Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Lenstra:

Vonden jullie Aursnes dan echt als een 6 spelen? En Timber heeft dit seizoen naar mijn gevoel bij Utrecht toch juist ook regelmatig zonder van Overeem gespeeld in een rol die ik ook wel wat meer op die van Aursnes vond lijken. 

Hm, voor dat laatste heb ik Utrecht te weinig bekeken, maar Aursnes wisselde het natuurlijk voornamelijk met Kokcu af ook. Nu lijken we zonder 10 te gaan spelen maar met een dubbele 8. Wellicht dat Geertruida er komt te staan, maar die zie ik persoonlijk liever op de back. Ben sowieso geen fan van Timber, door z'n verleden maar ook door de Eredivisie tax die er momenteel heerst. Begint net op de Premier League te lijken met spelers die een Engelse nationaliteit bezitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord werkt aan huur Idrissi. Toevallig heb ik hem in mijn FM ook gehuurd. Echt zo'n typische aankoop op een typisch moment bij een typische club. Ik vind het nogal typisch. Laat me graag verrassen. Aanval is met Gimenez die deze week gepresenteerd schijnt te worden ook compleet dan. Nog 'ff'4 verdedigers halen. Diemers en Hendrix dumpen (desnoods met cement aan de pootjes in de Maas). Dan is de selectie wel redelijk compleet. 

Groetjes,

Arezo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idrissi voelt als een volgende Alireza. Goed in Nederland toen hij wegging, maar daarna amper nog gespeeld. Speelde hij al, dan maakte hij niet of nauwelijks indruk. Weet niet of je daar als Feyenoord beter van wordt. 

De wens om Quinten Timber aan te trekken snap ik wel, maar dan moet hij defensief écht stappen gaan maken. Vond hem daar regelmatig steken laten vallen bij Utrecht. Te vaak een man die wegloopt bij hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timber hoeft van mij niet te komen. Middenveld is goed bezet, als niemand daar vertrekt moet daar geen prioriteit liggen. 

Als Gimenez inderdaad komt, dan moet de focus heel snel naar de verdediging. Daar moet echt nog meerdere spelers bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Renato:

Timber hoeft van mij niet te komen. Middenveld is goed bezet, als niemand daar vertrekt moet daar geen prioriteit liggen. 

Als Gimenez inderdaad komt, dan moet de focus heel snel naar de verdediging. Daar moet echt nog meerdere spelers bij. 

Aursnes zou zelf al rond zijn met Benfica, dus het lijkt me niet onmogelijk dat die voor een goed bedrag gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Idrissi gaat gehuurd worden en als back-up linksback zou Murkin moeten komen. Linksback van Volendam die er een jaar uitgelegen heeft met een blessure.  

En toch gaan we er met Murkin op vooruit, doordat we afgelopen seizoen geen echte back als backup voor Malacia hadden (Hendriks is meer een VC) :cab:. Vooral als backup hoor je deze positie vind ik wel vanuit de jeugd in te (kunnen) vullen maar hieruit begrijp ik dat Hartman en Candelaria (vooral door zijn langdurige blessure) nog meer stappen dienen te zetten dan Murkin. Terwijl Murkin er ook lang uit heeft gelegen.

Ik ben verder erg benieuwd naar:

- Vertrekt Aursnes? En wie komt daar dan voor terug; Timber? Vormer ;)? 
- Wie wordt de 1e keus als linksback?
- Gaat Senesi nog weg? En is dan Hancko/Rekik/vd Ven een optie als vervanger?

Kortom: dit wordt (hopelijk) nog een leuke laatste maand van de transferperiode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeffers:

Zou je de Vormer-fanclub weer kunnen oprichten @PJHoutman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Renato:

Op welke manier vind je het middenveld goed bezet?

Je hebt Wieffer en Toornstra als back up voor 3 posities, waarvan de eerste nog een periode geblesseerd is en een flinke stap moet overbruggen. Toornstra vind ik daarnaast echt passe, maar dat is een andere discussie.

Taabouni en Dilrosun kan je als extra optie zien, alleen dan moet je wederom met een 10 spelen en dat lijken we dit seizoen niet te gaan doen. Diemers en Hendrix mogen vertrekken. Geertruida kan als middenvelder, maar is niet wenselijk natuurlijk.

Ik zou graag nog een speler zien komen, Adil ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jeffers:

En toch gaan we er met Murkin op vooruit, doordat we afgelopen seizoen geen echte back als backup voor Malacia hadden (Hendriks is meer een VC) :cab:. Vooral als backup hoor je deze positie vind ik wel vanuit de jeugd in te (kunnen) vullen maar hieruit begrijp ik dat Hartman en Candelaria (vooral door zijn langdurige blessure) nog meer stappen dienen te zetten dan Murkin. Terwijl Murkin er ook lang uit heeft gelegen.

Kortom: dit wordt (hopelijk) nog een leuke laatste maand van de transferperiode.

Begreep gisteren dat dit een moeilijk verhaal ging worden, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Op welke manier vind je het middenveld goed bezet?

Je hebt Wieffer en Toornstra als back up voor 3 posities, waarvan de eerste nog een periode geblesseerd is en een flinke stap moet overbruggen. Toornstra vind ik daarnaast echt passe, maar dat is een andere discussie.

Taabouni en Dilrosun kan je als extra optie zien, alleen dan moet je wederom met een 10 spelen en dat lijken we dit seizoen niet te gaan doen. Diemers en Hendrix mogen vertrekken. Geertruida kan als middenvelder, maar is niet wenselijk natuurlijk.

Ik zou graag nog een speler zien komen, Adil ofzo. 

Had niet meegekregen dat er dit jaar zonder 10 gespeeld zou worden. Misschien was goed ook niet het juiste woord om te gebruiken. 

Met de begroting/transferbudget waar Feyenoord mee werkt, is er ook limiet aan de kwaliteit spelers die je kan halen. Je zal geen middenveld hebben met 6/7 spelers met het niveau van bijvoorbeeld Kokcu en Aursnes. Je hebt een sterke basis en back-ups. Ik vraag het me af of het realistisch is om meer te verwachten voor dit seizoen.

Ik zie liever dat er geld wordt gestopt in de verdediging i.p.v. een Timber te halen. Achterin is de bezetting beneden niveau. En met de voorbereiding die op het einde loopt en de competitiestart die dichterbij komt, moet daar spoedig wat bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renato:

Had niet meegekregen dat er dit jaar zonder 10 gespeeld zou worden. Misschien was goed ook niet het juiste woord om te gebruiken. 

Met de begroting/transferbudget waar Feyenoord mee werkt, is er ook limiet aan de kwaliteit spelers die je kan halen. Je zal geen middenveld hebben met 6/7 spelers met het niveau van bijvoorbeeld Kokcu en Aursnes. Je hebt een sterke basis en back-ups. Ik vraag het me af of het realistisch is om meer te verwachten voor dit seizoen.

Ik zie liever dat er geld wordt gestopt in de verdediging i.p.v. een Timber te halen. Achterin is de bezetting beneden niveau. En met de voorbereiding die op het einde loopt en de competitiestart die dichterbij komt, moet daar spoedig wat bij. 

Nja, het is nog niet definitief, maar zo wordt er wel gevoetbald en zo gaat Szymanski ook het meest benut worden (denk ik). Maar goed, zoals het nu stond was het ook voornamelijk uit pure nood, we gaan het zien. 

Ik ben 't volledig met je eens dat Timber daarom overbodig is, kost gewoon teveel. Adil uit Frankrijk is gedegradeerd en moet daarom niet zoveel kosten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Idrissi gaat morgen gekeurd en gepresenteerd worden. Wat mij betreft een flinke downgrade (ook qua beleid) t.o.v. de eerdere namen die genoemd werden als linksbuiten. Na zijn vertrek uit Alkmaar toch maar even goed voor 1 doelpunt in 2 seizoenen...Typische kuttransfer weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa, we gaan los vandaag. De echte Timber gaat komen, Kip Kerry Darwin van Volendam. Gimenez strompelt vandaag het vliegtuig in nadat hij natuurlijk geblesseerd raakte in zijn laatste wedstrijd. En oe a Idrissi maakt het kwartet compleet. The fabfour is klaar om te shinen! Nu nog even 3 verdedigers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Timber dus naar Feyenoord. Daarnaast vandaag waarschijnlijk ook Gimenez over en Idrissi gepresenteerd. Gaat nu allemaal wat harder, hier tegenover staat denk ik wel het vertrek van Aursnes anders snap ik zo'n bedrag voor Timber niet. Hiernaast wordt het toch wel serieus zaak om twee linksbacks te halen en dan nog 1 linksbuiten en Alireza te lozen. Hendrix en Diemers nog weg en je kan mooi contracten van Senesi en Geertruida openbreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timber verkiest dus spelen op het middenveld boven spelen als rechtsback. Hoe lang voordat Ajax supporters massaal gaan roepen dat hij toch echt niet zo goed is, bang is om voor een plek te vechten, maximaal 3 miljoen waard is en dat Ajax hem eigenlijk toch niet echt wilde hebben? :classic_tongue:

Vertrek van Aurseness wordt als onontkoombaar gezien, dus moest er snel gehandeld worden. Stevige prijs wel, hopen dat hij het waar kan maken. 

Nu nog een basis linksback en een back-up lcv. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei MetalMichael:

Timber verkiest dus spelen op het middenveld boven spelen als rechtsback. Hoe lang voordat Ajax supporters massaal gaan roepen dat hij toch echt niet zo goed is, bang is om voor een plek te vechten, maximaal 3 miljoen waard is en dat Ajax hem eigenlijk toch niet echt wilde hebben? :classic_tongue:

Vertrek van Aurseness wordt als onontkoombaar gezien, dus moest er snel gehandeld worden. Stevige prijs wel, hopen dat hij het waar kan maken. 

Nu nog een basis linksback en een back-up lcv. 

Afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Prima aankoop. Op het middenveld spelen en meer zekerheid op een basisplaats. Ik snap zijn keuze wel. Waarom het risico nemen op een plek waar je liever niet speelt en nog niet top bent, terwijl je ook naar Feyenoord kunt. Ja, tien miljoen vind ik na een seizoen veel geld. Alleen dat is vaak zo met een binnenlandse transfer. Dus nog shade op jullie transfer.

het enioge waar ik wel benieuwd naar ben is hoe serieus de interesse was van Ajax. Hoorde Schreuder gisteren ook zeggen dat hij Kian Fitz-Jim als back wil omscholen. Dan zou je er vier hebben wanneer je Timber haalt, waarvan drie eigenlijk middenvelder zijn.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poh, 10 miljoen, wat een bedrag. Fantastisch dat Feyenoord weer in de positie is dat uit te geven. Hopelijk gaat Timber het geweldig doen, zijn toch wel de eerste stapjes om weer uit te groeien naar een stabiele top 3-club. 

6 minuten geleden zei ElMarcos:

het enioge waar ik wel benieuwd naar ben is hoe serieus de interesse was van Ajax. Hoorde Schreuder gisteren ook zeggen dat hij Kian Fitz-Jim als back wil omscholen. Dan zou je er vier hebben wanneer je Timber haalt, waarvan drie eigenlijk middenvelder zijn.  

Heel serieus lijkt me, tot het moment dat hij aangaf geen rechtsback te willen zijn. Overigens, redelijk off-topic, maar Regeer is veel geschikter voor die plek, mag hopen dat hij dat niet wil doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ElMarcos:

Prima aankoop. Op het middenveld spelen en meer zekerheid op een basisplaats. Ik snap zijn keuze wel. Waarom het risico nemen op een plek waar je liever niet speelt en nog niet top bent, terwijl je ook naar Feyenoord kunt. Ja, tien miljoen vind ik na een seizoen veel geld. Alleen dat is vaak zo met een binnenlandse transfer. Dus nog shade op jullie transfer.

Toch wel een paar vinkjes! :D 

1 minuut geleden zei Rogier.:

Poh, 10 miljoen, wat een bedrag. Fantastisch dat Feyenoord weer in de positie is dat uit te geven. Hopelijk gaat Timber het geweldig doen, zijn toch wel de eerste stapjes om weer uit te groeien naar een stabiele top 3-club. 

Toch wat feitelijke onjuistheden in je post:

Transferrecord, Feyenoord is nooit in de positie geweest om 10 miljoen uit te geven voor één speler. 

Laatste 10 jaar 3x niet minimaal 3e. Hoezo geen stabiele top 3-club? 

;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8,5 miljoen, oplopend naar 10. En ook nog een doorverkooppercentage. Eigenlijk te idioot voor woorden voor een speler die 1 leuk seizoen heeft gehad. Zie alweer een Ayoub-scenario voor me, waarbij het allemaal toch een beetje tegenvalt. Aursnes mag dan wat mij betreft wel richting 20 miljoen, wil je dit een beetje kunnen verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Toch wat feitelijke onjuistheden in je post:

Transferrecord, Feyenoord is nooit in de positie geweest om 10 miljoen uit te geven voor één speler. 

Laatste 10 jaar 3x niet minimaal 3e. Hoezo geen stabiele top 3-club? 

;c

Je snapt wat ik bedoel ;c Om toch even te happen; 

- Die 10 miljoen is natuurlijk relatief, en dan doel ik echt op zo lang geleden dat ik het me niet eens kan herinneren.

- Een stabiele top 3-club wordt ook regelmatig 2e (en ja, ook 1e), en je kiest ook wel relatief gunstige jaren haha. In de laatste 8 jaar: 1x top 2, 3x buiten top 3. In de laatste 16 jaar: 3x top 2, 8x buiten top 3 (ja die zijn weer gunstig in negatief perspectief). Dat kan veel beter als je zo’n club als Feyenoord bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites