Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ja, die Luuk de Jong kan er echt geen zak van. Kun je net zo goed zonder spits gaan spelen.

Veiligheidssmiley ;) 

Joh, daar moet je iets mee doen met dat concept. Spelen zonder aanvaller, en er dan een website van maken ofzo. Wie weet werkt het wel in FM? En dan misschien een podcast aflevering aan besteden? 

Wat een ideeën heb ik op de vrijdagmiddag. 

Ik ben bang dat ik ook iets meer moet knipogen hier. Disclaimer: ik probeer met niemand hier te flirten.

Ah poep. Heb al dagen migraine, ga er dubbel van zien. Had in elk geval de beginletter F nog goed, valt me nog mee.

17 minuten geleden zei Regis:

Sinds wanneer zit Bosz bij Feyenoord?

Was nog niet eens zo lang geleden td! 

Genieton. Met Toko-Ekambi en Kerk heb ik nu al wat hele matige rechtsbuitens gezien vandaag, maar Toornstra beschikt nog niet eens over de weinige kwaliteiten die zij wel hebben. Benieuwd of het nóg slechter kan.

Gaan wel een hoop automatismen verloren nu Frederik op 't middenveld speelt ipv Toornstra. Geen verrassing natuurlijk, maar het mag allemaal wel een tandje sneller bij 'm. 

Verder zonder al te veel energie te verspillen op 0-2. Willem II heeft geen antwoord op de positiewisselingen van o.a. Til en Toornstra. 

Zojuist zei 007mark:

Overigens ook fijn om te zien dat we niet na een voorsprong binnen het kwatier, met zijn 11en achterin gaan staan. Wat een verademing.

Maar dit is dus wel lekker makkelijk roepen hè. Zet Botteghin en Fer in je as in deze wedstrijd en je bent direct de lul als je zo hoog staat.

Ik ben helemaal in de war joh. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst met zo veel plezier gekeken heb. 

Alleen jammer dat er (net als donderdag) nog een paar gigantische kansen gemist worden, als dit 0-7 had gestaan nu had het ook niet raar geweest.