Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 bonuspuntjes zelfs @MetalMichael. Runner-up krijgt 1 bonuspunt voor de landenranking.

Verder zelf alleen het eerste kwartier en de laatste 5 minuten gekeken vanwege mijn training. Straks even samenvatting meepakken :< Niet verwacht dat we groepswinnaar zouden worden in deze poule en al helemaal niet dat we 7 punten zouden pakken in uitwedstrijden.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Poh, dit is wel lekker hoor. En belangrijk ook. Groepswinnaar, bonuspunt voor de coëfficiëntenlijst en een rondje overslaan in februari (?).  

Zeker. 17 en 24 februari mag je overslaan, na het eerste interlandweekend begin maart starten de achtste finales.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dat ik €110 echt wel veel geld vind voor een shirt maar anders had ik gisteren nog een shirtje met Dessers 92 besteld. Wat een held. Hij begint steeds meer op de Kramer uit het kampioensjaar te lijken.....

Ongelofelijk wel dat hij dit presteert, er zitten wat gelukjes tussen maar die twee goals gisteren waren geen gelukjes meer te noemen. Die draai was echt van ongekend niveau en bij die kopbal droop de klasse er ook vanaf. Las ook een artikel dat Dessers en RVP het zeer fijn werken vinden met elkaar, en deze twee goals doen me ook echt een beetje denken aan Robin. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle Europese inkomsten spoelen wel direct weer door het putje doordat de maatregelen (zoals eigenlijk verwacht) sowieso nog eens met 3 weken worden verlengd. Precies dat we nu 3 thuiswedstrijden ook krijgen. Dus scheelt in totaal 5 thuiswedstrijden, waarbij ook de Klassieker en de laatste Europese groepswedstrijd. Uiteindelijk zijn dat denk ik meer gederfde inkomsten dan dat er aan prijzengeld wordt gewonnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Alle Europese inkomsten spoelen wel direct weer door het putje doordat de maatregelen (zoals eigenlijk verwacht) sowieso nog eens met 3 weken worden verlengd. Precies dat we nu 3 thuiswedstrijden ook krijgen. Dus scheelt in totaal 5 thuiswedstrijden, waarbij ook de Klassieker en de laatste Europese groepswedstrijd. Uiteindelijk zijn dat denk ik meer gederfde inkomsten dan dat er aan prijzengeld wordt gewonnen...

Wordt vanuit de overheid vergoed. Vraag me wel af of dat de totale omzet is op zo'n wedstrijddag, of alleen de recettes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irritatie hier hoor. 13 corners krijgen en er komt geen fatsoenlijke kans uit. Veldspel ook enorm traag. Eigenlijk alleen de kansen van Toornstra en Dessers gezien. En een Linssen die een mogelijkheid in zijn schoot krijgt geworpen en weer eens veel te snel wilt handelen. Gewoon aannemen en rustig kijken kan hij niet he.

Ook weer enorm geergerd aan Pedersen. Zo voorspelbaar dat hij steeds buitenom wilt. Vervolgens loopt hij de bal over de achterlijn of zijn voorzet gaat over iedereen heen. Wat mij betreft mag Geertruida wel een aantal keer gaan spelen.

Oh en lees net hierboven dat Til mee deed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei 007mark:

Irritatie hier hoor. 13 corners krijgen en er komt geen fatsoenlijke kans uit.

Ik snap niet dat dit je kan irriteren gezien het feit dat dit al drie seizoenen het geval is. Tijd dat Toornstra of Aursnes die trappen gaat nemen, want Kökcu kan het simpelweg niet. Vrije trappen ook niet trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij wilde hem ook helemaal niet afkeuren, zag je aan alles ;e 

Typisch weer dat alles zo schlemielig gaat in zo'n inhaalwedstrijd. Afgelopen zondag ook al typisch puntenverlies. Blijft Feyenoord he, altijd als je kan profiteren of bovenaan kan komen ;e 

Link naar opmerking
Deel via andere websites