Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Geertruida lijkt niet te gaan verlengen en Feyenoord wil graag Joey Veerman halen. Die laatste lijkt mij nu niet echt een type die ze per se nodig hebben of überhaupt iets toe gaat voegen. Vind het een behoorlijk overschatte voetballer die ook afgelopen seizoen bewezen heeft in balbezit niet mee te kunnen zodra het tempo wat hoger komt te liggen. Defensief heeft hij ook de kwaliteiten niet en dat is toch eerder waar Feyenoord nog wat kwaliteit ontbeert op het middenveld. 

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Zou echt zonde zijn. Snap het ook van Geertruida niet. Zaakwaarnemer kennen we nog van Summerville, maar Geertruida moet toch ook zien dat hij de eerste keus kan worden als RCV? Hoop dat hij nog terugkomt op z'n besluit en kiest voor zekerheid in ontwikkeling.

Dat zou je vaker van spelers verwachten, maar tegenwoordig is twee goede wedstrijden blijkbaar voldoende om te denken dat je Nederland hebt uitgespeeld. 

25 minuten geleden zei 007mark:

89586237_Screenshot_20210731-092546_SamsungInternet.jpg.2e191e4c071bb9b50e1cf10ffab4dd20.jpg

Rubin Kazan en Union Berlin zijn ploegen die je m.i. wilt ontlopen. Als je die ronde al haalt natuurlijk ;c

Ik ken de Poolse ploeg niet. Maar de overige tegenstanders zijn allemaal niet heel prettig denk ik. In die zin dat het allemaal geen makkelijke potten zullen worden. 

Wel 100% met je eens dat je Rubin en Union in ieder geval niet wilt loten.

Citaat

,,De indruk wordt nu gewekt dat de onderhandelingen zijn gestopt omdat Lutsharel buitensporige bedragen vraagt, maar dat is absoluut niet aan de orde”, zegt zaakwaarnemer Leegreg Fer desgevraagd. ,,Dat de onderhandelingen vier maanden geleden zijn gestart, klopt. Maar er is in die periode ook maandenlang niet gesproken. Lutsharel heeft de intentie om bij Feyenoord te blijven, laat dat duidelijk zijn. Zonder over bedragen te praten: daar hoort een salaris bij dat de categorie spelers waar hij toe behoort in de Kuip verdient. De club en de speler liggen uit elkaar, maar er zit geen schokkend gat tussen vraag en aanbod.”

Komt nog wel goed. Denk dat ze in het kamp Geertruida hun hand een beetje hebben overspeeld en geschrokken zijn van de actie van Arnesen. Later in het artikel gaat het erover dat hij in dezelfde salariscategorie hoort als andere basisspelers. Krijg je ook als je spelers als Diemers 5/6 ton gaat betalen...

Edited by MetalMichael

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Komt nog wel goed. Denk dat ze in het kamp Geertruida hun hand een beetje hebben overspeeld en geschrokken zijn van de actie van Arnesen. Later in het artikel gaat het erover dat hij in dezelfde salariscategorie hoort als andere basisspelers. Krijg je ook als je spelers als Diemers 5/6 ton gaat betalen...

Opzich dan toch slimme actie van Arnesen. Even op scherp zetten. Goed om te lezen dat Luts zelf wilt blijven. Salaris van een basisspeler moet hij ook gewoon krijgen.

Mooi om te lezen, dan denk ik dat het nog wel goed gaat komen. Wat @MetalMichael ook al zegt, als je Diemers een half miljoen betaalt snap ik dat gasten als Geertruida dat ook willen ja, lijkt me niet meer dan normaal. Maar goed, ik denk dat het nog wel goed komt dus. Aan de andere kant heeft ie wel dezelfde zaakwaarnemer als Summerville en daar liep het precies op dezelfde manier toch?

En in ander nieuws: Dickie wordt nog even bondscoach van Irak. Niet dat het ons nog wat aan gaat, maar toch.;c

Bozenik en Bannis waren ook echt zorgwekkend slecht. Die zouden in de Championship voor geen enkele club een versterking zijn. Om nog maar over Vente te zwijgen.

Ik zou serieus beginnen te overwegen om met een valse spits te gaan spelen. Ook omdat je zwaar creativiteit en voetballend vermogen tekort komt (maar nee, hoor, Berghuis mis je niet..). Antonucci of die Azerkan, misschien Til of Kökcu.. Je moet toch wat. Enige nadeel is dat Jahanbaksh wel een echte spits nodig heeft. Maar als die blijft spelen zoals nu het geval is, kan je hem er beter ook naast zetten.

Verder gauw Matusiwa en Veerman voor op je middenveld halen ofzo. Defensieve middenvelder en wat voetballend vermogen die een bal vooruit kan spelen. Fer en Toornstra moet je niet meer willen.

1 uur geleden zei Socrates:

Verder gauw Matusiwa en Veerman voor op je middenveld halen ofzo. Defensieve middenvelder en wat voetballend vermogen die een bal vooruit kan spelen. Fer en Toornstra moet je niet meer willen.

Kunnen ze niet betalen (laat staan Veerman), want Fledderus en 2 jaar contract, maar vind dit best een logische suggestie eigenlijk. Sowieso is Toornstra zo slecht nog niet, alleen dat is gewoon geen 6. Lekker 2e man achter elke positie op het middenveld maken (bij gebrek aan beter).

Matusiwa is bij Groningen toch niet eens verzekerd van een basisplaats?

Vind het geen enorm slechte speler ofzo, maar ik vraag me af of dat nu (of zelfs binnen een jaar) een speler voor de top-drie is. Aangezien het middenveld onze drukst bezette linie is (Diemers, Teixeira, Fer, Burger, El Bouch waar we eigenlijk allemaal vanaf zouden moeten) lijkt het me niet echt de meest voor de hand liggende transfer, in ieder geval niet met hoe de selectie er nu voor staat. 

11 uur geleden zei PJHoutman:

Matusiwa is bij Groningen toch niet eens verzekerd van een basisplaats?

Vind het geen enorm slechte speler ofzo, maar ik vraag me af of dat nu (of zelfs binnen een jaar) een speler voor de top-drie is. Aangezien het middenveld onze drukst bezette linie is (Diemers, Teixeira, Fer, Burger, El Bouch waar we eigenlijk allemaal vanaf zouden moeten) lijkt het me niet echt de meest voor de hand liggende transfer, in ieder geval niet met hoe de selectie er nu voor staat. 

Nee de aanvoerder is niet verzekerd van een basisplaats in Groningen. ;c Matusiwa is eigenlijk het type speler wat Feyenoord nodig heeft, een echte stofzuiger. AEB hoef je toch ook niet vanaf, wat is dit nou weer joh. Burger is leuk voor de breedte, de rest mag idd moven.

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nee de aanvoerder is niet verzekerd van een basisplaats in Groningen. ;c Matusiwa is eigenlijk het type speler wat Feyenoord nodig heeft, een echte stofzuiger. AEB hoef je toch ook niet vanaf, wat is dit nou weer joh. Burger is leuk voor de breedte, de rest mag idd moven.

Wie is onze aanvoerder? 

Matusiwa heeft vorig jaar 11 wedstrijden gespeeld. Wel wat gemist door blessures, maar niet alles.

AEB is leuk in wedstrijden waar je niet onder druk komt te staan, maar meer niet. 

Edited by PJHoutman

Heerenveen raakt net hun verdediger/aanvoerder Bochniewicz kwijt met een lange blessure. Ik zie het al gebeuren dat Hendriks nu interessant voor ze gaat worden, en dat een opening in de deal met Veerman kan betekenen.

Ik zou Veerman graag bij Feyenoord zien, maar hopelijk laten ze het niet ten koste van Hendriks gaan. Hem vind ik namelijk een van de lichtpuntjes deze voorbereiding.