ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 5 minuten geleden zei timpy00: Ik neem aan dat je dus ook totaal niet genoten hebt van hoe Benfica het tegen Ajax uitspeelde? Ik neem ook aan dat je fel je eigen spelers wilt afvallen omdat zij ook nagenoeg de gehele tweede helft aan het tijdrekken waren? Dessers is inmiddels trouwens rest van het seizoen geblesseerd lijkt mij? Die heeft zo vaak op de grond gelegen moet wel ernstig zijn. Ik heb vooral het idee dat je enige frustratie hebt over zaken die alle teams irritant vinden als het hen overkomt. Je hebt alleen een bloedhekel aan Ajax omdat jouw club daardoor een semi topclub is die alleen nog topclub genoemd wordt omdat ze veel fans hebben. Hahaha grappenmaker. Ik heb geen idee of ik genoten zou hebben van Benfica, ik heb die wedstrijd namelijk niet gekeken. Het boeit me namelijk geen reet wat Ajax doet in Europa. Zoals ik zelf al benoemde in mijn eigen post betreurde ik het hoe we de tweede helft in zijn gegaan. Blijkbaar is begrijpend lezen lastig voor je, maar goed dat begrijp ik want jij komt hier ook alleen maar om je gal uit te spuwen over Feyenoord met opmerkingen als semi topclub en blablabla. Mag je doen, maar doe dat lekker ergens anders, je komt nu gewoon heel erg dom over. Dessers heeft overigens inderdaad een paar keer op de grond gelegen, maar als je de wedstrijd gekeken hebt heb je ook gezien dat vrijwel in alle gevallen gefloten is. De keer waar niet voor gefloten is zou imo voor gefloten moeten zijn. Heeft namelijk niets met 'gewoon een blok zetten' te maken, of ellebogen zijn opeens wel toegestaan (wat overigens wel zou verklaren waarom die blonde nicht nooit rood krijgt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hahaha grappenmaker. Ik heb geen idee of ik genoten zou hebben van Benfica, ik heb die wedstrijd namelijk niet gekeken. Het boeit me namelijk geen reet wat Ajax doet in Europa. Zoals ik zelf al benoemde in mijn eigen post betreurde ik het hoe we de tweede helft in zijn gegaan. Blijkbaar is begrijpend lezen lastig voor je, maar goed dat begrijp ik want jij komt hier ook alleen maar om je gal uit te spuwen over Feyenoord met opmerkingen als semi topclub en blablabla. Mag je doen, maar doe dat lekker ergens anders, je komt nu gewoon heel erg dom over. Dessers heeft overigens inderdaad een paar keer op de grond gelegen, maar als je de wedstrijd gekeken hebt heb je ook gezien dat vrijwel in alle gevallen gefloten is. De keer waar niet voor gefloten is zou imo voor gefloten moeten zijn. Heeft namelijk niets met 'gewoon een blok zetten' te maken, of ellebogen zijn opeens wel toegestaan (wat overigens wel zou verklaren waarom die blonde nicht nooit rood krijgt). Je komt wat gepikeerd over. Kan ik mezelf ook wel voorstellen, want het is lullig dat je verliest als je een tijdje voorstaat. Zeker als je voor het eerst zou kunnen winnen sinds 2005 ofzo. Dus de discussie of Feyenoord een topclub is buiten de supportersschare kunnen we over een tijdje wellicht nog doen. Als je leest kom ik ook zeker niet alleen om gal te spuwen. Maar goed, zoals gezegd kan mezelf wel wat irritatie voorstellen bij jou/Feyenoord supporters. Er werd overigens zeker niet iedere keer voor Dessers gefloten. Maar goed, ik was allang blij dat hij speelde. Want neem aan dat Feyenoord supporters zelf ook wel doorhebben dat het wenselijk is dat daar komend seizoen een goede spits komt te staan. Het is overigens ook vrij hypocriet om mij neer te zetten als dom overkomen als je vervolgens alleen maar over blonde nicht en dergelijke gaat praten. Want uiteindelijk was Ajax ondanks dat ik Ajax niet goed vond, met name de eerste helft niet, en Feyenoord eigenlijk alleen de eerste helft wel goed vond pressen maar niet zo heel goed vond aan de bal. Is Ajax toch wel gewoon de terechte winnaar? En dat het voor Feyenoord niet meehelpt dat de tweede keeper niet zo goed is, dat is zeker waar. Maar goed, als je een keeper als Bijlow hebt die sinds hij prof is ongeveer de helft van het aantal wedstrijden heeft gemist lijkt me een steady vervanger voor hem hebben wel een puntje voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Makkelie floot echt heel erg ''des Nijhuis''. Liet erg veel doorgaan. Dat is mijn inziens prima. Zal ook in de overweging mee genomen zijn om hier geen pingel voor te geven. Neem aan dat ze dat ook kortsluiten met de VAR (het trekken van één lijn). Is ook totaal niet het ontnemen van een scoringskans ofzo, dus ik heb er niet zo veel problemen mee. Snap de emotie uiteraard, maar dat gezeik en gejank na een verloren wedstrijd kan je beter gewoon niet doen. Vinden Ajacieden ook alleen maar mooi en je gaat jezelf alleen maar meer ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik vond echt wel dat Ajax zich op het eind gewoon heel irritant gedroeg, vooral idd Antony en Tadic. Maar komop, het is te laf voor woorden om te zeggen dat Feyenoord nou heel sportief was. Vanaf minuut 60 stond je al tijd te trekken, dat die Marciano geen gele kaart heeft gehad en gewoon rustig elke keer 20 seconden nam voor een doeltrap.. Ballen die werden weggeschoten terwijl Ajax een vrijetrap of ingooi had, Dessers die wel 5 keer is gaan liggen tot hij een keer gewisseld werd. En het was allemaal mooi enzo, tot je opeens achter kwam. Tja, dan heb je dus nadeel van je eigen gedrag en gaat de tegenstander precies hetzelfde doen. Of terwijl, niet zo zeiken aan beide kanten. Maar dat gedoe met Antony en die 2de gele kaart he? Het is toch ook wel logisch dat je binnen de lijn wil behandelt worden dan in de 92ste minuut met 10 man te gaan verdedigen terwijl je een voorsprong verdedigt wat gaat om de klassieker en nog belangrijker het kampioenschap? Het is misschien onsportief, maar het is gewoon dom van Antony om buiten de lijn te gaan blijven liggen. Die regels zijn natuurlijk ook zo krom als wat. Als Antony daadwerkelijk geblesseerd is maar niet ligt, moet hij niet zeiken van meneer de dictator op het veld en kan Feyenoord verder spelen met een mannetje meer. Maar als diezelfde Antony daadwerkelijk geblesseerd is en wel gaat liggen mag het spel niet door en kan Ajax met 11 man door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 uur geleden zei timpy00: Je komt wat gepikeerd over. Kan ik mezelf ook wel voorstellen, want het is lullig dat je verliest als je een tijdje voorstaat. Zeker als je voor het eerst zou kunnen winnen sinds 2005 ofzo. Dus de discussie of Feyenoord een topclub is buiten de supportersschare kunnen we over een tijdje wellicht nog doen. Als je leest kom ik ook zeker niet alleen om gal te spuwen. Maar goed, zoals gezegd kan mezelf wel wat irritatie voorstellen bij jou/Feyenoord supporters. Er werd overigens zeker niet iedere keer voor Dessers gefloten. Maar goed, ik was allang blij dat hij speelde. Want neem aan dat Feyenoord supporters zelf ook wel doorhebben dat het wenselijk is dat daar komend seizoen een goede spits komt te staan. Het is overigens ook vrij hypocriet om mij neer te zetten als dom overkomen als je vervolgens alleen maar over blonde nicht en dergelijke gaat praten. Want uiteindelijk was Ajax ondanks dat ik Ajax niet goed vond, met name de eerste helft niet, en Feyenoord eigenlijk alleen de eerste helft wel goed vond pressen maar niet zo heel goed vond aan de bal. Is Ajax toch wel gewoon de terechte winnaar? En dat het voor Feyenoord niet meehelpt dat de tweede keeper niet zo goed is, dat is zeker waar. Maar goed, als je een keeper als Bijlow hebt die sinds hij prof is ongeveer de helft van het aantal wedstrijden heeft gemist lijkt me een steady vervanger voor hem hebben wel een puntje voor komend seizoen. Ik snap die hele discussie niet, waar heb ik benoemd dat Feyenoord een topclub zou zijn en waarom zou je dat dus moeten benoemen of het in jouw ogen wel of geen topclub is? Ik snap die hele discussie niet helemaal aangezien jijzelf daar opeens over begint en er ook over door blijf gaan terwijl ik nergens maar één keer het woord topclub oid in mijn mond heb genomen. Dat is goedkoop proberen te scoren oftewel lekker een beetje gal spuwen. Om antwoord te geven op je vraag of ik Ajax de terechte winnaar vind; nee dat vind ik niet. Ik vind niet dat dit duel een winnaar verdiende en een 2-2 had dus beter volstaan. Helaas mocht het niet zo zijn en daar ben ik zuur van. Dat punt over Bijlow ben ik het overigens gedeeltelijk mee eens. Ja hij is in het verleden vaker geblesseerd geweest en waarschijnlijk stond jij toen ook vooraan om te roepen wat een slecht fysiek hij heeft en blablabla. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gisteren zat het voor Marciano in ieder geval niet mee. 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik vond echt wel dat Ajax zich op het eind gewoon heel irritant gedroeg, vooral idd Antony en Tadic. Maar komop, het is te laf voor woorden om te zeggen dat Feyenoord nou heel sportief was. Vanaf minuut 60 stond je al tijd te trekken, dat die Marciano geen gele kaart heeft gehad en gewoon rustig elke keer 20 seconden nam voor een doeltrap.. Ballen die werden weggeschoten terwijl Ajax een vrijetrap of ingooi had, Dessers die wel 5 keer is gaan liggen tot hij een keer gewisseld werd. En het was allemaal mooi enzo, tot je opeens achter kwam. Tja, dan heb je dus nadeel van je eigen gedrag en gaat de tegenstander precies hetzelfde doen. Of terwijl, niet zo zeiken aan beide kanten. Maar dat gedoe met Antony en die 2de gele kaart he? Het is toch ook wel logisch dat je binnen de lijn wil behandelt worden dan in de 92ste minuut met 10 man te gaan verdedigen terwijl je een voorsprong verdedigt wat gaat om de klassieker en nog belangrijker het kampioenschap? Het is misschien onsportief, maar het is gewoon dom van Antony om buiten de lijn te gaan blijven liggen. Die regels zijn natuurlijk ook zo krom als wat. Als Antony daadwerkelijk geblesseerd is maar niet ligt, moet hij niet zeiken van meneer de dictator op het veld en kan Feyenoord verder spelen met een mannetje meer. Maar als diezelfde Antony daadwerkelijk geblesseerd is en wel gaat liggen mag het spel niet door en kan Ajax met 11 man door Je kan toch niet gaan verkopen dat die actie van Anthony ook maar iets te maken heeft met sportief voetbal. Je hebt tijdrekken en je hebt tijdrekken maar wat hij vervolgens doet. Die gozer ligt te kermen 3 meter naast het veld. Staat op om het veld in te hinken en dan weer te liggen. Nee oke, het is weer duidelijk hoor hoe er in Damsko over gedacht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik snap die hele discussie niet, waar heb ik benoemd dat Feyenoord een topclub zou zijn en waarom zou je dat dus moeten benoemen of het in jouw ogen wel of geen topclub is? Ik snap die hele discussie niet helemaal aangezien jijzelf daar opeens over begint en er ook over door blijf gaan terwijl ik nergens maar één keer het woord topclub oid in mijn mond heb genomen. Dat is goedkoop proberen te scoren oftewel lekker een beetje gal spuwen. Om antwoord te geven op je vraag of ik Ajax de terechte winnaar vind; nee dat vind ik niet. Ik vind niet dat dit duel een winnaar verdiende en een 2-2 had dus beter volstaan. Helaas mocht het niet zo zijn en daar ben ik zuur van. Dat punt over Bijlow ben ik het overigens gedeeltelijk mee eens. Ja hij is in het verleden vaker geblesseerd geweest en waarschijnlijk stond jij toen ook vooraan om te roepen wat een slecht fysiek hij heeft en blablabla. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gisteren zat het voor Marciano in ieder geval niet mee. Je kan toch niet gaan verkopen dat die actie van Anthony ook maar iets te maken heeft met sportief voetbal. Je hebt tijdrekken en je hebt tijdrekken maar wat hij vervolgens doet. Die gozer ligt te kermen 3 meter naast het veld. Staat op om het veld in te hinken en dan weer te liggen. Nee oke, het is weer duidelijk hoor hoe er in Damsko over gedacht wordt. Ik geef aan dat het onsportief is, maar wel verstandig als je het vanuit de Ajax kant bekijkt. Anders ga je dus met 10 man je voorsprong verdedigen (nu gebeurde dat alsnog wel). Wat nou als je juist dan de 3-3 tegen kreeg en later blijkt dat je een punt te kort komt voor het kampioenschap? Wanneer Atletico, Benfica of Getafe het doet zijn het krijgers en volwassen en zijn wij slap en kinderlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik geef aan dat het onsportief is, maar wel verstandig als je het vanuit de Ajax kant bekijkt. Anders ga je dus met 10 man je voorsprong verdedigen (nu gebeurde dat alsnog wel). Wat nou als je juist dan de 3-3 tegen kreeg en later blijkt dat je een punt te kort komt voor het kampioenschap? Wanneer Atletico, Benfica of Getafe het doet zijn het krijgers en volwassen en zijn wij slap en kinderlijk. Of het nou verstandig is of niet, het heeft niets met voetbal te maken en volledig terecht dat die van het veld af wordt gestuurd. Vervolgens mag die clown wel gewoon langs het veld blijven staan, wil de vierde man hem naar de kleedkamer sturen en gaat die eigenwijs doen, hand wegslaan van de vierde man en lekker interessant blijven doen. Dat is dus het voorbeeld wat wij aan onze kinderen willen meegeven? Dit soort gedrag moet je afstraffen. Kei en keihard. Oprotten, heeft niets met voetbal te maken. Ik zou me dood schamen als een Feyenoorder zich zo had gedragen gisteren. Waarom je nu ook Atletico, Benfica en Getafe erbij haalt snap ik oprecht niet. Wat hebben die clubs met deze discussie te maken? Heel toevallig zeker ook de tegenstanders van Ajax die dit tegen hun hebben uitgevroten? Nogmaals het boeit me geen anjer wat die clubs in het verleden hebben gedaan, ik kijk naar deze wedstrijd en dit gedrag verdient geen enkel podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Of het nou verstandig is of niet, het heeft niets met voetbal te maken en volledig terecht dat die van het veld af wordt gestuurd. Vervolgens mag die clown wel gewoon langs het veld blijven staan, wil de vierde man hem naar de kleedkamer sturen en gaat die eigenwijs doen, hand wegslaan van de vierde man en lekker interessant blijven doen. Dat is dus het voorbeeld wat wij aan onze kinderen willen meegeven? Dit soort gedrag moet je afstraffen. Kei en keihard. Oprotten, heeft niets met voetbal te maken. Ik zou me dood schamen als een Feyenoorder zich zo had gedragen gisteren. Waarom je nu ook Atletico, Benfica en Getafe erbij haalt snap ik oprecht niet. Wat hebben die clubs met deze discussie te maken? Heel toevallig zeker ook de tegenstanders van Ajax die dit tegen hun hebben uitgevroten? Nogmaals het boeit me geen anjer wat die clubs in het verleden hebben gedaan, ik kijk naar deze wedstrijd en dit gedrag verdient geen enkel podium. Naja wat jij wil. Ik geef alleen aan, ik was in het stadion en dat tijdrekken van Feyenoord was vreselijk irritant. En ja Ajax was na de 3-2 ook irritant. Hoort niet, gebeurde wel. Misschien was dat van Ajax wat opzichtiger, maar daarom was dat van Feyenoord niet minder vervelend. Antony heeft nog terecht een rode kaart gekregen, Feyenoord kon 25 minuten ongestraft doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 54 minuten geleden zei cimbomcu: Wanneer Atletico, Benfica of Getafe het doet zijn het krijgers en volwassen en zijn wij slap en kinderlijk. Alleen onder de zogenaamde kenners, ieder normaal mens vindt dat een walgelijke manier van voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zijn wel vooral Nederlanders die dat vaak vinden. Maar vooral vreemd is imo dat zo'n scheidsrechter dan niet gewoon een klokje stilzet ofzo. Makkelie floot gister gewoon af na vijf minuten blessuretijd, tja, dan loont het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 28 minuten geleden zei Socrates: Zijn wel vooral Nederlanders die dat vaak vinden. Maar vooral vreemd is imo dat zo'n scheidsrechter dan niet gewoon een klokje stilzet ofzo. Makkelie floot gister gewoon af na vijf minuten blessuretijd, tja, dan loont het ook. Zou dat niet komen omdat Feyenoord zelf lange tijd aan het tijdrekken is geweest in de tweede helft? Dan zouden ze daar eigenlijk ook beloont voor worden toch? 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Om antwoord te geven op je vraag of ik Ajax de terechte winnaar vind; nee dat vind ik niet. Ik vind niet dat dit duel een winnaar verdiende en een 2-2 had dus beter volstaan. Helaas mocht het niet zo zijn en daar ben ik zuur van. Dat punt over Bijlow ben ik het overigens gedeeltelijk mee eens. Ja hij is in het verleden vaker geblesseerd geweest en waarschijnlijk stond jij toen ook vooraan om te roepen wat een slecht fysiek hij heeft en blablabla. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gisteren zat het voor Marciano in ieder geval niet mee. Op basis van de kansen vond ik Ajax een terechte winnaar. Maar goed, maakt opzich niet veel uit natuurlijk. Maar je vind dus niet dat de fysieke gesteldheid van Bijlow inmiddels wel een serieus punt begint te worden? Ik weet niet of je VI Pro hebt bijvoorbeeld, maar kwamen met dit artikel: https://www.vi.nl/pro/pijnlijke-cijfers-bijlow-mist-in-vier-jaar-ongeveer-helft-eredivisie-duels Als iemand vaak iets heeft is het op een gegeven moment niet alleen maar pech? Maakt dat Bijlow een slechte keeper, nee zeker niet. Maar als club zijnde zou ik volgend seizoen wel een (redelijk) goede twee keeper proberen te binden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 De meeste wedstrijdblessures van Bijlow komen omdat hij fel uitkomt en op relatief hoge snelheid in contact raakt. Mogelijk zijn dat ook zijn trainingsblessures, dat weet ik niet. Dat felle uitkomen is echter ook een groot deel van wat hem een goede keeper maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 33 minuten geleden zei timpy00: Zou dat niet komen omdat Feyenoord zelf lange tijd aan het tijdrekken is geweest in de tweede helft? Dan zouden ze daar eigenlijk ook beloont voor worden toch? Op basis van de kansen vond ik Ajax een terechte winnaar. Maar goed, maakt opzich niet veel uit natuurlijk. Maar je vind dus niet dat de fysieke gesteldheid van Bijlow inmiddels wel een serieus punt begint te worden? Ik weet niet of je VI Pro hebt bijvoorbeeld, maar kwamen met dit artikel: https://www.vi.nl/pro/pijnlijke-cijfers-bijlow-mist-in-vier-jaar-ongeveer-helft-eredivisie-duels Als iemand vaak iets heeft is het op een gegeven moment niet alleen maar pech? Maakt dat Bijlow een slechte keeper, nee zeker niet. Maar als club zijnde zou ik volgend seizoen wel een (redelijk) goede twee keeper proberen te binden. Zucht. Je neemt dingen maar gewoon klakkeloos over omdat je er zelf niet over kan/wil nadenken of hoe zit dat? Begin ook alsjeblieft niet je zinnen steeds met maar of maar goed, neemt de kracht van de weinig krachtige dingen die je wilt zeggen ook erg weg. Je klinkt nu als een zielig mannetje die alleen maar zijn zinnen kracht kan bijzetten met maar dit en maar dat en maar zus en maar zo. Voor wie begint het een serieus punt te worden? Weet je namelijk hoe de blessure ontstaan is? Heb je de arts gesproken die gezegd heeft dat het vrij serieus is? Is er een rapport naar buiten gekomen waaruit blijkt dat hem wordt geadviseerd om te stoppen met voetballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zucht. Je neemt dingen maar gewoon klakkeloos over omdat je er zelf niet over kan/wil nadenken of hoe zit dat? Begin ook alsjeblieft niet je zinnen steeds met maar of maar goed, neemt de kracht van de weinig krachtige dingen die je wilt zeggen ook erg weg. Je klinkt nu als een zielig mannetje die alleen maar zijn zinnen kracht kan bijzetten met maar dit en maar dat en maar zus en maar zo. Voor wie begint het een serieus punt te worden? Weet je namelijk hoe de blessure ontstaan is? Heb je de arts gesproken die gezegd heeft dat het vrij serieus is? Is er een rapport naar buiten gekomen waaruit blijkt dat hem wordt geadviseerd om te stoppen met voetballen? Ik snap wel dat je jezelf ReneLeBlanc noemt inmiddels. Waarschijnlijk was Robben ook niet blessuregevoelig volgens jou. Het is ook niet echt netjes om mensen meermaals dom te noemen of te zeggen dat ze niet na kunnen denken. Is in dit geval overigens vrij grappig, maar dat daargelaten. Niemand zegt dat hij moet stoppen met voetbal. Echt helemaal niemand. Als Feyenoord stappen wilt maken en ooit weer serieus mee wilt doen om de titel zullen ze dus met zaken rekening moeten houden. Nu hebben ze al een flinke stap gezet door eindelijk eens een coach aan te stellen die niet alleen maar roept we hebben zo hard gewerkt voor het publiek enzo. Paar leuke versterkingen. Volgende stap is een spits lijkt mij. En ik neem aan dat Feyenoord rekening houd met een betere tweede keeper aantrekken, iets waar Slot zelf ook al op inging gisteren in zijn persconferentie. Dus eigenlijk geef ik dingen aan waar een club als Feyenoord stappen in kan zetten naar mijn mening, echter schijn jij in de hokjes te denken als iemand die voor Ajax is komt hier gal spugen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zieke cijfers wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 5 minuten geleden zei 007mark: Zieke cijfers wel. Dat zekers. Maar zolang uefa niet alle Europese wedstrijden op 1 dag wilt doen, gaat dit altijd een probleem blijven toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Hoeft niet, je kunt ook schuiven met data van de competitie. Geen toppers plannen in Europese weken zou al een eerste stap zijn, maar de maandag als speeldag zou sportief gezien het beste uitkomen. Dat is commercieel alleen de minst interessante dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zo Praag uit is geboekt, nu nog maar hopen dat er ook echt uitsupporters naar binnen mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) 22 minuten geleden zei 007mark: Zieke cijfers wel. 15 minuten geleden zei timpy00: Dat zekers. Maar zolang uefa niet alle Europese wedstrijden op 1 dag wilt doen, gaat dit altijd een probleem blijven toch? Zieke cijfers idd. Ja eens met @MetalMichael je had dit duel best mogen uitstellen, heeft Feyenoord voor uitstel gevraagd? Ajax speelde dinsdag in Europa en Feyenoord donderdag, ofwel 2 dagen minder rust dan Ajax... @lennard95 in kroegen in Praag ben je vast welkom 21 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 6 minuten geleden zei MetalMichael: Hoeft niet, je kunt ook schuiven met data van de competitie. Geen toppers plannen in Europese weken zou al een eerste stap zijn, maar de maandag als speeldag zou sportief gezien het beste uitkomen. Dat is commercieel alleen de minst interessante dag. Dat is moeilijker dan je denkt. In een seizoenshelft zijn er 10 'toppers' waarmee ik met toppers bedoel wedstrijden waartussen twee Europese teams in de Nederlandse competitie mogelijk spelen. Daarnaast zijn er in deze tweede seizoenshelft als voorbeeld voor Feyenoord alle clubs 9 mogelijke data voor Europese wedstrijden in Europa. En er zijn maar 17 wedstrijdslots voor het tweede seizoenshelft in de competitie. En het dan maar uitstellen heeft ook weinig zin, zeker als je Feyenoords positie ziet, waar ze een grotere kans hebben op het winnen van de Conference League dan de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 23 minuten geleden zei 007mark: Zieke cijfers wel. Maar verre van waterdicht als je generaliserende conclusies wil trekken op basis hiervan. Want wat is bijvoorbeeld een groot verschil tussen ploegen die in dit geval op dinsdag/woensdag spelen en ploegen die op donderdag spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Zieke cijfers idd. Ja eens met @MetalMichael je had dit duel best mogen uitstellen, heeft Feyenoord voor uitstel gevraagd? Ajax speelde dinsdag in Europa en Feyenoord donderdag, ofwel 2 dagen minder rust dan Ajax... @lennard95 in kroegen in Praag ben je vast welkom Er zijn genoeg stripclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zojuist zei lennard95: Er zijn genoeg stripclubs. Ik bedoel dat je op TV Slavia Praag-Feyenoord daar in Praag kan kijken ipv in stadion. Ja ik weet dat er genoeg stripclubs zijn in Praag, maar hoe maak je die hersen twist vanuit Feyenoord kijken? Dat ga je hooguit doen iin het thuis duel in het stadion niet in het uitduel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Na 72/96 uur zou de energievoorraad in je spieren weer op 100% moeten zijn, waardoor je weer een topprestatie kunt leveren. https://www.uscleiden.nl/nieuws/2014/06/23/supercompensatie/ Hier uitgewerkt voor krachttraining, maar zal voor herstel na een voetbalwedstrijd ook gelden. Verheyen gaat ook uit van 96 uur in zijn onderzoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 23 minuten geleden zei MetalMichael: Hoeft niet, je kunt ook schuiven met data van de competitie. Geen toppers plannen in Europese weken zou al een eerste stap zijn, maar de maandag als speeldag zou sportief gezien het beste uitkomen. Dat is commercieel alleen de minst interessante dag. Nadeel is dat commercie zo'n rol is in het voetbal. Dat maandag een topper speler denk ik niet zo snel gaat gebeuren. Maar goed toppers is natuurlijk subjectief. Want dan moet je eigenlijk stellen alle clubs die Europees spelen en tegen elkaar moeten. En zelfs dan nog want als het nu Utrecht Feyenoord was geweest had je ook puntenverlies kunnen leiden natuurlijk en dat telt dan dus weer nier als topper of wedstrijd tussen Europese teams. Logische oplossing zou zijn donderdag spelen betekend maandag spelen. Maar gezien ik de kans nihil acht dat dat gaat gebeuren, verwacht ik dat die zondag 8 uur het meest dichtbij een oplossing gaat komen. En ik denk niet dat burgemeesters zitten te wachten op Ajax-Feyenoord of andersom op zondag avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten