Erwin. Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 31 minuten geleden zei MetalMichael: Toch wel een paar vinkjes! Toch wat feitelijke onjuistheden in je post: Transferrecord, Feyenoord is nooit in de positie geweest om 10 miljoen uit te geven voor één speler. Laatste 10 jaar 3x niet minimaal 3e. Hoezo geen stabiele top 3-club? Je gedraagt je wel een beetje als MNie door je slachtofferrol zo voor te bereiden.. Is toch niet nodig als Feyenoord fan. 10 mil vind ik wel echt heel veel overigens voor Timber. Hij kan fantastisch voetballen maar was m.i. allesbehalve constant in niveau vorig seizoen. Daar mag ie dus wel in verbeteren, maar die prijs legt er ook gelijk een hoop druk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Erwin.: Je gedraagt je wel een beetje als MNie door je slachtofferrol zo voor te bereiden.. Is toch niet nodig als Feyenoord fan. 10 mil vind ik wel echt heel veel overigens voor Timber. Hij kan fantastisch voetballen maar was m.i. allesbehalve constant in niveau vorig seizoen. Daar mag ie dus wel in verbeteren, maar die prijs legt er ook gelijk een hoop druk op. Heeft niet zozeer iets met een slachtofferrol te maken, meer met het stereotype reacties dat je van (een deel van de) Ajaxsupporters ziet in zo'n geval. Ze zijn er zich vaak niet eens van bewust, dat zie je maar weer. Dat vind ik gewoon best grappig om dan even aan te stippen. 27 juli 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Schiet mij maar lek. 10 miljoen voor één speler, en dan ook nog eentje dje helemaal niets bewezen heeft. En dat terwijl we nu de afgelopen twee jaar zo lekker bezig waren met de scouting. Voor hoeveel geld verwachten we zo’n jongen realistisch gezien te gaan verkopen als we 10M een normale investering vinden? 40+? Belachelijk groot risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 2 uur geleden zei MetalMichael: Toch wel een paar vinkjes! Whatever helps you sleep tonight Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Nou zo het debuut van onze stukadoor op het middenveld. Ben benieuwd wat hij kan laten zien, Aursnes speelt ook gewoon dus denk dat de belangstelling van Benfica nog mee valt, of in ieder geval hoe concreet die belangstelling is. Alireza mag het trouwens proberen vanuit de spits, daar ben ik oprecht nog wel benieuwd naar wat vanaf de vleugel houdt het niet over. Zullen we trouwens eindelijk onze eerste goal maken in Rotterdam dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Nou we hebben gescoord in Rotterdam, daar is alles mee gezegd. Wat zijn Alireza en Toornstra slecht zeg. Van Ali wist ik het wel maar Toornstra is het echt helemaal kwijt. Szymanski kan wel echt ballen zeg, gaan we van kunnen genieten. Hoop ergens dat Aursnes toch niet degene is die weggaat maar dat het Orrie is want Aursnes is echt zo'n heerlijke voetballer. Verder zou ik Hartman wat vaker willen zien, wat die vandaag op linksback laat zien is namelijk echt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Walemark doet het ook vrij aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Citaat Feyenoord concreet voor linksback Matías Viña 16 minuten geleden 25 reacties Feyenoord zet in op de komst van linksback Matías Viña (24) van AS Roma. Dat melden bronnen aan 1908.nl. Viña viel in de slotfase van de UEFA Conference League finale nog in voor Rick Karsdorp. De Uruguayaan doorliep de jeugdopleiding van Nacional, alvorens hij in de winter van 2020 voor €6.250.000 naar het Braziliaanse Palmeiras verkaste. Anderhalf jaar later maakte hij voor een transferfee van €13.000.000 de stap naar AS Roma. Viña staat tot medio 2026 onder contract bij AS Roma. Feyenoord is concreet voor de 1.80m lange linkervleugelverdediger en zet in op een huur + koopoptie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 46 minuten geleden zei Arezo: Walemark doet het ook vrij aardig. Ja gun het dat ventje wel, vind het een leuk kereltje. Ook goed voor het zelfvertrouwen dit potje denk ik. Die Vina kan wel ballen hoor, kunnen dat Zuid-Amerikaanse temperament achterin wel gebruiken en misschien kan je dan Hartman als back-up gebruiken, bespaard je weer wat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Hartjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Lekker goaltje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Zojuist zei ReneLeBlanc: Lekker goaltje hoor Retweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Die Vina kan wel ballen hoor, kunnen dat Zuid-Amerikaanse temperament achterin wel gebruiken Staat juist bekend om z'n gebrek aan defensieve kwaliteit en agressiviteit. Heerlijk forum op z'n tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 En nu maakt de Smaragd van Schalkwijk (light), Kokcu is de echte Smaragd van Schalkwijk ook een hele mooie. (Schalkwijk is de multiculturele wijk van Haarlem, mijn hometown) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Zojuist zei Socrates: Staat juist bekend om z'n gebrek aan defensieve kwaliteit en agressiviteit. Heerlijk forum op z'n tijd. Ja en jij staat ook op een bepaalde manier bekend op dit forum. Heerlijk forum op z'n tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Ben benieuwd of Southampton nog concreet gaat worden voor Pedersen. Lijkt erop dat je met Benita een prima back-up hebt voor Geertruida. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van Dermane en Kleijn de komende paar jaar. Je ziet dat er genoeg talent inzit. Kleijn ook nog eens echt veel spelinzicht als ik het zo kan beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Die Boetius staat ook even als Pirlo in zijn beste dagen het spel te verdelen. Oké het is tegen het 3e elftal van Nac. Maar wel geinig zo'n metamorfose. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: Ben benieuwd of Southampton nog concreet gaat worden voor Pedersen. Lijkt erop dat je met Benita een prima back-up hebt voor Geertruida. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van Dermane en Kleijn de komende paar jaar. Je ziet dat er genoeg talent inzit. Kleijn ook nog eens echt veel spelinzicht als ik het zo kan beoordelen. Ik zou het inderdaad niet heel verkeerd vinden, alhoewel ik het potentieel van Pedersen ook wel zie, maar Benita idem. Als je zo staat te spelen terwijl je vorig jaar nog een rechtsbuiten was doe je het gewoon heel goed. Dermane en Kleijn ben ik ook erg over te spreken, alleen heb ik bij Kleijn wel vaak dat hij de bal iets te ver voor zich uitspeelt waardoor die onnodige tackles te verduren krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Zozo, sterk punt heb je me daar. Wat een flauwekul. Die gast staat bekend als een enorme miskoop en is er meerdere keren finaal doorheen gezakt. Ontzettend zwakke verdediger. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon niet helemaal mee. En ja, enorme hekel aan mensen die maar wat lullen zonder duidelijk veel basis waarop ze dat doen. Och germ. Wil je een lolly? Wat ben jij af een toe een kleuter als iemand een andere kijk op iets heeft. 'Staat bekend als een enorme miskoop' die miskoop heeft anders toch vrij veel gespeeld als die echt zo'n mispeer was, just sayin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Zojuist zei ReneLeBlanc: alhoewel ik het potentieel van Pedersen ook wel zie, Daar heb ik inmiddels mijn twijfels bij. Hele seizoen geen ontwikkeling geweest in zijn spel aan de bal. Sterker nog, dat is alleen maar minder geworden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Een maandje terug was er overigens nog het bericht dat hij voor zijn kans zou willen gaan bij AS Roma, het is voor Feyenoord te hopen dat hij daar lekker back-upje mag spelen. Maar Mourinho kennende - heeft het niet zo met defensief zwakke wingbacks - vrees ik het ergste. https://romapress.net/matias-vina-to-remain-at-roma-despite-poor-first-season/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 5 minuten geleden zei MetalMichael: Ben benieuwd of Southampton nog concreet gaat worden voor Pedersen. Lijkt erop dat je met Benita een prima back-up hebt voor Geertruida. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van Dermane en Kleijn de komende paar jaar. Je ziet dat er genoeg talent inzit. Kleijn ook nog eens echt veel spelinzicht als ik het zo kan beoordelen. Ik ben echt fan van Kleijn. Heel groot talent. Jammer dat hij nu steeds als LB moet spelen ipv op het middenveld, maar hij krijgt in elk geval zijn minuten. Van Hartjes verwacht ik veel minder, maar die goal was wel mooi gedaan 2 minuten geleden zei Arezo: Die Boetius staat ook even als Pirlo in zijn beste dagen het spel te verdelen. Oké het is tegen het 3e elftal van Nac. Maar wel geinig zo'n metamorfose. Ja, die speelt inderdaad als een Pirlo. Ik dacht even dat het misschien zijn broertje was ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 (bewerkt) 30 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Och germ. Wil je een lolly? Wat ben jij af een toe een kleuter als iemand een andere kijk op iets heeft. 'Staat bekend als een enorme miskoop' die miskoop heeft anders toch vrij veel gespeeld als die echt zo'n mispeer was, just sayin. Kreeg een kans in het begin van het seizoen bij afwezigheid van Spinazzola, maar na een aantal zeer zwakke optredens eruit gezet. Zalewski, een tiener uit Polen, kreeg de voorkeur boven hem. Ook aan de bal viel Vina tegen overigens, met regelmaat Manolevjes van hem gezien. Maar prima joh, lekker ignorant blijven en je natte vinger in de lucht steken. 27 juli 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Kreeg een kans in het begin van het seizoen bij afwezigheid van Spinazzola, maar na een aantal zeer zwakke optredens eruit gezet. Zalewski, een tiener uit Polen, kreeg de voorkeur boven hem. Ook aan de bal viel Vilna tegen overigens, met regelmaat Manolevjes van hem gezien. Maar prima joh, lekker ignorant blijven en je natte vinger in de lucht steken. Je doet net alsof het een schande is dat je gepasseerd wordt door de opkomst van een tiener, maar dat is natuurlijk een mogelijkheid. Zeker gezien het feit dat de speelstijl van Mou nogal verschilt van de speelstijl van Slot. We gaan het allemaal zien kerel, van wat ik van deze Vina heb gezien kan die zeker wel ballen, dat die dat afgelopen seizoen misschien wat minder heeft gedaan is toch ook gewoon bekend dat wij in die vijver 9/10 keer vissen? Wij kunnen het niet veroorloven om de beste spelers van een club als Roma te halen, maar wie weet dat hij onder de hand van Slot wel tot één van de beste spelers van Feyenoord gaat behoren. Heeft ervaring in het topvoetbal en heeft ook al redelijk wat interlands op zijn naam staan. Ik vind het een mooie naam waar ik meer om sta te springen dan DJ Murkin. Lekker ook nog dat laatste zinnetje. Goeie aanvulling op je verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten