PJHoutman Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Ik zal wel niet objectief zijn, maar hoe kun je hier na 3 seconden bij geel blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 5 minuten geleden zei aron24: Sini en Kökçü spelen een goede wedstrijd, maar die rechterkant doet vandaag pijn aan mijn ogen. Vind Sini alles behalve goed. Zijn niveau zou, op basis van zijn intrinsieke kwaliteit, vele malen hoger moeten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik zal wel niet objectief zijn, maar hoe kun je hier na 3 seconden bij geel blijven Ja, die VAR kan er weinig van blijkt maar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Ik word echt misselijk van die Til man. Wat een kutvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 11 minuten geleden zei PJHoutman: Ik word echt misselijk van die Til man. Wat een kutvoetballer. vooral dat na de goal, en al helemaal als je niet eens zelf de goal maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Til heeft echt ruzie met z'n vrouw ofzo. Een en al frustratie bij die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 20 minuten geleden zei MetalMichael: Til heeft echt ruzie met z'n vrouw ofzo. Een en al frustratie bij die gast. Constant ook op zoek naar opstootjes etc. Zo irritant en onprofessioneel. Dood lopen ergeren vanavond. Het is dat Heracles er totaal geen zin in had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Het was me weer wat hoor. Enige lichtpuntjes die ik zie zijn Kökcu (waar ik echt al het hele seizoen op een enkele wedstrijd na van geniet) Aursnes en Trauner, alhoewel de kale kletser gisteren wat meer hachelijke momentjes had dan normaal. Die afgekeurde goal ook Wat Perez ook zei in de rust, de VAR mag er alleen in komen bij grote fouten, maar dit is toch gewoon de scheidsrechter die hier de baas is, Nijhuis ook wel een zwakke vent dat die m dan toch afkeurt. Slot ook terecht kritisch op bv Sini. Sini houdt gewoon te weinig over, zeker bij meerdere wedstrijd in één week. Moet ook wel zeggen dat hij ook een keer met Nelson mag starten en zeker met Dessers want Linssen lijkt te bezwijken onder de druk van Cyriel. Ben allang blij dat Diemers niet opeens weer is tussen de lijnen staat want dan zou ik echt gillend gek worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 11 uur geleden zei PJHoutman: Ik word echt misselijk van die Til man. Wat een kutvoetballer. Gaf wel de beslissende assist. Ik vind het echt een typische Feyenoord voetballer. Eens dat Nelson weleens mag starten. Ben vooral heel benieuwd. Gewoon een on-inspirerende inhaalwedstrijd gewonnen. Zijn de laatste lootjes voor de winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Sinisterra, 13 goals en 7 assists in 24 wedstrijden dit seizoen. Denk niet dat hij diegene is waar we nou heel kritisch op moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 22 minuten geleden zei 007mark: Sinisterra, 13 goals en 7 assists in 24 wedstrijden dit seizoen. Denk niet dat hij diegene is waar we nou heel kritisch op moeten zijn. Ik bedoel ook niet heel kritisch, maar het is wel goed om hem scherp te houden. We zijn namelijk nogal afhankelijk van hem haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Nou zelden zo'n slecht verdedigende ploeg bij corners gezien als Fortuna. En dat uitgerekend tegen ons, nu lijkt het net alsof ze goed zijn in corners. Even voor de Kökcu haters, jullie zagen toch ook wel toen hij uitviel/gewisseld werd de hele ploeg eigenlijk zoekende was? Niemand wist meer wie er moest beginnen de aanval op te zetten, iedereen keek naar elkaar, Toornstra probeerde het maar daar is zijn nauwkeurigheid gewoon te laag voor. Kökcu hopelijk donderdag weer terug want hij werd echt meteen gemist. En dat ik nog heb mee mogen maken dat Lord Diemers binnen de lijnen kwam Had van mij niet gehoeven hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Ik vind überhaupt alleen Geertruida veel minder dan vorig seizoen. Malacia is een wisselvallige speler (kan en mag als buitenspeler, niet als back) en voorderest heb ik een prima seizoen. Worden we kampioen? Nee. Spelen we tot het einde om plek 2? Wellicht. Maar het is in ieder geval weer een leuk team. Bijlow = Europese (sup)top. Gaat hopelijk ooit een mooie transfer maken. Pedersen was in het begin een blind paard en nu vind ik hem fantastisch. Trauner maakt de hele verdediging beter. Senesi kan beter, idem Malacia. Middenveld vind ik echt goed. Aursnes is een heerlijke aankoop gebleken. Eigenlijk heb ik op dit moment het meest waardering voor Linssen. Die presteert echt zo boven zijn kunnen. Heel knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou zelden zo'n slecht verdedigende ploeg bij corners gezien als Fortuna. En dat uitgerekend tegen ons, nu lijkt het net alsof ze goed zijn in corners. Even voor de Kökcu haters, jullie zagen toch ook wel toen hij uitviel/gewisseld werd de hele ploeg eigenlijk zoekende was? Niemand wist meer wie er moest beginnen de aanval op te zetten, iedereen keek naar elkaar, Toornstra probeerde het maar daar is zijn nauwkeurigheid gewoon te laag voor. Kökcu hopelijk donderdag weer terug want hij werd echt meteen gemist. En dat ik nog heb mee mogen maken dat Lord Diemers binnen de lijnen kwam Had van mij niet gehoeven hoor. Misschien Orrie donderdag sparen en dan de laatste vier wedstrijden van het jaar vlammen? Ik ben wel benieuwd of Slot donderdag wat spelers gaat sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 11 minuten geleden zei Abe: Misschien Orrie donderdag sparen en dan de laatste vier wedstrijden van het jaar vlammen? Ik ben wel benieuwd of Slot donderdag wat spelers gaat sparen. Ja misschien wel het beste hoor, hoop meer dat die iig fit genoeg is om te spelen en dan mag die wat mij betreft inderdaad gespaard worden. Wat mij betreft zet je een Hartjes gewoon een keer erin (of laat je m invallen van minuut 60). Verder eens met wat @Arezozegt. Geertruida gaat echt met pieken en dalen, vond m gisteren wel weer sterk, haalde paar keer een gevaarlijke counter eruit maar zo'n ziekenhuis bal als tegen Heracles gebeurd helaas iets te vaak. Eigenlijk zijn bijna alle aankopen (op Alireza en Nelson na) echt een verademing tov voorgaande transfers. Echt heel gericht gescout, en eigenlijk moet je zorgen dat je op de linksback ook zo'n soort type gaat scouten als Pedersen. Het probleem van Malacia is namelijk dat die heel erg graag naar binnen wilt trekken, en dat dat met Sinisterra voor m echt totaal niet werkt. Ze staan dan met z'n tweeën in het centrum te pielen terwijl Pedersen gewoon alleen maar d'r overheen dendert. Tuurlijk zo'n Pedersen is wel bijzonder met z'n loopvermogen en inhoud maar zo'n soort speler moet je eigenlijk ook op links gaan krijgen. Alireza heeft trouwens ook wel vaak de pech dat als die mag spelen hij Geertje achter m heeft staan, die hetzelfde doet als Malacia namelijk naar het centrum trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 1 uur geleden zei Abe: Misschien Orrie donderdag sparen en dan de laatste vier wedstrijden van het jaar vlammen? Ik ben wel benieuwd of Slot donderdag wat spelers gaat sparen. Marciano Benita Geertruida Senesi/ Hendriks Malacia/Hendriks Diemers Til Milambo Alireza Dessers Nelson Zoiets?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 35 minuten geleden zei Arezo: Marciano Benita Geertruida Senesi/ Hendriks Malacia/Hendriks Diemers Til Milambo Alireza Dessers Nelson Zoiets?! Dit zou teveel van het goeie zijn. Alireza speelt sowieso niet want Israëlische ploeg. Nelson zou wel keer leuk zijn vanaf de start, Milambo gaat nooit beginnen en als Lord Diemers mag beginnen word ik echt gillend gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Til zal ook geschorst zijn neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) @ReneLeBlanc Reiss Nelson krijgt dan ook geen serieuze kans onder Slot. Als je speler van club als Arsenal huurt (vast en zkr van Feyenoord kan verliezen maar dat is besides the point) dan is 0x in basis starten in ED maar 8x invallen en in totaal daarover 133 speelminuten maar, gewoon geen eerlijke en echte kans gekregen van Slot. Ik hoop dat Reiss voor winterstop in ED iig nog 1x basis mag staan bij Feyenoord anders kan je hem in de winter net zo goed terug sturen naar Londen. Ja en ik ken hele blalabala verhaal trainer traint met hem, is gewoon mager tot geen kans dat ie krijgt, feit 6 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: @ReneLeBlanc Reiss Nelson krijgt dan ook geen serieuze kans onder Slot. Als je speler van club als Arsenal huurt (vast en zkr van Feyenoord kan verliezen maar dat is besides the point) dan is 0x in basis starten in ED maar 8x invallen en in totaal daarover 133 speelminuten maar, gewoon geen eerlijke en echte kans gekregen van Slot. Ik hoop dat Reiss voor winterstop in ED iig nog 1x basis mag staan bij Feyenoord anders kan je hem in de winter net zo goed terug sturen naar Londen. Ja en ik ken hele blalabala verhaal trainer traint met hem, is gewoon mager tot geen kans dat ie krijgt, feit Mogelijk heeft dat ermee te maken dat hij niet zo goed kan voetballen. Alleszins niet zo goed als Sinisterra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Mogelijk heeft dat ermee te maken dat hij niet zo goed kan voetballen. Alleszins niet zo goed als Sinisterra. Maar Sinisterra staat iig laatste 2x basis op linksbuiten en Nelson zijn favoriete positie en meest natuurlijke is rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Marciano Geertruida - Trauner - Hendriks - Malacia Toornstra - Aursnes - Kökcü Jahanbaksh - Dessers - Nelson Gewoon zo starten. Niet al te gek doen en hopen dat je na een minuut of 60 dan mensen kan brengen als Bannis, Hartjes en Milambo. Verder heb je eigenlijk niet al te veel serieuze optie, want een invalbeurt van Diemers/Teixeira/Antonucci doe je dan enkel om ze nog even in de etalage te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Misschien is die niet goed genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 2 uur geleden zei 007mark: Marciano Geertruida - Trauner - Hendriks - Malacia Toornstra - Aursnes - Kökcü Jahanbaksh - Dessers - Nelson Gewoon zo starten. Niet al te gek doen en hopen dat je na een minuut of 60 dan mensen kan brengen als Bannis, Hartjes en Milambo. Verder heb je eigenlijk niet al te veel serieuze optie, want een invalbeurt van Diemers/Teixeira/Antonucci doe je dan enkel om ze nog even in de etalage te zetten. Alireza speelt niet tegen een Israëlische ploeg, ik denk eerlijk gezegd wel dat Diemers gaat spelen, want na z'n uitvallen zie ik Orrie ook wel banken. Wel met je eens verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 @ReneLeBlanc @PJHoutman Eigenlijk heb ik gewoon een ongelofelijke kutopstelling gemaakt. Dan zullen Aursnes en Toornstra spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten