Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei PJHoutman:

PAOK, Slavia of PSV denk ik de gunstigste lotingen. Eigenlijk denk ik dat er op dat afschuwelijke Roma na geen een loting is die ik kut zou vinden, dus het zal Roma wel worden ;c 

Prima loting. PSV zien we niet meer terug denk ik, dus dan moeten we Leicester maar in de finale pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het eind nog even heel belangrijk dat Blind de bal tegen Geertruida aanschoot, want die liet Tadic al los voordat Toornstra hem over nam. Die laatste speelt overigens weer eens een waanzinnige partij. 

Ajax weet zich weinig raad met de druk van Feyenoord bij uitnemen en opbouw. Anthony ook weer in de broekzak bij Malacia, vindt hij niet leuk. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Op het eind nog even heel belangrijk dat Blind de bal tegen Geertruida aanschoot, want die liet Tadic al los voordat Toornstra hem over nam. Die laatste speelt overigens weer eens een waanzinnige partij. 

Ajax weet zich weinig raad met de druk van Feyenoord bij uitnemen en opbouw. Anthony ook weer in de broekzak bij Malacia, vindt hij niet leuk. ;c 

Naja, ‘weer eens’…dit is volgens mij de eerste Klassieker dat hij goed speelt. Niet dat ik daar over klaag trouwens ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Richarð.:

Je wist gewoon dat de 3-2 nog ging vallen na de 2-2.

Precies ja. Zo fucking zuur, ondanks dat je het incalculeert dat je niet wint in de Arena. Denk ook wel te maken met dat je Europees nog 2 dagen later gespeeld hebt dan zij, waardoor het tegen het einde instort.

Hendrix voor Toornstra was inderdaad geen upgrade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan je nou zeggen dat die laatste een pingel is obv een ingezoomde slomo zonder enige context in tijd en ruimte? :-D Dan is het maar goed dat je een simpele supporter en geen scheidsrechter bent.

Maar goed, sowieso allergisch voor arbitrale discussies door teleurgestelde supporters na een wedstrijd. Idem dito met ouwehoeren over oh zo vreselijk gedrag van de tegenstander. Zelfde met Benfica van de week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites