Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Vind het niet heel erg, zorgt er hopelijk voor dat De Kuip volgende week wat voller zit dan hij bij een 0-4 vandaag gezeten zou hebben. Kaarten kosten ook erg weinig, dus de drempel zal laag zijn. 

Dit komt wel goed. 

Met Berghuis erbij win je die pot gister 0-2. 

Geef het wat tijd, je maakt een enorme switch in speelstijl, vergelijk het een beetje met Schmidt bij PSV of Bosz destijds bij Ajax, of zelfs Ten Hag het eerste half jaar.

Slot krijgt het er wel in, aan de energie van de spelers ligt het niet, volgens mij is iedereen redelijk positief. Je mist nog een spits, een creatieve buitenspeler op rechts, een CV, Toornstra is natuurlijk ook geen controleur op deze manier. 

Dat gezegd hebbende vond ik Kokcu wel echt matig gister, loopt vaak ruimtes dicht, haalt het balletje op maar versnelt het spelletje niet, weinig ballen vooruit gespeeld ook als dat wel kon. 

1 minuut geleden zei E2E:

Geef het wat tijd, je maakt een enorme switch in speelstijl, vergelijk het een beetje met Schmidt bij PSV of Bosz destijds bij Ajax, of zelfs Ten Hag het eerste half jaar.

Slot krijgt het er wel in, aan de energie van de spelers ligt het niet, volgens mij is iedereen redelijk positief. Je mist nog een spits, een creatieve buitenspeler op rechts, een CV, Toornstra is natuurlijk ook geen controleur op deze manier. 

Dat gezegd hebbende vond ik Kokcu wel echt matig gister, loopt vaak ruimtes dicht, haalt het balletje op maar versnelt het spelletje niet, weinig ballen vooruit gespeeld ook als dat wel kon. 

Heeft hij al jaren. Beetje Vilhena 2.0 op deze manier, maar dan fysiek minder sterk.

Wat vind jij van Bannis PJ?

Nou echt zo'n speler die ik 50 of 60 wedstrijden in de KKD had gegund met Jong Feyenoord. Je ziet dat er iets in zit, ook zoals hij die ene bal vrijmaakt in de tweede helft en dan met links schiet, maar mist nog body, beweegt niet top voor de goal, lastig om een balletje vast te houden. 

23 minuten geleden zei E2E:

Wat vind jij van Bannis PJ?

Nou echt zo'n speler die ik 50 of 60 wedstrijden in de KKD had gegund met Jong Feyenoord. Je ziet dat er iets in zit, ook zoals hij die ene bal vrijmaakt in de tweede helft en dan met links schiet, maar mist nog body, beweegt niet top voor de goal, lastig om een balletje vast te houden. 

Tja. Ik heb hem nog niet genoeg gezien (ik kijk feitelijk nooit oefenpotjes) om écht een oordeel te kunnen vellen over wat hij wel en niet kan op Eredivisieniveau. Ik denk, gebaseerd op de hoeveelheid duels die hij verliest, dat het een beetje een tussen-wal-en-schip-verhaal wordt, mede vanwege Jong Feyenoord inderdaad. 

M.i. moet je als spits altijd minimaal óf sterk óf snel zijn en feitelijk is Bannis geen van tweeën, dat zal het sowieso niet makkelijk voor hem maken. Zie daarin ook Achahbar, die technisch nog wel een stuk beter was dan Bannis maar ook gewoon niet Feyenoord 1-niveau was. 

Dus dan kom je inderdaad uit op rijpen in de KKD, waar hij hopelijk die potentie een beetje kan waarmaken. Op dit moment zie ik het niet direct heel positief in. 

Hoe dan ook zou er idealiter geen plek voor Bannis bij de eerste 18/23 moeten zijn, maar ik begrijp ook wel dat er op dit moment niet zo heel veel anders voor handen is, omdat we per se van Jørgensen afwillen.

Edited by PJHoutman

Oostenrijkse krant meldt dat Trauner binnen is. Ik begrijp totaal niet waarom er nu dan weer een 29-jarige Oostenrijker moet komen. 

Niet eens vast bij de Oostenrijkse selectie dus zo goed zal het allemaal wel niet wezen.

3 uur geleden zei PJHoutman:

Oostenrijkse krant meldt dat Trauner binnen is. Ik begrijp totaal niet waarom er nu dan weer een 29-jarige Oostenrijker moet komen. 

Niet eens vast bij de Oostenrijkse selectie dus zo goed zal het allemaal wel niet wezen.

Speler van het jaar in Oostenrijk (voor die nieuwe van PSV) in een team dat de speelstijl van Slot speelt. Zal toch de reserve voor Geertruida worden lijkt me. Dan ga je daar geen speler neerzetten die ook veel moet spelen. Beetje ervaring in de verdediging erbij kan ook geen kwaad. 

Snap de aankoop, we gaan zien hoe het uitpakt. 

4 uur geleden zei E2E:

Puur geneuzel dit. Met Berghuis verlies je ook van Trencin. Echt te makkelijk, deze take. 

40 minuten geleden zei MetalMichael:

Speler van het jaar in Oostenrijk (voor die nieuwe van PSV) in een team dat de speelstijl van Slot speelt. Zal toch de reserve voor Geertruida worden lijkt me. Dan ga je daar geen speler neerzetten die ook veel moet spelen. Beetje ervaring in de verdediging erbij kan ook geen kwaad. 

Ja precies, maar waarom dan een dure gast uit Oostenrijk? ;c 

41 minuten geleden zei MetalMichael:

Snap de aankoop, we gaan zien hoe het uitpakt. 

Puur geneuzel dit. Met Berghuis verlies je ook van Trencin. Echt te makkelijk, deze take. 

Trencin was wel beter dan die gasten gister eh, hele andere speelstijl ook.