Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Zitten we dus wel nog een jaar vast aan Diemers en Teixeira. Huilen.

Diemers was eigenlijk wel zeker, door de blessure die die heeft opgelopen. Teixeira moet ik nog maar is zien, zat afgelopen wedstrijd ook niet op de bank toch?

5 uur geleden zei Arezo:

Haha gaat de pot de ketel nou zitten lopen verwijten? Ik was gewoon een beetje enthousiast. Sorry.

Was letterlijk mijn gedachte. Ik ga voor Sinterklaas ook zo'n kapot groot kladblok vragen. Gewoon in de huiskamer neerzetten en dan opstellingkjes maken.

Je maakt me onzeker @Kyrill, ik heb deze post 5 x nagelezen.

Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester ;c Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel :)

BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo:

Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael

IMG_20210831_162615.jpg

Edited by Kyrill

Geen idee.

3,5 miljoen trouwens voor Mickey van de Ven, die naar Wolfsburg gaat. Had Feyenoord nooit gedaan natuurlijk. Verder mooi bedrag voor Volendam, maar ook lastig om op laatste dag transfermarkt nog wat mee te doen. In de winter wel mooi potje voor versterkingen, of volgende zomer.

52 minuten geleden zei Kyrill:

Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester ;c Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel :)

BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo:

Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael

IMG_20210831_162615.jpg

Overal wonen Feyenoorders.

Haps done deal, Here we go.

Desser(t) wordt het toetje van deze transferperiode. OF zou er toch nog een verdediger komen?! Ik kijk die afkickenshow en ik zie die Feyenoord TM weer onrustig met die vingertjes van hem over zijn telefoontje glijden.

3 minuten geleden zei Arezo:

Desser(t) wordt het toetje van deze transferperiode. OF zou er toch nog een verdediger komen?! Ik kijk die afkickenshow en ik zie die Feyenoord TM weer onrustig met die vingertjes van hem over zijn telefoontje glijden.

Die moet het ook lekker bij zijn eigen platforms houden ipv de hele dag in die studio te zitten.

1 minuut geleden zei Jotew:

Die moet het ook lekker bij zijn eigen platforms houden ipv de hele dag in die studio te zitten.

Die zit daar toch ook alleen maar voor z'n eigen gewin. Lekker met je kop de hele dag in beeld bij je doelgroep, meer volgers op Twitter, meer socialfame voor hem.

5 minuten geleden zei Arezo:

Ik mag hopen dat die Bjorkan nog komt, anders snap ik niet dat je Haps weg doet. 

1 minuut geleden zei Fantasy:

Die zit daar toch ook alleen maar voor z'n eigen gewin. Lekker met je kop de hele dag in beeld bij je doelgroep, meer volgers op Twitter, meer socialfame voor hem.

Bekijk het ook wel vanaf zijn standpunt, maar niet vanuit het feit dat je een goede podcast wilt uitstralen :P. Die andere twee, Yordi en die knakker er tegenover kan ik wel naar luisteren. Die 'presentator' komt me ook iets te jolig over.

Edited by Jotew