Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

29 minuten geleden zei Srangaman:

Dat eerste? Wat kan hij anders?

Dat tweede totaal niet mee eens. Ontzettend lastig om een team in korte tijd naar je hand te zetten. Geef het tijd, Slot is een toptrainer.

Nouja met een blok van Fer-Senesi, Kokcu en Toornstra ga je iig nooit kunnen voetballen. Ook wel benieuwd op basis van Slot overal en nergens een toptrainer genoemd word. 1 leuk jaartje bij AZ, waar vooral alles maar dan ook alles echt heel erg mee zat.

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Hakjes en een sloot. Til gaat wel een van de weinige positieve lichtpuntjes zijn dit jaar. Maar jeetje, verdedigend is het echt gatenkaas zeg :classic_ohmy:

In tegenstelling tot een negatief lichtpuntje? ;c 

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Hakjes en een sloot. Til gaat wel een van de weinige positieve lichtpuntjes zijn dit jaar. Maar jeetje, verdedigend is het echt gatenkaas zeg :classic_ohmy:

Dit waren de eerste drie dingen die hij goed heeft gedaan in Feyenoordshirt. 

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Dit waren de eerste drie dingen die hij goed heeft gedaan in Feyenoordshirt. 

Dat ja. Op het moment van de 2-2 was ik net een tweet aan het typen dat hij echt bij elke aanval in de weg staat. ;c 

Over Kokcu ook steeds maar roepen ''het komt er niet uit'', ''je ziet wel dat hij talent heeft'', ''het zou er toch een keer moeten uitkomen?''?  

Nee, hou ermee op jongens. Het is gewoon een slechte en overschatte speler. Wordt nooit meer beter.

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Over Kokcu ook steeds maar roepen ''het komt er niet uit'', ''je ziet wel dat hij talent heeft'', ''het zou er toch een keer moeten uitkomen?''?  

Nee, hou ermee op jongens. Het is gewoon een slechte en overschatte speler. Wordt nooit meer beter.

Ongetwijfeld dat er een Turkse club hem gaat oppikken. Of een club uit de zandbak.

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Volledig onterecht door zeg, dat Drita had er 5 kunnen maken.

Wel goed voor het Nederlands voetbal.

Feyenoord ook. 

Ben blij dat Pedersen gekocht is. Een type rechtsback in de traditie Van Gobbel - Emerton - Karsdorp. Kan ik echt van genieten. Als hij lekker gesetteld is en het gaat lopen met Alireza. :<

22 minuten geleden zei cimbomcu:

24 keer balverlies. Drama die vent. Begrijp 90% van zijn keuzes qua passing ook niet, zoekt non-stop naar een onmogelijke oplossing. Overigens was Toornstra nog slechter. Maar wat wil je als je die als controleur neerzet 🤣 Lullig

voor Slot, maar die gaat de kerst op deze manier echt niet halen.

8 minuten geleden zei Lazy:

24 keer balverlies. Drama die vent. Begrijp 90% van zijn keuzes qua passing ook niet, zoekt non-stop naar een onmogelijke oplossing. Overigens was Toornstra nog slechter. Maar wat wil je als je die als controleur neerzet 🤣 Lullig

voor Slot, maar die gaat de kerst op deze manier echt niet halen.

Het legioen kennende staan die in november met zakdoekjes te zwaaien als ze op dat moment bijvoorbeeld 6e/7e staan. Waarmee ik niet bedoel dat ze daar ook zullen eindigen. Hoop wel dat Slot de tijd krijgt. Met dit materiaal en de krapte van de selectie lever je echt een wereldprestatie als je als 3e eindigt. 

V.w.b. vanavond; Qua spel heel erg slecht. Maar als Nederlander is er wel iets positiefs aan vanavond. Feyenoord is ‘gewoon’ door en dat is voor de Nederlandse clubs in dit soort wedstrijden de afgelopen jaren vaak anders geweest. 

Je kent het legioen dus niet. Geeft niet, maar doe dan niet alsof je weet wat er gaat gebeuren. Er zijn momenteel grote veranderingen gaande bij Feyenoord, zowel qua organisatie als selectie als qua speelplan. Het overgrote deel is daar blij mee en snapt echt wel dat dat niet in één keer goed gaat. Gouka, Krabbedam, Derksen en co hebben het steeds over wonderdokter etc. Ik ken geen medesupporter die daar zo over denkt. Vrijwel iedereen is realistisch genoeg om te zien waar Feyenoord staat en geeft Slot echt wel de tijd om dingen te veranderen, zeker nu ze de middelmaat willen lozen en door willen met jonge talenten. 

Ik was vandaag voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens in de Kuip (aan het begin van het seizoen toen het NOG mocht en aan het eind toen het WEER mocht was ik beide keren op vakantie...) dus ondanks alles heb ik gewoon genoten vanavond om weer in het stadion te zijn. Daar hou ik me maar aan vast. 

Voor het eerst sinds de 7-1 tegen NAC (halve finale beker en een week voor competitiestop) weer eens in De Kuip. Kan niet anders zeggen dan dat ik genoten heb. Fantastische sfeer en spannende wedstrijd. Veel beter dan dat je hier simpel met 6-0 wint man. Dit zijn de potjes die je bijblijven.

Nog steeds in de race voor toernooiwinst :<

Slecht voetbal, heerlijke sfeer. Prima avond gehad, typisch Feyenoord vooral. Mooi dat het zelfs tegen een clubje als Drita heel sfeervol kan zijn, kunnen lang niet alle clubs zeggen. 

8 uur geleden zei MetalMichael:

Je kent het legioen dus niet. Geeft niet, maar doe dan niet alsof je weet wat er gaat gebeuren. Er zijn momenteel grote veranderingen gaande bij Feyenoord, zowel qua organisatie als selectie als qua speelplan. Het overgrote deel is daar blij mee en snapt echt wel dat dat niet in één keer goed gaat. Gouka, Krabbedam, Derksen en co hebben het steeds over wonderdokter etc. Ik ken geen medesupporter die daar zo over denkt. Vrijwel iedereen is realistisch genoeg om te zien waar Feyenoord staat en geeft Slot echt wel de tijd om dingen te veranderen, zeker nu ze de middelmaat willen lozen en door willen met jonge talenten. 

Laat ik het dan anders formuleren. Bedoelde het meer in de zin dat er altijd een (kleinere danwel grotere) groep supporters zal zijn die gaat roepen om een vertrek als Feyenoord er in de 1e seizoenshelft niet goed voor staat. Dat zou bij PSV of Ajax precies hetzelfde zijn. 

Feyenoord zal daar zelf (zeer waarschijnlijk/hopelijk) niet in meegaan als er zo’n sentiment ontstaat. En dat zou ze alleen maar sieren!