Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Jij bent en Twente fan en wat Rico zegt is niet zelfde als wat jij zegt... En zoals MM al zei Malacia en Trauner gaan niet tegelijk geblesseerd raken. En Rico zei ook Geertruida is er nog en ''ik snap dat je niet kiest voor extra optie daar'' das heel wat anders jij hier komt brengen.

Edited by Kyrill

4 minuten geleden zei Rogier.:

Ik denk dat Dessers jullie gaat verbazen. Voor de Eredivisie gewoon een meer dan prima spits, gaat er zeker 15 maken. 

Eén degelijk seizoen gehad, bij Heracles. Bij Utrecht was het helemaal niks, in België idem. Ik zie vooral niet zo goed wie hij uit de basis moet spelen. 

Edited by PJHoutman

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Eén degelijk seizoen gehad, bij Heracles. Bij Utrecht was het helemaal niks, in België idem. 

Utrecht was natuurlijk voor Heracles, en bij Genk was er nu eenmaal meer concurrentie. Daarnaast lijkt het mij dat Slot wel een beeld heeft bij hoe hij met hem wil spelen, dus dat er wel enigszins over nagedacht is.

7 minuten geleden zei Kyrill:

Jij bent en Twente fan en wat Rico zegt is niet zelfde als wat jij zegt... En zoals MM al zei Malacia en Trauner gaan niet tegelijk geblesseerd raken. En Rico zei ook Geertruida is er nog en ''ik snap dat je niet kiest voor extra optie daar'' das heel wat anders jij hier komt brengen.

Rico zei dat hij vermoed dat ze ergens dachten dat de transfer van Van der Ven door zou gaan, Haps de deur uit en je hebt nog wat achter de hand met de transfer van Micky. Dat is precies wat ik ook dacht, daarom beaam ik dat ook. 

En daarnaast, zou niet weten waarom 2 spelers niet tegelijk geblesseerd kunnen raken? Is een scenario wat altijd mogelijk is wanneer je een beetje pech hebt. Wij zaten ook niet breed in de aanvallers vorig jaar, Dervisoglu gaat weg, Jeremejeff gaat weg en vervolgens scheurt Cerny z'n kruisband af. Zoiets zou ook achterin bij een andere club kunnen gebeuren, dus ook bij Feyenoord.

En het feit dat ik Twente fan ben heeft er al helemaal f*ck mee te maken. Ik ben voetbal liefhebber en volg / kijk alles (zoveel mogelijk daar waar ik kan), heb ik overigens ook mooi de tijd voor als je 7 maand in de ziektewet zit. 

Edited by Jotew

19 minuten geleden zei Rogier.:

Utrecht was natuurlijk voor Heracles, en bij Genk was er nu eenmaal meer concurrentie. Daarnaast lijkt het mij dat Slot wel een beeld heeft bij hoe hij met hem wil spelen, dus dat er wel enigszins over nagedacht is.

Nouja, hij heeft gewoon nog amper bewezen dat hij inderdaad het niveau heeft om in de EDV 15+ goals te maken, en al helemaal niet bij de top-drie. Dus voor mij komt het meer over als een paniektransfer omdat Diallo niet doorging. Ook omdat hij, volgens de geruchten dan, ook vandaag niet bepaald eerste keus was. In die zijn vraag ik me af of er een 'plan Dessers' lag of dat ze gewoon iemand hebben gepakt die haalbaar was. 

Niet dat ik niet graag zie dat hij er dit jaar gewoon 25 in jast, natuurlijk ;c 

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Nouja, hij heeft gewoon nog amper bewezen dat hij inderdaad het niveau heeft om in de EDV 15+ goals te maken, en al helemaal niet bij de top-drie. Dus voor mij komt het meer over als een paniektransfer omdat Diallo niet doorging. Ook omdat hij, volgens de geruchten dan, ook vandaag niet bepaald eerste keus was. In die zijn vraag ik me af of er een 'plan Dessers' lag of dat ze gewoon iemand hebben gepakt die haalbaar was. 

Niet dat ik niet graag zie dat hij er dit jaar gewoon 25 in jast, natuurlijk ;c 

Als je bij de top 3 speelt heb je 1 ploeg uit de top 3 minder om tegen te spelen dus als ie het dan bij een Heracles aardig deed is dat indrukwekkender. Verder vind ik het een prima speler om erbij te hebben. Zal heus niet het vlaggenschip van de club worden, binnen noch buiten de lijnen. Af en toe invallen als Linssen z’n upswing voorbij is en er iemand nodig is die weet wat ie moet doen in de spits. 

Edited by MauricioAros

Zojuist zei PJHoutman:

In dat geval hadden we dus Giakoumakis moeten halen. 

Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar dat zou ik inderdaad wel een betere optie gevonden hebben. Prijskaartje was er wel één uit de categorie ‘te hoog’, toch?

Er is wat mij betreft best een verschil tussen spits spelen bij een degradant/middenmoter die veel countert of spits spelen bij een top-drie club die in meer dan de helft van zijn wedstrijden tussen de 60 en 70% balbezit zit. Veel ruimte tegen weinig ruimte, eindstation tegen combinerende rol etc. 

Dus ja, het was best sarcasme. Probeerde daarmee dus aan te geven dat je om een goede c.q. veelscorende spits bij een topclub te zijn meer nodig hebt dan bij een RKC of VVV, zelfs als je er daar gewoon 25+ hebt ingeschoten. In die zin vind ik Dessers' matige passages bij Utrecht en Genk een beter waardeoordeel geven dan dat jaar bij Heracles, waar hij trouwens ook gewoon een 'upswing' had kunnen hebben, zoals je dat net zo mooi zei. Ik zie feitelijk niet zo goed welke kwaliteiten Dessers nou eigenlijk brengt, want hij is op mij niet overgekomen als iemand die ooit bij de eerste 14 van Feyenoord zou moeten zitten. 

52 minuten geleden zei PJHoutman:

Er is wat mij betreft best een verschil tussen spits spelen bij een degradant/middenmoter die veel countert of spits spelen bij een top-drie club die in meer dan de helft van zijn wedstrijden tussen de 60 en 70% balbezit zit. Veel ruimte tegen weinig ruimte, eindstation tegen combinerende rol etc. 

Dus ja, het was best sarcasme. Probeerde daarmee dus aan te geven dat je om een goede c.q. veelscorende spits bij een topclub te zijn meer nodig hebt dan bij een RKC of VVV, zelfs als je er daar gewoon 25+ hebt ingeschoten. In die zin vind ik Dessers' matige passages bij Utrecht en Genk een beter waardeoordeel geven dan dat jaar bij Heracles, waar hij trouwens ook gewoon een 'upswing' had kunnen hebben, zoals je dat net zo mooi zei. Ik zie feitelijk niet zo goed welke kwaliteiten Dessers nou eigenlijk brengt, want hij is op mij niet overgekomen als iemand die ooit bij de eerste 14 van Feyenoord zou moeten zitten. 

Akkoord. Heb er zelf wel een aardig gevoel bij. Niet dat ie alles omdraait en bepalend gaat zijn, maar wel dat ie gewoon leuk mee gaat doen. Zijn we bij Toornstra en Linssen ook tevreden mee. Zal ook minstens 50% voorkomen uit hoop dit. 

Idealiter zit ie niet bij de eerste 14, maar dan moet je ze (die eerste 14 die er wel bij horen) wel hebben. Vind het redelijk logisch om hem er dan bij te halen, meer ervaring en fysiek dan alternatieven als je kijkt naar echte spitsen (en dus niet naar jongens die daar eventueel ook wel zouden kunnen spelen als het weleens echt nodig zou moeten zijn). Als je nagaat dat hij vast geen eerste keus was qua transfer, en dat ook niet zal worden op het wedstrijdformulier kan ik er wel mee leven. Die optie tot koop wat minder, maar zolang het echt een optie is en dus geen verplichting met criteria kun je daar ook niet fout mee gaan. Als het opeens als een trein loopt zit je gebeiteld met de al gemaakte afspraken, zo niet kan ie terug op de trein naar Genk. 

Edited by MauricioAros

4 minuten geleden zei RicoV1989:

Ik kreeg gisteren een brief binnen van Feyenoord met een code voor 1 maand gratis Disney+

Wilde het bewaren totdat alle afleveringen erop stonden zodat ik in 1 keer kon bingen maar helaas is de code maar tot 30 september geldig. 

Dat doen ze dan wel weer slim

7 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Ajoh, 9 euro voor 2 maandjes. Heb ik er voor over. 

Overigens; er zijn 9 afleveringen.

1, 8, 15, 22, 29 september

6, 13, 20 en 27 oktober

Wat is het probleem? :cab:

Wacht eens even. Ik kan dan die code gebruiken op 30 september en dan heb ik natuurlijk tot 30 oktober Disney+ ja... Zo helder was ik nog even niet;c