Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Goed te doen dat bedrag, klasse.

Neem aan dat die 50 miljoen verspreid is over 5 jaar dan toch? Ik zie dingen als 'een injectie', maar gaat dat niet in termijnen betaald worden?

Edited by 007mark

2 minuten geleden zei 007mark:

Neem aan dat die 50 miljoen verspreid is over 5 jaar dan toch? Ik zie dingen als 'een injectie', maar gaat dat niet in termijnen betaald worden?

Doorgaans betalen ze een vast bedrag per jaar. Dus bijv. 5 keer 10 miljoen, maar kan nergens vinden hoelang en hoe het geld wordt betaald. 

1 uur geleden zei 007mark:

Verspreid over zes jaar, dus ruim 8 miljoen per seizoen voor de periode 2023-2029. Adidas betaalde de afgelopen jaren zo'n 5 miljoen per seizoen. 

Raar wegkoppen van Geertruida, door het midden. Kokcu die niet naar de bal komt, en Bijlow die zich in de korte hoek laat passeren. Aiii dit was niet heel best van Feyenoord :classic_blink:

Edited by Jotew

Wat mij nog het meest heeft gestoord deze eerste helft is hoe ze elkaar inspelen. Dat is in grote meerderheid te zacht en/of niet zuiver genoeg (vaak zijn er één of twee balaannames nodig om de bal weer in voorwaartse richting te doen bewegen). Dat haalt zoveel snelheid en verrassing uit het balbezit aan Feyenoordkant.

32 minuten geleden zei MetalMichael:

Weet je nog, vroeger, toen we nog gevaarlijk werden uit corners omdat we nog wel eens een variantje speelden. Mooie tijden waren dat.

Volgens mij krijgen we er elke wedstrijd minimaal 10, maar scoren ho maar.

3 kansen van Linssen en kopkans van Geertruida moeten er toch ook minimaal 2 van in.

12 minuten geleden zei MetalMichael:

Heerlijke goal van Kökcü. Nu uitbouwen, is alle ruimte voor.

Hoop trouwens dat ze bij Arsenal niet al te veel verwachten van Nelson. 

Als ze dat wel deden hadden ze hem niet naar ons gestuurd. Het is allemaal niet slecht, maar heel erg vlak. 0 rendement ook.

Prima tweede helft. Zowel aan de bal als in het druk zetten veel beter. Zou dat nou wel eens in een uitgebreid verhaal geanalyseerd willen zien worden. Wat is er in de rust aangepast, wat zijn overwegingen daarbij en wat is het effect. Zal we een VI Pro dingetje moeten worden, want op TV heb ik er vrij weinig hoop op. 

Aursnes moet toch wel uitgeroepen worden als beste aankoop van het seizoen in de Eredivisie, straks aan het eind. Voor 500k ook nog eens. :<

Wat een bizarre wedstrijd weer. Het is altijd hetzelfde verhaal, of de eerste helft heel zwak spelen en de tweede helft heel sterk of andersom. Kan nooit gewoon constant niveautje blijven. Wel blij voor Alireza dat die belangrijk was gisteren want ik had m denk na 10 minuten al gewisseld. Ondanks dat PJ m beetje afzeikt vind ik het toch erg jammer dat Geertje geblesseerd uit viel. Ik zie hem echt veel liever dan Senesi want dan krijgen we niet die debiele counters de hele tijd tegen.

@MetalMichael Ben het met je eens maar hij heeft een grote kale concurrent want wat Trauner laat zien is ook echt ongekend hoor. Ik snap er helemaal niets van dat deze drie jongens (want dan neem ik Pedersen in iets mindere mate) ook voor het gemak maar even mee. Trauner en Aursnes zouden makkelijk maar dan ook echt makkelijk op een veel hoger niveau kunnen spelen. Laat ze overigens nog maar twee/drie jaar minimaal bij ons spelen, maar gaat om het idee. 

Echt een van de grootste. Groot zijn door super bescheiden te blijven. Een fantastische middenvelder en later een hele grote trainer. Samen met Cruyff een van de grootste qua spelinzicht als ik de kenners mag geloven. Mooi hoe zijn familie het omschrijft. Langer lijden (aan dementie) blijft hem bespaard. Hoop dat deze megaheld rust in vrede.

Dermane, Hendrix. Wat vinden jullie Feyenoorders ervan? Dermane is een 18-jarig talent (?) dus denk niet dat we daar veel over kunnen zeggen. Maar Hendrix...?

Edited by Jotew

Over die eerste heb ik in ieder geval een beter beeld dan Hendrix die na z'n transfer uit beeld is geraakt. Dermane heb ik in de voorbereiding zien spelen. Was veruit de beste bij de -21 toen. Ben wel positief over die transfer. Hendrix, tsja... back-up voor Aursnes in wedstrijden waar je niet met Toornstra op die positie kan spelen.

20 minuten geleden zei MetalMichael:

Over die eerste heb ik in ieder geval een beter beeld dan Hendrix die na z'n transfer uit beeld is geraakt. Dermane heb ik in de voorbereiding zien spelen. Was veruit de beste bij de -21 toen. Ben wel positief over die transfer. Hendrix, tsja... back-up voor Aursnes in wedstrijden waar je niet met Toornstra op die positie kan spelen.

Oh hij is al eerder op stage geweest bij Feyenoord ofzo?

Hendrix vind ik echt een absurde transfer. Anderhalf jaar huur (aldus 1908 op Twitter), nog nooit laten zien over een normaal niveau te beschikken, en speelt in tegenstelling tot Aursnes juist veel breed en terug. Een compleet ander type. 

Sowieso ben ik al geen fan van spelers huren/halen als backup. Maar je hebt nu dus Aursnes, Kökcu, Til. Toornstra gaat normaliter ook weer naar het middenveld aangezien we nu Wålemark en Ali op rechtsbuiten hebben, dan heb je nog Bassett. Twee bankzitters lijkt me zat, zeker als je daaronder Hartjes en Milambo hebt die je af en toe kan inpassen. Die moeten natuurlijk geen 34 wedstrijden spelen, maar Hartjes kan je echt wel af en toe 15 minuten mee laten doen. Dat lijkt me de rol die Hendrix nu krijgt, vind ik echt weggegooid geld. Tenzij Spartak zoveel water bij de wijn doet dat we bijna geen salaris moeten betalen, maar dat lijkt me sterk.