Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Socrates:

Verwacht nog wel een vroege storm van Marseille zo, maar als hij dan niet valt, zie ik Feyenoord het niet zo snel meer weggeven. Zonder Payet is het voetballend beduidend een stuk minder geworden. Met zijn creativiteit toch ook wel het brein in het aanvalsspel. Kans bestaat wel altijd dat een Hollandse ploeg gaat choken op het einde, maar eigenlijk vind ik dit Feyenoord best stabiel en gefocust ogen dit (Europese) seizoen.

Zou misschien nog wel Toornstra voor Til brengen. Iets degelijker aan de bal, misschien ook wel iets slimmer. 

Til kan zo weinig met een bal he. Dan heeft Toorsntra toch wat meer techniek in de benen en net zo veel loopvermogen. Als we zijn blessure buiten beschouwing laten dan. Geen idee hoe lang hij kan spelen. Til moet er in ieder geval zo snel mogelijk uit.

En die beelden die voorbij kwamen. Echt helemaal gestoord dit soort dingen. Kan er ook echt amper naar kijken. Alsof je naar een moord zit te kijken. Kan er met mijn kop niet bij hoe mensen dit anderen aan kunnen doen omdat ze uit een andere stad komen of voor een andere club zijn. Prehistorisch gedrag.

Milik heeft ook echt nog niks goeds gedaan he trouwens:mrgy:. Die gaat zo scoren dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Socrates:

Verwacht nog wel een vroege storm van Marseille zo, maar als hij dan niet valt, zie ik Feyenoord het niet zo snel meer weggeven. Zonder Payet is het voetballend beduidend een stuk minder geworden. Met zijn creativiteit toch ook wel het brein in het aanvalsspel.

Denk dat dit inderdaad de beslissing in de wedstrijd was. 

Kans bestaat wel altijd dat een Hollandse ploeg gaat choken op het einde, maar eigenlijk vind ik dit Feyenoord best stabiel en gefocust ogen dit (Europese) seizoen.

Hele tweede helft flink in spanning gezeten, maar ergens wel het idee gehad dat ze onder Slot zo mentaal stabiel lijken te zijn, dat het wel goed moest gaan komen. 

Zou misschien nog wel Toornstra voor Til brengen. Iets degelijker aan de bal, misschien ook wel iets slimmer. 

Die kon sowieso nog geen minuten maken, misschien zondag tegen PSV een invalbeurt.

Maar jongens, wat is dit ook weer knap over de streep getrokken.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Senesi en Trauner zeg, wat een beren weer vandaag.

Waren echt groots inderdaad. Staan er wanneer het er echt toe doet.

Achteraf viel Marseille wel echt tegen zeg. Die hebben we flink overschat met zijn allen en Feyenoord toch ook een tikkeltje onderschat denk ik.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Senesi en Trauner zeg, wat een beren weer vandaag.

Klopt, al vond ik de backjes misschien nog wel beter zelfs. 

Kökcu op het einde ook nog kunnen pressen, die is echt 30% fitter geworden. 

Alleen Jahanbaksh hoef je niet meer in te laten vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites