Arezo Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Erik Meijers kom er maar in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Een van de weinige dingen die hij vandaag goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Kijk momenteel ManU, maar waarom is Rasmussen slecht? Is z'n traagheid al exposed? Of gewoon foutjes? Wel leuk dat Szymanski en Danilo het goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Kijk momenteel ManU, maar waarom is Rasmussen slecht? Is z'n traagheid al exposed? Of gewoon foutjes? Wel leuk dat Szymanski en Danilo het goed doen. Beide. Positioneel heel matig, weinig overzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Kijk momenteel ManU, maar waarom is Rasmussen slecht? Is z'n traagheid al exposed? Of gewoon foutjes? Wel leuk dat Szymanski en Danilo het goed doen. Bij de eerste goal grijpt hij niet in, bij de tweede staat hij te ver naar achteren en heft hij daarmee buitenspel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Beste moment voor Vitesse-uit natuurlijk, maar goede overwinning om het seizoen mee te starten. Idrissi gaat nog wel ff duren voor je daar wat aan hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Poh, paar leuke dingen gezien hoor. Paar matige ook. Jensie die lekker met het mes tussen de tanden invalt. Na Simon Szymanski nog een aliterende naam met Noah Naujoks. Vind ik heerlijk. Prima doelpunten. Achterin moet het beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Prima wedstrijd, lekker om Vitesse te pakken. Paar mooie aanvallen gezien en Danilo viel me best mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ik volg tijdens de zomerstop eigenlijk geen voetbal want verzadigd, maar begrijp ik nu dat Arnesen permanent weg is? Dat was toch alleen een tijdelijke medische stop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Nog steeds eruit met die bacterie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN! Treurig eerste halfuur, waarbij alles op een te laag tempo ging. Krijg je ook nog een achterstand te verwerken, maar vond dat ze daarna dominanter begonnen te voetballen. Mede door wat positiewisselingen voorin. En geweldige passjes vooruit van Szymanski. Dat kan nog wel eens een hele mooie verrassing worden dit seizoen. Achterin vond ik Rasmussen erg onzeker overgekomen, dus zou blij zijn als er nog een echte vervanger gaat komen voor Senesi (Hancko?). Je merkte ook dat Vitesse inderdaad een aantal keer met een lange bal gokte op de matige snelheid van Rasmussen @Socrates. Vond hem in zijn luchtduels wel een aantal keer sterk voor de dag komen. De 2-2 kwam eerlijk gezegd een beetje uit de lucht vallen, want vond Feyenoord toen wat beter. Daarna weer goed de draad opgepakt met wat lekkere goals. Vond zelf Timber ook leuk spelen en Danilo niet onaardig. Wel wat flegmatiek allemaal, maargoed hij gaat gewoon 2e spits zijn normaal als Gimenez kan ballen. Walemark prima vandaag, vond zijn vervanger Idrissi heel ongemotiveerd overkomen eigenlijk. Oh en die invalbeurt van Toornstra: Prima assist hoor, maar dit kan eigenlijk echt niet meer. Zag hem een aantal keer een sprintje proberen trekken waar John van Beukering hem er nog uit zou lopen. Komt eigenlijk overal te laat en is enkel goed met de bal aan de voet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Ik had het idee dat Rasmussen het ook bijzonder zwaar had doordat Geertruida nogal nonchalant was. Die maakt echt heel veel onnodige fouten. Dat Geert uit positie was lijkt me ook één van de redenen dat Rasmussen bij die tweede goal er niet op tijd is. Ik vond Timber niet echt opvallen, maar dat is op zich geen ramp. Wat betreft Toornstra, die heeft toch wel beetje de Schöne-factor. Dat wijzen naar 't logo van Danilo vond ik trouwens wel ironisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 11 minuten geleden zei Lenstra: Dat wijzen naar 't logo van Danilo vond ik trouwens wel ironisch. Zou ik me maar niet te veel van aantrekken, deed hij bij Twente ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Marcos Senesi inmiddels gepredenteerd bij Bournemouth. Ben wel benieuwd hoe die het daar gaat doen. Zal toch vechten worden tegen degradatie. Wat dat betreft alleen een stap vooruit omdat de Premier League een veel grotere competitie is, maar ver verwijderd van Europees voetbal normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Mooie transfer voor de clubkas, minder voor het elftal en voor Senesi zelf denk ik. Inderdaad grote kans dat je straks lekker een jaartje Championship mag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Ik ben denk ik in de minderheid, maar ik vind/vond Senesi helemaal niet zo goed. 15+ miljoen derhalve een uitstekende deal en onderkant PL zijn niveau. Misschien zelfs net iets te hoog als hij de leider van de defensie moet zijn. Hopelijk voor hem heeft hij zo iemand naast zich, dat heeft hij echt wel nodig om een hoog niveau te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei MetalMichael: Ik ben denk ik in de minderheid, maar ik vind/vond Senesi helemaal niet zo goed. 15+ miljoen derhalve een uitstekende deal en onderkant PL zijn niveau. Misschien zelfs net iets te hoog als hij de leider van de defensie moet zijn. Hopelijk voor hem heeft hij zo iemand naast zich, dat heeft hij echt wel nodig om een hoog niveau te halen. Mist wat snelheid, op meerdere vlakken eigenlijk. Vraag mij af of de PL de juiste stap is. Een laag blok zou wel fijn zijn voor hem. Weet niet hoe Bournemouth speelt. Middenmoot Italië had misschien beter gepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Marcos is weer terug bij Feyenoord. Bedoel dan wel Marcos Lopez, die Peruaanse linksback. Blijkbaar begonnen als linksbuiten/linkshalf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Braziliaanse media melden akkoord Feyenoord over Paixão vandaag, 22:47 145 reacties Feyenoord heeft een akkoord weten te bereiken met de Braziliaanse club Coritiba Foot Ball Club over een transfersom van Igor Paixão, zo meldt Globo.com. maandagavond laat. De Rotterdammers breken opnieuw het transferrecord en maken acht miljoen euro over voor de 22-jarige buitenspeler voor 80% van de transferrechten. Met de komst van Paixão heeft Arne Slot zijn voorhoede helemaal rond. De Braziliaan kan worden gezien als de directe vervanger van de vertrokken Luis Sinisterra. Paixão heeft afgelopen seizoen indruk gemaakt. In achttien wedstrijden kwam hij tot vier doelpunten en vier assists op het hoogste niveau. Paixão en Feyenoord praten nog over een contract tot medio 2027. Dit kan er zomaar eentje worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Te Kloese maakt op moment echt overuren Gunstig trouwens dat Lopez en Paixao gewoon wedstrijdfit zijn. Hebben laatste weken steeds 90 minuten gespeeld. Enige dingetje zal wel weer een werkvergunning zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 17 uur geleden zei 007mark: Te Kloese maakt op moment echt overuren Gunstig trouwens dat Lopez en Paixao gewoon wedstrijdfit zijn. Hebben laatste weken steeds 90 minuten gespeeld. Enige dingetje zal wel weer een werkvergunning zijn. Toch qua onderhandelingen wel wat aan te merken hoor. - Lopez minimaal 1,8m voor een contract van 5 maanden - Paixao was er een verschil van 1,5m tussen vraag en aanbod, niet eens een middenweg in kunnen vinden maar al het 'voordeel' de kant op van Coritiba (volgens Globo, wel betrouwbaar medium) - Timber flink betaald - Malacia weinig, al komt dat door de oorspronkelijke Lyon deal (geen idee wie daar toen verantwoordelijk voor was) - Aursnes ogen de eerste berichten aan de lage kant Al met al een goede transferzomer geweest vind ik. Aanvallend en op het middenveld ga je er op vooruit, verdediging is nog niet te zeggen. Op dit moment niet in ieder geval. Echter zijn de bedragen wel fors en voor m'n gevoel gebruiken we ons budget maximaal, misschien zelfs iets erover heen. Komt op mij een beetje riskant over, maar goed. Misschien komt dat wel omdat het een situatie is die we niet gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Snap dit niet zo goed, is een meer aanvallende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Vervanger van Bassett inderdaad (betaalt Fortuna daar wat voor?) Zullen bij AZ wel weer mad zijn nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) Als ze wat betalen, dan is het aan Colorado. Maar meer aanvallende middenvelders hebben we wel genoeg van zou je zeggen. Wat meer defensief denkenden niet. Enige waardoor dit een beetje logisch zou zijn, is dat er zich clubs hebben gemeld voor Kökcü. 9 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten