MetalMichael Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Poh, dit is wel lekker hoor. En belangrijk ook. Groepswinnaar, bonuspunt voor de coëfficiëntenlijst en een rondje overslaan in februari (?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Die tribune bij de 2-2, mooi hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 (bewerkt) 2 bonuspuntjes zelfs @MetalMichael. Runner-up krijgt 1 bonuspunt voor de landenranking. Verder zelf alleen het eerste kwartier en de laatste 5 minuten gekeken vanwege mijn training. Straks even samenvatting meepakken Niet verwacht dat we groepswinnaar zouden worden in deze poule en al helemaal niet dat we 7 punten zouden pakken in uitwedstrijden. 25 november 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: Poh, dit is wel lekker hoor. En belangrijk ook. Groepswinnaar, bonuspunt voor de coëfficiëntenlijst en een rondje overslaan in februari (?). Zeker. 17 en 24 februari mag je overslaan, na het eerste interlandweekend begin maart starten de achtste finales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Leuke goaltje van Dessers. Waarom slaan groepswinnaars een ronde over? Nummers 2 spelen eerst wedstrijden tegen nummers 3 EL ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 2 minuten geleden zei Chiemel: Leuke goaltje van Dessers. Waarom slaan groepswinnaars een ronde over? Nummers 2 spelen eerst wedstrijden tegen nummers 3 EL ofzo? Exact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: Exact. Ook bij CL/EL nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 18 minuten geleden zei Chiemel: Ook bij CL/EL nu? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Ja. Champions League niet @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Nummer twee CL speelt eerst twee keer tegen nummer drie Copa Libertadores, waarna de winnaars strijden voor een Golden Ticket om aan te haken bij de nummers één CL, die op dat punt al play-offs voor de potindeling van het jaar CL erop hebben gespeeld @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Het is dat ik €110 echt wel veel geld vind voor een shirt maar anders had ik gisteren nog een shirtje met Dessers 92 besteld. Wat een held. Hij begint steeds meer op de Kramer uit het kampioensjaar te lijken..... Ongelofelijk wel dat hij dit presteert, er zitten wat gelukjes tussen maar die twee goals gisteren waren geen gelukjes meer te noemen. Die draai was echt van ongekend niveau en bij die kopbal droop de klasse er ook vanaf. Las ook een artikel dat Dessers en RVP het zeer fijn werken vinden met elkaar, en deze twee goals doen me ook echt een beetje denken aan Robin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Alle Europese inkomsten spoelen wel direct weer door het putje doordat de maatregelen (zoals eigenlijk verwacht) sowieso nog eens met 3 weken worden verlengd. Precies dat we nu 3 thuiswedstrijden ook krijgen. Dus scheelt in totaal 5 thuiswedstrijden, waarbij ook de Klassieker en de laatste Europese groepswedstrijd. Uiteindelijk zijn dat denk ik meer gederfde inkomsten dan dat er aan prijzengeld wordt gewonnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Die eerste goal was zó goed. Tweede overigens ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Ik vraag me af of de tweede helemaal zo bedoeld is (hij raakt hem volgens mij met zijn kruin?) maar die eerste was echt heerlijk afgemaakt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 1 uur geleden zei 007mark: Alle Europese inkomsten spoelen wel direct weer door het putje doordat de maatregelen (zoals eigenlijk verwacht) sowieso nog eens met 3 weken worden verlengd. Precies dat we nu 3 thuiswedstrijden ook krijgen. Dus scheelt in totaal 5 thuiswedstrijden, waarbij ook de Klassieker en de laatste Europese groepswedstrijd. Uiteindelijk zijn dat denk ik meer gederfde inkomsten dan dat er aan prijzengeld wordt gewonnen... Wordt vanuit de overheid vergoed. Vraag me wel af of dat de totale omzet is op zo'n wedstrijddag, of alleen de recettes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Have you heard about our lord and savior Cyriel Dessers? 2 heerlijke dagen in Praag gehad, het broekje van Dessers kwam nog snel voorbij in de pub waar ik zat na de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Waar heb ik in godsnaam 45 minuten naar zitten kijken. Flashbacks naar vorig seizoen, alsof Dick Advocaat een dagje invalcoach is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Til speelt ook weer een draak van een wedstrijd hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Irritatie hier hoor. 13 corners krijgen en er komt geen fatsoenlijke kans uit. Veldspel ook enorm traag. Eigenlijk alleen de kansen van Toornstra en Dessers gezien. En een Linssen die een mogelijkheid in zijn schoot krijgt geworpen en weer eens veel te snel wilt handelen. Gewoon aannemen en rustig kijken kan hij niet he. Ook weer enorm geergerd aan Pedersen. Zo voorspelbaar dat hij steeds buitenom wilt. Vervolgens loopt hij de bal over de achterlijn of zijn voorzet gaat over iedereen heen. Wat mij betreft mag Geertruida wel een aantal keer gaan spelen. Oh en lees net hierboven dat Til mee deed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 58 minuten geleden zei 007mark: Irritatie hier hoor. 13 corners krijgen en er komt geen fatsoenlijke kans uit. Ik snap niet dat dit je kan irriteren gezien het feit dat dit al drie seizoenen het geval is. Tijd dat Toornstra of Aursnes die trappen gaat nemen, want Kökcu kan het simpelweg niet. Vrije trappen ook niet trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-cultheld-gyan-43-ongeneeslijk-ziek-club-hoopt-nog-waardig-afscheid-te-kunnen-nemen~a54bf898/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Arme kerel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Vrij rare situatie met Nijhuis bij de afgekeurde 1-0. Zeker omdat er een paar minuten daarvoor Bakboord precies hetzelfde doet bij Sinisterra en daar de overtreding zelfs mee krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Hij wilde hem ook helemaal niet afkeuren, zag je aan alles Typisch weer dat alles zo schlemielig gaat in zo'n inhaalwedstrijd. Afgelopen zondag ook al typisch puntenverlies. Blijft Feyenoord he, altijd als je kan profiteren of bovenaan kan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Positionering van Geertruida is ook om te huilen vandaag. Staat vanaf het begin al veel te veel naar binnen. Jahanbaksh is om te huilen zo slecht, die heeft een passzuiverheid van dik onder de 50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Sini en Kökçü spelen een goede wedstrijd, maar die rechterkant doet vandaag pijn aan mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten