aron24 Gepost April 14 Share Gepost April 14 Past perfect in de wedstrijd dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 14 Share Gepost April 14 1 uur geleden zei Chiemel: Is het 5 december? 50 minuten geleden zei Chiemel: Jezus, wat voor niveau is dit zeg. En.. binnen 10 minuten gaat Marciano nog een blunder maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 14 Share Gepost April 14 (edited) Al gevonden @Kyrill? Goal van Dessers is nog knap lastig als je zo de herhaling ziet. Edited April 14 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 14 Share Gepost April 14 (edited) 7 minuten geleden zei MetalMichael: Al gevonden @Kyrill? Goal van Dessers is nog knap lastig als je zo de herhaling ziet. Ja alleen was 17 december wat langer geleden nog allerzins geen 6 jaar: Citaat Blijkbaar wel. En dat is nog jullie eerste keeper ook. Wel een beetje een groep 6 comment dit. Oh, hij zegt iets over mijn clubje, laat ik hem proberen terug te pakken met iets over de zijne. Maar goed laat maar zitten was in relatie tot Drommel ik ben geen PSV fan meer en kijk ook vrijwel nooit. En Marciano is idd jullie 2e keeper maar. Had niet over moeten beginnen. Edited April 14 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost April 14 Share Gepost April 14 2 minuten geleden zei Kyrill: Ja alleen was 17 december wat langer geleden nog allerzins geen 6 jaar: Die zes jaar is een overdrijving hè, maar het is wel echt een kwestie van oude koeien uit de sloot halen. Overigens vond ik het zelf totaal geen fout van Marciano. Dat is gewoon niet de meest meevoetballende keeper maar dat horen de spelers nu wel te weten. 11 minuten geleden zei Chiemel: En.. binnen 10 minuten gaat Marciano nog een blunder maken Nope. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 14 Share Gepost April 14 (edited) Gevonden in het bekertopic. Je conclusie slaat weer eens als kut op Dirk. Nou, dit moet toch wel de beslissing zijn. Sinisterra _O_. Edited April 14 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost April 14 Share Gepost April 14 Let's go. Hendrix met een assist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 14 Share Gepost April 14 Lekkere bal van Hendrix hoor. Jammer dat Dessers die 1-op-1 mist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 14 Share Gepost April 14 13 minuten geleden zei MetalMichael: Gevonden in het bekertopic. Je conclusie slaat weer eens als kut op Dirk. Nou, dit moet toch wel de beslissing zijn. Sinisterra _O_. Kuyt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost April 14 Share Gepost April 14 Tweelfde helft was stukken beter dan de eerste. Weinig weggeven en geprofiteerd van de fouten van tegenstander. De halve finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 14 Share Gepost April 14 Gefeliciteerd!!! Lekker hoor 1-3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 14 Share Gepost April 14 (edited) Niet verwacht na de eerste helft, knappe overwinning. Dessers echt prima vandaag, op die laatste kans na. Köckü had zich duidelijk teveel druk op gelegd voor deze pot, die speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Jammer met het oog op zijn transfer. En, aangezien ik regelmatig kritisch ben op de arbitrage, ook een pluim voor de scheids. Prima gefloten. Edited April 14 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 14 Share Gepost April 14 Goede scheids ja. Nu Roma, lekker Turpintje op zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 14 Share Gepost April 14 Oh Marseille hoor ik net. Dat is minder, maarja. Trauner op Payet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 15 Share Gepost April 15 Mooi dat Feyenoord door is. Marseille is wel te pakken denk ik zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 15 Share Gepost April 15 Ongelofelijk weer. Wat een niveau van de wedstrijd hahaha. Ik was ook zo ziek gespannen, want dit was wel weer des Feyenoords hoor. Walemark erin voor de geblesseerde Jens vond ik ook wel fijn om te zien, ik was namelijk heel erg bang dat Hendrix meteen zou komen en dat is meestal geen garantie op succes. Jammer dat Kokcu in de laatste minuut onderuit gezaagd werd, dan had die de wedstrijd was positiever kunnen afsluiten. Speelde tweede helft overigens wel een stuk beter dan de eerste, dat moment bleef echt bij m hangen in de eerste helft. Dat Slavia Praag is trouwens wel een ongekend stug elftal zeg. Die coach heeft zijn zaakjes goed voor mekaar daar, geen echte uitblinkers maar zo ontzettend taai. Blij dat dit er op zit en we weer door mogen. Marseille gaat ongelofelijk lastig worden maar denk dat dat ons wel beter ligt dan een Roma bijvoorbeeld. Ps. heb gisteren in de heat of the moment (bij de 1-2) een shirt van Dessers gekocht. Kon het niet laten haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 15 Share Gepost April 15 Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 15 Share Gepost April 15 Lekker boys. Vannacht heb ik om half 4 de samenvatting nog even aangezet, toen ik net terug kwam van bedrijfsfeest Zie dat ze 28-april thuis spelen. Ga een kaart proberen te fixen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 15 Share Gepost April 15 6 uur geleden zei delichris: Mooi dat Feyenoord door is. Marseille is wel te pakken denk ik zo. Op basis van? Marseille wel echt de topfavoriet voor überhaupt het toernooi op dit moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost April 15 Share Gepost April 15 4 uur geleden zei Urbeto: Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 15 Share Gepost April 15 17 minuten geleden zei lennard95: Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Ze hebben je weer vroeg vrijgelaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 15 Share Gepost April 15 6 uur geleden zei lennard95: Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Iets dergelijks was ook mijn alternatief geweest. Hoe dan ook, geweldige avond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 15 Share Gepost April 15 Gefeliciteerd Feyenoorders! Dat interview met Kokcu, het is mooi en sneu tegelijkertijd ''Orkun, halve finale hoe nu verder?'' ''Vanavond nog even rouwen, en dan focussen op die halve finale'' . 12 uur geleden zei Urbeto: Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Lijp zeg, hoe is dat tot stand gekomen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 16 Share Gepost April 16 13 uur geleden zei cimbomcu: Lijp zeg, hoe is dat tot stand gekomen? Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindstand: Feyenoord kreeg ditmaal slechts 969 uitvak kaarten. Ik had hierdoor dus geen kaart, maar wel geboekt. En nadat meerdere contacten op een kaart op niets uitliepen (er werden zelfs tickets door Slavia teruggetrokken omdat ze per ongeluk dubbel waren uitgegeven) besloot ik in een laatste wanhoopsdaad met een verzoekend A4'tje naar het stadion te gaan, temidden van alle Slavia supporters. Uiteindelijk, na ruim een uur als soort van human billboard rondgelopen te hebben, zag ik een Tsjechisch echtpaar met hun volwassen zoon naar me kijken. Het bleek dat ze inderdaad een ticket over hadden, ware het niet dat het eigenlijk een kinderticket was. Maar, mocht het werken, namen ze me wel mee. Bij het fouilleren begon de steward in het Tsjechisch nog lastig te doen, maar door mijn reddende engelen werd ook dat snel de kop ingedrukt. Oftewel: al het geluk van de wereld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 16 Share Gepost April 16 Haha super vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts