Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

6 uur geleden zei 007mark:

Geen ervaring? Hij debuteerde in de CL ;c 

;c Tot zover mijn inbreng.

Even zonder gekheid, ik zie dat hij er maar 1 heeft gespeeld en hij wordt deze zomer toch al 23 jaar. Dat gecombineerd met dat Feyenoord geld nodig heeft, is 15 miljoen geen gek bedrag denk ik. Als je kijkt naar waar andere backs voor weggaan, zit je prima denk ik.

1 minuut geleden zei Arezo:

15 miljoen wordt hem ook wel. Volgens mij liggen de onderhandelingen of het 15 mil kaal + bonussen of 15 miljoen inclusief bonussen wordt.

Kaal is wel beter denk ik ja

image.png.bb918edd1e727e6bac3f119615d4298e.png

8 uur geleden zei Chiemel:

Lekker banken bij Man Utd en daardoor het WK mislopen. Die is toch verre van goed genoeg voor Man Utd? 

Een aanvallende back is gewoon goed hoor. Shaw is best vaak geblesseerd. En je speelt toch zo'n 50 a 60 wedstrijden als je ver komt in Europa en de bekers.

8 uur geleden zei Chiemel:

Lekker banken bij Man Utd en daardoor het WK mislopen. Die is toch verre van goed genoeg voor Man Utd? 

Hij zou best kunnen verrassen, maar met concurrentie van Shaw en Alex telles denk ik niet dat die heel veel meters gaat maken nee. 

Ik verwacht niet dat Shaw en Telles aanblijven met de komst van Malacia, die Williams gaat sowieso ook de deur uit en dan verwacht ik dat Telles wel kind van de rekening wordt aangezien Shaw home grown speler is. Wel mooi bedrag 15 + 2 met doorverkoop clausule las ik, dat is gewoon prima voor Ty. Hopelijk dat Gnonto en Maatsen daarna zo snel mogelijk tekent en dat zelfde geldt voor Taabouni. Denk dat we dan alleen achterin nog wat versterking nodig hebben en eigenlijk een nieuwe tweede doelman. Rechtsbuiten zal wel tot het allerlaatste moment op zich laten wachten, kan je in de tussentijd mooi Kokcu en Sini verlengen. :D 

3 uur geleden zei delichris:

Een aanvallende back is gewoon goed hoor. Shaw is best vaak geblesseerd. En je speelt toch zo'n 50 a 60 wedstrijden als je ver komt in Europa en de bekers.

Maar dat is het juist, ik vind dat Malacia het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. Aanvallend moet die nog stuk beter. Corrigeer mij maar Feyenoorders als ik dat verkeerd zeg.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Maar dat is het juist, ik vind dat Malacia het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. Aanvallend moet die nog stuk beter. Corrigeer mij maar Feyenoorders als ik dat verkeerd zeg.

Valt helemaal niets op aan te merken. Zag gister wat statistieken voorbij komen dat Malacia de enige (links)back is in de top 7 competities met meer dan 1,5 shots pg, 1,5 dribbels pg en 1,5 tackles pg. Ik denk dat ze daarbij vergeten zijn te vermelden dat die schoten het stadion uitvliegen en de dribbels op eigen helft zijn waar die zich vaak in de nesten draait. :D Ik ben er niet heel rouwig om, vind het wel echt een top ventje en kan verdedigen als een beest maar dit is wel het moment.

36 minuten geleden zei Kyrill:

Met alle respect maar Donny kwam bij United al 0,0 aan spelen toe. En bij everton tijdens verhuur zelf vaak als wissel alleen maar. Ik denk Malacia het minimaal moeilijk gaat krijgen. 

Normaal gezien zou ik dat wel redelijk eens met je zijn, gelet op de kwaliteiten van malacia. Maar met ten hag heeft hij wel een trainer die een speelstijl speelt die malacia wel goed lijkt te liggen. 

2 uur geleden zei Kyrill:

Met alle respect maar Donny kwam bij United al 0,0 aan spelen toe. En bij everton tijdens verhuur zelf vaak als wissel alleen maar. Ik denk Malacia het minimaal moeilijk gaat krijgen. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Normaal gezien zou ik dat wel redelijk eens met je zijn, gelet op de kwaliteiten van malacia. Maar met ten hag heeft hij wel een trainer die een speelstijl speelt die malacia wel goed lijkt te liggen. 

Donny moest concurreren met Bruno Fernandez, Malacia waarschijnlijk met Shaw (als Telles weggaat). Dat is ook wel een verschil.

Op 27-6-2022 om 08:36 zei 007mark:

Linssen dus aangekondigd door Urawa Red Diamonds. Was écht enorm skeptisch bij zijn komst, maar denk dat hij er toch het maximale uit heeft gehaald. Hard werken en niet zeiken, ondanks dat hij ook wel eens op de bank terecht kwam. Denk ook op mentaal vlak en 'in de kleedkamer' een belangrijke schakel geweest. Van wat ik in de media zag altijd wel positief, grappen en grollen en een sfeermaker. Gaan we nog missen ook denk ik.

Wel knap als we hier inderdaad 1,3 miljoen voor krijgen. 

Heeft zijn carrière gewoon  prima opgebouwd. Steeds kleine stapjes en gaat nu nog ff genieten. Respect voor hem hoor is volgens mij geliefd bij elke club waar die heeft gespeeld en belangrijk geweest

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Nou het spelletje rondom Gnonto is weer helemaal los. Man wat heb ik toch een hekel aan dit geneuzel.  Haal die vent gewoon zsm binnen met het geld van Malacia en klaar is kees.

Ja, maar die Zwitsers zijn ook niet gek. Die weten ook wel dat er meer gegadigden zijn en dat ze hier veel uit kunnen halen.