Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Zal waarschijnlijk nog steeds volgend jaar wel vertrekken als hij fit blijft, want hij is natuurlijk véél te goed voor dit niveau. Maar op zich prima dat hij heeft verlengd, zolang ome Frank er geen clausules in heeft gezet natuurlijk ;c 

21 minuten geleden zei PJHoutman:

Zal waarschijnlijk nog steeds volgend jaar wel vertrekken als hij fit blijft, want hij is natuurlijk véél te goed voor dit niveau. Maar op zich prima dat hij heeft verlengd, zolang ome Frank er geen clausules in heeft gezet natuurlijk ;c 

WK blijft wel klein risico. Je weet niet hoe zwaar van Gaal eraan weegt mocht die straks 2 maanden niet keepen. 

51 minuten geleden zei PJHoutman:

Tja, moet je ervan zeggen. Hopen dat hij fit blijft, veel minuten maakt en ze hem overnemen ofzo? Ik zie op basis van die paar minuten die hij tot nu toe gemaakt heeft niet echt een toekomst in Feyenoord 1. 

Eens. Die Conteh kort voor Feyenoord 1.

8 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Maar wie zegt dat dat daadwerkelijk zo is? Ten eerste over het feit dat er geen geld is en ten tweede dat zo'n spits zoveel meer dan 5 ton moet kosten? Volgens mij heeft Arnesen aangetoond met beperkte middelen toch uiterst nuttige spelers te kunnen aantrekken: Pedersen, Alireza, Trauner en Aursnes. Gezamenlijk kostte ze iets van 3,5 miljoen en zijn toch allen een prima aanwinst voor het voetbal dat Slot wilt spelen. Geloof mij in de laatste weken van de transfermarkt komen de opties echt nog wel voorbij, en tot die tijd laat je lekker Linssen voorin sleuren. Het is niet de briljantste afmaker, maar de energie die de beste man levert zorgt er wel voor dat anderen excelleren.

Dat er geen geld is is toch gewoon bekend? Dat was vorig jaar al zo en dat zal corona er niet beter op gemaakt hebben. Anders was je niet met die Argentijnse tank aan komen zetten. 

Als je een spits als Dost, of Lammers kunt huren voor een jaar, denk ik dat je, op dit moment, je als Feyenoord zijnde de handen dicht mag knijpen. Al zal @PJHoutman mij nu wel vervloeken omtrent Dost. 

Ik zou een nieuwe spits toejuichen. Dost om meerdere redenen niet, maar dat mag geen verrassing zijn. Lammers zou me beter lijken passen. 

Wel betekent dat dat je definitief afscheid van Bozenik moet nemen, imo. Een jaar derde keus leert hij helemaal niets van. Zou het op zich ook niet zo verkeerd vinden om gewoon nu je verlies te pakken, want ik kan me niet echt voorstellen dat hij meer waard gaat worden dat hij nu is. 

Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk :D

Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van ;c

10 uur geleden zei 007mark:

Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk :D

Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van ;c

Ik ben ook rete benieuwd. Dat zij elf potjes ongeslagen zijn zegt eigenlijk niet zoveel natuurlijk, ze hebben namelijk 4 potten Conference League hier tussen zitten tegen niet al te beste tegenstanders en hebben ook niet tegen de top 3 gespeeld van Zweden (AIK, Malmö of Djurgarden). Het is en blijft Feyenoord, maar normaliter hadden we ook niet zo gemakkelijk Willem II aan de kant geschoven haha. Uit gaan van eigen kracht en gewoon er boven op klappen is wat we moeten doen en vooral blijven doen.

Poh, ja dat herken ik maar al te goed. Ik heb het 'voordeel' dat ik nog steeds aan het revalideren ben dat ik voorlopig niet op het korfbalveld hoef te verschijnen en dus lekker Feyenoord kan kijken. :D