mag 1 van de genoemde CL-deelnemers afvallen naar de EL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

'Kökcü ziet Feyenoord groeien en wil blijven'

Orkun Kökcü is niet van plan om Feyenoord nog te gaan verlaten, zo meldt Voetbal International. De 21-jarige middenvelder heeft bij de directie van de Rotterdammers aangegeven nog één seizoen in De Kuip te willen blijven.

Kökcü is onder de indruk van het huidige elftal en wil daar onderdeel van zijn. Feyenoord heeft zich behoorlijk weten te versterken op de transfermarkt en op het trainingsveld is al te merken dat er een elftal staat dat met de top kan gaan meedraaien.

De international van Turkije heeft in de gesprekken wel laten weten dat wanneer zijn droomclub zich meldt de plannen nog kunnen wijzigen, maar clubs onder de top van Europa hoeven zich voorlopig niet te melden. Het contract van Kökcü loopt nog door tot medio 2025.

Die blijft dus, want ik zie geen clubs uit de top van Europa voor hem komen. Ooit. 

Snap nu nog minder van het aantrekken van die Argentijn voor 7 miljoen. :cab: 

Moet alleen nog wel zien als Leicester met 25 miljoen op de proppen komt en een miljoenensalaris of hij niet in de verleiding komt. Kan niet met het oog op het WK zijn dat hij wil blijven. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei PJHoutman:

Keessie langs de lijn in de Kuip. Daar zou ik toch wel aan kunnen wennen als Slot straks naar United gaat.

Dan verlies je volgend seizoen in ieder geval niet van Ajax. ;C Heerenveen in topmatchen kun je prima op betten onder Keessie. 

Ik zou Kokcu erin zetten voor Rasmussen in de rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, een aardig eerste kwartier maar verder niets. Danilo is veel te veel weg uit de spits en daardoor kom je gewoon niet dicht genoeg bij de goal. Heerenveen heeft het uitstekend staan en Feyenoord heeft niet de geniale buitenspeler die dat kan ontsluiten. Dit waren precies de wedstrijden die Sini vorig jaar openbrak met een slim één-tweetje of een dribbel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Nou, een aardig eerste kwartier maar verder niets. Danilo is veel te veel weg uit de spits en daardoor kom je gewoon niet dicht genoeg bij de goal. Heerenveen heeft het uitstekend staan en Feyenoord heeft niet de geniale buitenspeler die dat kan ontsluiten. Dit waren precies de wedstrijden die Sini vorig jaar openbrak met een slim één-tweetje of een dribbel. 

Daar heb je dan straks die Braziliaanse dribbelaar voor hopelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas in de laatste minuten kwam er iets van urgentie in het spel van Feyenoord. Nauwelijks wisselpasses gezien, of dat er een keer een man werd overgeslagen. Invalbeurt van Idrissi was ook weer naar verwachting. 

Meest belachelijke van de wedstrijd was de gele kaart voor tijdrekken van Noppert in de 97e minuut. En dan 35 seconden extra bijtellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Officieel: Feyenoord verhuurt Hartjes aan Roda JC

Leuk voor hem dat hij speeltijd krijgt natuurlijk in een serieuze competitie, maar volgens mij was/is dit wel één van de sterkouders voor de U21. Promotie was ook een speerpunt voor komend seizoen weer, om zo dichterbij de KKD te komen. Toch jammer dat hij dan vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites