007mark Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Het doorgaan van Benfica, Dynamo Kiev, Rangers, Rode Ster en Dinamo Zagreb is gunstig geweest voor Feyenoord met het oog op Pot 1 in de EL. Benfica en Kiev hebben beide meer punten dan Feyenoord en spelen tegen elkaar. Wie er afvalt maakt daar nu niet meer uit, maar doordat ze deze ronde gehaald hebben weet je dus wel alvast dat slechts 1 van de 2 boven Feyenoord geplaatst zal zijn. Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 17 uur geleden zei MetalMichael: Als ze wat betalen, dan is het aan Colorado. Maar meer aanvallende middenvelders hebben we wel genoeg van zou je zeggen. Wat meer defensief denkenden niet. Enige waardoor dit een beetje logisch zou zijn, is dat er zich clubs hebben gemeld voor Kökcü. Nja, enerzijds snap ik het wel. Aanvallend heb je nu Kokcu / Szymanski / Timber, ik vind Toornstra persoonlijk niet goed genoeg meer dus als er daar nog iemand achter komt in de vorm van deze speler, is dat toch prima? Krabby gaf gister aan dat de kans 50/50 was voor Kokcu, op deze manier "sorteer" je al een beetje voor eventueel. Want als Kokcu nu niet gaat, is het komend jaar wel. Hancko momenteel +- 6 miljoen, waar halen we 't geld vandaan vraag ik me af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 42 minuten geleden zei RicardoKaka8: Hancko momenteel +- 6 miljoen, waar halen we 't geld vandaan vraag ik me af. Hoop niet dat de VVF weer bijspringt, zou mij beter lijken dat die een keer uitgekocht / afbetaald gaan worden. Maar begreep dat er dus voor de transfer van Walemark afgelopen winter wel weer een beroep op hun gedaan is. Heb zelf het laatste jaarverslag er niet op nageslagen, maar lees ook dingen over dat Feyenoord gewoon nog 43 miljoen aan lopende schulden heeft. Geen beste zaak en zie vooral dat er koste wat kost geinvesteerd wordt om bovenin mee te doen en prestaties hoog te houden. Hopelijk niet ten koste van nog meer schulden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 56 minuten geleden zei 007mark: Hoop niet dat de VVF weer bijspringt, zou mij beter lijken dat die een keer uitgekocht / afbetaald gaan worden. Maar begreep dat er dus voor de transfer van Walemark afgelopen winter wel weer een beroep op hun gedaan is. Heb zelf het laatste jaarverslag er niet op nageslagen, maar lees ook dingen over dat Feyenoord gewoon nog 43 miljoen aan lopende schulden heeft. Geen beste zaak en zie vooral dat er koste wat kost geinvesteerd wordt om bovenin mee te doen en prestaties hoog te houden. Hopelijk niet ten koste van nog meer schulden. Bij de VVF wordt er jaarlijks ook teruggekocht, volgens afspraak, tenzij Feyenoord hiervan afziet als zij het financieel niet verantwoord vinden. 2018 / 2019 is hier gebruik van gemaakt, 2020 / 2021 volgens mij niet. Op zich zijn lopende schulden niet erg wat mij betreft, mits hier afspraken over gemaakt zijn en je jaarlijks aan de terugbetaling kan voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Alex Bangura, geen gek idee van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Zojuist zei Thierryvane: Alex Bangura, geen gek idee van Slot. Mwa, ik zou Hartman als back-up gebruiken achter die Peruaan en dan in de winter kijken of het genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Hendrix en Diemers weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Diemers verhuurd aan FC Emmen. Voor FC Emmen een goede middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Op 9-8-2022 om 23:37 zei 007mark: Het doorgaan van Benfica, Dynamo Kiev, Rangers, Rode Ster en Dinamo Zagreb is gunstig geweest voor Feyenoord met het oog op Pot 1 in de EL. Benfica en Kiev hebben beide meer punten dan Feyenoord en spelen tegen elkaar. Wie er afvalt maakt daar nu niet meer uit, maar doordat ze deze ronde gehaald hebben weet je dus wel alvast dat slechts 1 van de 2 boven Feyenoord geplaatst zal zijn. Voor de play-offs CL is het te hopen dat Rangers, Dinamo Zagreb, Rode Ster en Kopenbagen winnen en groepsfase daar bereiken. En het zou helpen als Olympiakos de voorrondes van de EL niet door komt. Helaas, Olympiakos wint na pingels van Slovan Bratislava. Moeten nu in de EL play-off tegen Apollon Limassol. Mochten ze die winnen, moeten alle 4 de genoemde CL-deelnemers winnen om Feyenoord in Pot 1 van de EL-loting te krijgen. Mocht Olympiakos niet doorkomen, mag 1 van de genoemde CL-deelnemers afvallen naar de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 (bewerkt) Citaat 'Kökcü ziet Feyenoord groeien en wil blijven' Orkun Kökcü is niet van plan om Feyenoord nog te gaan verlaten, zo meldt Voetbal International. De 21-jarige middenvelder heeft bij de directie van de Rotterdammers aangegeven nog één seizoen in De Kuip te willen blijven. Kökcü is onder de indruk van het huidige elftal en wil daar onderdeel van zijn. Feyenoord heeft zich behoorlijk weten te versterken op de transfermarkt en op het trainingsveld is al te merken dat er een elftal staat dat met de top kan gaan meedraaien. De international van Turkije heeft in de gesprekken wel laten weten dat wanneer zijn droomclub zich meldt de plannen nog kunnen wijzigen, maar clubs onder de top van Europa hoeven zich voorlopig niet te melden. Het contract van Kökcü loopt nog door tot medio 2025. Die blijft dus, want ik zie geen clubs uit de top van Europa voor hem komen. Ooit. Snap nu nog minder van het aantrekken van die Argentijn voor 7 miljoen. Moet alleen nog wel zien als Leicester met 25 miljoen op de proppen komt en een miljoenensalaris of hij niet in de verleiding komt. Kan niet met het oog op het WK zijn dat hij wil blijven. 12 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik vraag me ook af of er uiteindelijk wel concrete interesse was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 En Aursnes schijnt toch ook te blijven? Gesprekken met Benfica zouden al weken stil liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Keessie langs de lijn in de Kuip. Daar zou ik toch wel aan kunnen wennen als Slot straks naar United gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Slappe schoten van Dilrosun zeg. Matig afgemaakt allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 17 minuten geleden zei PJHoutman: Keessie langs de lijn in de Kuip. Daar zou ik toch wel aan kunnen wennen als Slot straks naar United gaat. Dan verlies je volgend seizoen in ieder geval niet van Ajax. ;C Heerenveen in topmatchen kun je prima op betten onder Keessie. Ik zou Kokcu erin zetten voor Rasmussen in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 24 minuten geleden zei 007mark: Slappe schoten van Dilrosun zeg. Matig afgemaakt allemaal. Die kan wel wat peper in z'n reet gebruiken idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Nou, een aardig eerste kwartier maar verder niets. Danilo is veel te veel weg uit de spits en daardoor kom je gewoon niet dicht genoeg bij de goal. Heerenveen heeft het uitstekend staan en Feyenoord heeft niet de geniale buitenspeler die dat kan ontsluiten. Dit waren precies de wedstrijden die Sini vorig jaar openbrak met een slim één-tweetje of een dribbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 7 minuten geleden zei PJHoutman: Nou, een aardig eerste kwartier maar verder niets. Danilo is veel te veel weg uit de spits en daardoor kom je gewoon niet dicht genoeg bij de goal. Heerenveen heeft het uitstekend staan en Feyenoord heeft niet de geniale buitenspeler die dat kan ontsluiten. Dit waren precies de wedstrijden die Sini vorig jaar openbrak met een slim één-tweetje of een dribbel. Daar heb je dan straks die Braziliaanse dribbelaar voor hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Dat zou wel eenzelfde type moeten zijn, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Ongelofelijk, 90 minuten op hun helft gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Pas in de laatste minuten kwam er iets van urgentie in het spel van Feyenoord. Nauwelijks wisselpasses gezien, of dat er een keer een man werd overgeslagen. Invalbeurt van Idrissi was ook weer naar verwachting. Meest belachelijke van de wedstrijd was de gele kaart voor tijdrekken van Noppert in de 97e minuut. En dan 35 seconden extra bijtellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Waarom begon Kokcu niet? Geblesseerd geweest of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Waarom begon Kokcu niet? Geblesseerd geweest of? Schop gehad van Hendrix op de training 2 weken terug ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Leuk voor hem dat hij speeltijd krijgt natuurlijk in een serieuze competitie, maar volgens mij was/is dit wel één van de sterkouders voor de U21. Promotie was ook een speerpunt voor komend seizoen weer, om zo dichterbij de KKD te komen. Toch jammer dat hij dan vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 En Jansen naar Oss. Neem aan dat hij daar wel eerste keeper wordt, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten