Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Goed. We krijgen er weer één hoor. Een post van de variant @JanVertonghen. Maar dan wel met alle vingers intact. Waar zullen we eens beginnen? Ik weet het oprecht niet. Als ik denk aan die terugspeelballen voel ik niks anders dan gelatenheid. Heb daar werkelijk geen woorden voor. Cuco Martina. Wat moet je daar nou mee? Jeremiah St. Juste. Als onze grote vrinden uit Groot-Britannië dít hadden geweten in 1623 waren ze met een rotvaart langs dat kleine kuteilandje gevaren. Kenneth Vermeer. Tja..... tja. Op Sven van Beek kom ik later terug. Calvin Verdonk passeert ook de revue nog. Steven 'DSM-V' Berghuis was ook weer lekker in z'n eigen wereldje aan het voetballen. Wel goed om te zien dat ie z'n woede onder controle heeft. Chabot... euh, chapeau Steven. Dat is weleens anders geweest. Over de DSM gesproken. Inmiddels ben ik na het aanschouwen van Vilhena ook wel rijp voor een flinke sessie bij de psycholoog. Dat is serieus de domste voetballer die ik ooit gezien heb. Gelukkig heb ik vandaag maar één ongelofelijk dom afstandsschot gezien van dat mannetje. Ik had geen woorden voor de terugspeelballen, maar daar kom ik op terug. Dat was volledig de verantwoordelijkheid van het middenveld. Stilstaan. Niet aanbieden. Niks. Meneertje Tonna loopt enkel in 2 situaties: 1) meneer Tonna heeft de bal en 2) meneer Tonna heeft de bal zojuist verspeeld en loopt als een hijgende witkwast heel hard te werken om hem weer terug te winnen. Oh wat werkt ie hard. Hoogtepuntje was wel dat ie in de eerste helft een bal achterin weghaalde voor de voeten van Verdonk, terwijl hij dat deed liep ie te wijzen naar de flank (lijnen uitzetten, top) EN TOEN LIEP IE ACHTER VERDONK AAN LAAT DIE BAL DAN LOPEN EN KIES ZELF POSITIE MAN OPGEVOERDE PAARDENLUL Jordy 'Everyting' Clasie. Daar is zóveel mis mee dat ik er niks mee kan. Overload. Begrijp die wissels ook niet. Tyfstraal die Van Persie er dan lekker uit want het enige dat die heeft gedaan is vandaag 'present' geroepen toen de namenlijst werd behandeld in de bus. Dacht dat die jongen ook zo goed was voor in de kleedkamer? Zeker alleen na potjes tegen Ajax waarin ie lekker de demagoog uit kan gaan hangen voor de camera bij Hans Kraay Jr., elke keer dezelfde teksten. We doen het met z'n allen. Deze jongens kunnen echt goed voetballen. Nu zul je wel weer denken 'heb je hem weer, die positivo.' Nee Robin, ik denk 'heb je hem weer, die uitgerangeerde pseudo-leider. Trek je muil eens open als het niet loopt'. Nu moet de grote Robin toch opstaan zou je denken? Maar meneer loopt erbij als een vuilniszak die in een bus verkracht is door 30 Tamil-tijgers. Daarna nog ff uitgewrongen en een Feyenoord-shirtje aangetrokken. Succes Robin. Zet hem op. Geef ze van katoen. Dan zet je Toornstra lekker op zijn plek, die doet tenminste nog wat qua lopen. Maar nee Van Persie is een te grote naam, die halen we er niet af. Zouden we toch niet eens aan mogen durven denken? Je wordt compleet overlopen, ook door de tactische onbenulligheid van Vilhena Dan krijg je de De Tapia van Al-Andalus ook nog die net iets meer inzicht heeft dan Vilhena maar nog steeds heel weinig. Die denkt volgens mij dat ie tijdens het voetballen ook alles richting het oosten moet doen. Wat een mafkees. Gaat een grapje over de Spaanse Inquisitie te ver? Dan laat ik die. Toch moet er een oplossing voor komen. Ze hebben dan wel geen lama's of Machu Picchu in Marokko maar zet die man op een kameel en hij zal vast wel een manier vinden om meer toe te voegen aan de wereld dan wanneer ie voetbalschoenen aantrekt. En dat is dan niet alles. Nee, hij komt erin voor de enige (naast Toornsta) met nog een beetje peper in zn reet. Geweldig speelde die niet, maar wat je van zo'n gelimiteerde back als Verdonk mag verwachten wanneer de rest van de grote meneren totaal niet thuisgeven is véél minder dan wat ie vandaag heeft laten zien. Een voldoende weet ik zo net nog niet, maar gezien het totaalplaatje was het zo slecht niet. Afsluiten met een positieve noot. Sven van Beek. Ik zei een aantal jaar geleden voor de grap dat ik die jongen in potentie wel bij een topclub als Real Madrid zag spelen. Oogde sterk en een goede lange bal in de benen. Werd na verloop van tijd allemaal wat minder, en er kwamen wat twijfels. Die heeft ie vandaag weggehaald hoor. Wat heeft die jongen een weergaloze pot gespeeld vandaag zeg. In elk duel was ie de absolute baas. Gaf ook ballen waar je als voetballiefhebber van zit te watertanden, wat een oplossingen ziet die man. Hij ziet ruimte waar een normaal mens die ruimte helemaal niet ziet. Wat een lef. Wie ooit nog eens iets over Beckenbauer wil zeggen is vanaf vandaag verplicht om direct ook even te refereren aan Sven van Beek. Dat eigen doelpunt kun je hem niet aanrekenen, het is volstrekt normaal om met je gezicht naar het doel te verdedigen. Wie anders beweert snapt het niet. Dit is het nieuwe voetbal. Ongelukkig. Vind de statistiek die in beeld kwam ook een vertekend beeld geven. Ik bedoel, hoeveel wedstrijden heeft Van Beek op het veld gestaan met Vermeer? Hoeveel keer speelt Vermeer in een seizoen tegen Luuk de Jong? Precies. Simpel tellen. Het is volstrekt logisch. Excuses, ik moet er nog iets aan toevoegen. Wat heeft onze Tovenaar van Tangkubanparahu een portie lef in z'n donder met die derde wissel. Ontzagwekkend. Pakt weliswaar niet goed uit, maar doe dit elke week en je hebt een expected goals ratio waar je duizelig van wordt. Oh en dat iets minder dikke broertje van Genaro mogen ze ook wel ff een ongekende doodschop verkopen een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Goed. We krijgen er weer één hoor. Een post van de variant @JanVertonghen. Maar dan wel met alle vingers intact. Waar zullen we eens beginnen? Ik weet het oprecht niet. Als ik denk aan die terugspeelballen voel ik niks anders dan gelatenheid. Heb daar werkelijk geen woorden voor. Cuco Martina. Wat moet je daar nou mee? Jeremiah St. Juste. Als onze grote vrinden uit Groot-Britannië dít hadden geweten in 1623 waren ze met een rotvaart langs dat kleine kuteilandje gevaren. Kenneth Vermeer. Tja..... tja. Op Sven van Beek kom ik later terug. Calvin Verdonk passeert ook de revue nog. Steven 'DSM-V' Berghuis was ook weer lekker in z'n eigen wereldje aan het voetballen. Wel goed om te zien dat ie z'n woede onder controle heeft. Chabot... euh, chapeau Steven. Dat is weleens anders geweest. Over de DSM gesproken. Inmiddels ben ik na het aanschouwen van Vilhena ook wel rijp voor een flinke sessie bij de psycholoog. Dat is serieus de domste voetballer die ik ooit gezien heb. Gelukkig heb ik vandaag maar één ongelofelijk dom afstandsschot gezien van dat mannetje. Ik had geen woorden voor de terugspeelballen, maar daar kom ik op terug. Dat was volledig de verantwoordelijkheid van het middenveld. Stilstaan. Niet aanbieden. Niks. Meneertje Tonna loopt enkel in 2 situaties: 1) meneer Tonna heeft de bal en 2) meneer Tonna heeft de bal zojuist verspeeld en loopt als een hijgende witkwast heel hard te werken om hem weer terug te winnen. Oh wat werkt ie hard. Hoogtepuntje was wel dat ie in de eerste helft een bal achterin weghaalde voor de voeten van Verdonk, terwijl hij dat deed liep ie te wijzen naar de flank (lijnen uitzetten, top) EN TOEN LIEP IE ACHTER VERDONK AAN LAAT DIE BAL DAN LOPEN EN KIES ZELF POSITIE MAN OPGEVOERDE PAARDENLUL Jordy 'Everyting' Clasie. Daar is zóveel mis mee dat ik er niks mee kan. Overload. Begrijp die wissels ook niet. Tyfstraal die Van Persie er dan lekker uit want het enige dat die heeft gedaan is vandaag 'present' geroepen toen de namenlijst werd behandeld in de bus. Dacht dat die jongen ook zo goed was voor in de kleedkamer? Zeker alleen na potjes tegen Ajax waarin ie lekker de demagoog uit kan gaan hangen voor de camera bij Hans Kraay Jr., elke keer dezelfde teksten. We doen het met z'n allen. Deze jongens kunnen echt goed voetballen. Nu zul je wel weer denken 'heb je hem weer, die positivo.' Nee Robin, ik denk 'heb je hem weer, die uitgerangeerde pseudo-leider. Trek je muil eens open als het niet loopt'. Nu moet de grote Robin toch opstaan zou je denken? Maar meneer loopt erbij als een vuilniszak die in een bus verkracht is door 30 Tamil-tijgers. Daarna nog ff uitgewrongen en een Feyenoord-shirtje aangetrokken. Succes Robin. Zet hem op. Geef ze van katoen. Dan zet je Toornstra lekker op zijn plek, die doet tenminste nog wat qua lopen. Maar nee Van Persie is een te grote naam, die halen we er niet af. Zouden we toch niet eens aan mogen durven denken? Je wordt compleet overlopen, ook door de tactische onbenulligheid van Vilhena Dan krijg je de De Tapia van Al-Andalus ook nog die net iets meer inzicht heeft dan Vilhena maar nog steeds heel weinig. Die denkt volgens mij dat ie tijdens het voetballen ook alles richting het oosten moet doen. Wat een mafkees. Gaat een grapje over de Spaanse Inquisitie te ver? Dan laat ik die. Toch moet er een oplossing voor komen. Ze hebben dan wel geen lama's of Machu Picchu in Marokko maar zet die man op een kameel en hij zal vast wel een manier vinden om meer toe te voegen aan de wereld dan wanneer ie voetbalschoenen aantrekt. En dat is dan niet alles. Nee, hij komt erin voor de enige (naast Toornsta) met nog een beetje peper in zn reet. Geweldig speelde die niet, maar wat je van zo'n gelimiteerde back als Verdonk mag verwachten wanneer de rest van de grote meneren totaal niet thuisgeven is véél minder dan wat ie vandaag heeft laten zien. Een voldoende weet ik zo net nog niet, maar gezien het totaalplaatje was het zo slecht niet. Afsluiten met een positieve noot. Sven van Beek. Ik zei een aantal jaar geleden voor de grap dat ik die jongen in potentie wel bij een topclub als Real Madrid zag spelen. Oogde sterk en een goede lange bal in de benen. Werd na verloop van tijd allemaal wat minder, en er kwamen wat twijfels. Die heeft ie vandaag weggehaald hoor. Wat heeft die jongen een weergaloze pot gespeeld vandaag zeg. In elk duel was ie de absolute baas. Gaf ook ballen waar je als voetballiefhebber van zit te watertanden, wat een oplossingen ziet die man. Hij ziet ruimte waar een normaal mens die ruimte helemaal niet ziet. Wat een lef. Wie ooit nog eens iets over Beckenbauer wil zeggen is vanaf vandaag verplicht om direct ook even te refereren aan Sven van Beek. Dat eigen doelpunt kun je hem niet aanrekenen, het is volstrekt normaal om met je gezicht naar het doel te verdedigen. Wie anders beweert snapt het niet. Dit is het nieuwe voetbal. Ongelukkig. Vind de statistiek die in beeld kwam ook een vertekend beeld geven. Ik bedoel, hoeveel wedstrijden heeft Van Beek op het veld gestaan met Vermeer? Hoeveel keer speelt Vermeer in een seizoen tegen Luuk de Jong? Precies. Simpel tellen. Het is volstrekt logisch. Excuses, ik moet er nog iets aan toevoegen. Wat heeft onze Tovenaar van Tangkubanparahu een portie lef in z'n donder met die derde wissel. Ontzagwekkend. Pakt weliswaar niet goed uit, maar doe dit elke week en je hebt een expected goals ratio waar je duizelig van wordt. Oh en dat iets minder dikke broertje van Genaro mogen ze ook wel ff een ongekende doodschop verkopen een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Post van het jaar dit Nadeel is alleen wel dat ik nu rijstkorrels en sausvlekken op mijn monitor heb zitten, maar dat was het misschien wel waard. Godverdomme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Lekker 4e worden dit seizoen jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 32 minuten geleden zei Chiemel: Lekker 4e worden dit seizoen jongens. Hier je reactie, koop een lolly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Oh zo was het niet eens bedoeld. Ben zelf Ajacied, oké, maar daar had ik vorige week ook zo kunnen posten 'oh lekker weer geen kampioenschap'. Feyenoord gewoon dramatisch. Denk dat het goed zou zijn dat Gio meteen zijn spullen pakt om nog even voor een frisse wind te zorgen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 4 minuten geleden zei Chiemel: Oh zo was het niet eens bedoeld. Ben zelf Ajacied, oké, maar daar had ik vorige week ook zo kunnen posten 'oh lekker weer geen kampioenschap'. Feyenoord gewoon dramatisch. Denk dat het goed zou zijn dat Gio meteen zijn spullen pakt om nog even voor een frisse wind te zorgen dit seizoen. Mijn reactie was ook te makkelijk, en dat tweede... Gio weg gaat het niet oplossen een heel grote bezem door de selectie heen halen lijkt me beter.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Het is toch schrikbarend dat de enige twee die nog enigszins rédelijk presteren terwijl de rest door het ijs zakt de twee mannen zijn die nagenoeg afgeserveerd waren. Verdonk en Vermeer. Voetballend is Vermeer helemaal niks natuurlijk maar dat wisten we al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Het is toch schrikbarend dat de enige twee die nog enigszins rédelijk presteren terwijl de rest door het ijs zakt de twee mannen zijn die nagenoeg afgeserveerd waren. Verdonk en Vermeer. Voetballend is Vermeer helemaal niks natuurlijk maar dat wisten we al. Vermeer keepte redelijk ja, maar ik heb altijd het idee als ik een verdediging voor zijn neus zie dat hij echt waardeloos is in de coaching... Verdonk is al weken de meest stabiele... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 33 minuten geleden zei Magikarp: Het is toch schrikbarend dat de enige twee die nog enigszins rédelijk presteren terwijl de rest door het ijs zakt de twee mannen zijn die nagenoeg afgeserveerd waren. Verdonk en Vermeer. Voetballend is Vermeer helemaal niks natuurlijk maar dat wisten we al. Schokkende vond ik vandaag dat ik geen moment afvroeg welke speler van Feyenoord een versterking was voor Groningen . Vind Padt beter dan Vermeer en Bijlow of laat ik zo zeggen echt niet minder dan die 2 , Zeefuik was 1e helft erg slecht maar herstelde zich prima . Heb hem liever dan Martina . Te Wierik en Chabot vind ik een prima duo achterin . En als linksback ben ik meer dan tevreden met Handwerker . Doan of Berghuis doe mij maar Doan is toch wat afwisselender . Reis en Memisevic vind ik een top duo centraal . Clasie en Vilhena zullen echt wel beter zijn maar heb ze te weinig gezien . En zijn natuurlijk ook onhaalbaar . Maar ik zou zelf Reis boven Clasie kiezen . Bruns zou ik dan wel ruilen tegen Larsson . Niet tegen Toornstra . Voorin met Sierhuis en Mahi ( en Bel Hassani ) doen wij het niet slechter dan Jorgensen en van Persie . Van Persie is een geweldige speler maar is wel over the top . Jorgensen heeft een klote seizoen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/866026/dubieus-record-voor-van-beek-maar-ik-kon-er-aan-zeker-drie-niets-doen-.html Tja. Zeg het maar @Magikarp. Dit maakt het allemaal nog pijnlijker voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 4 minuten geleden zei JanVertonghen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/866026/dubieus-record-voor-van-beek-maar-ik-kon-er-aan-zeker-drie-niets-doen-.html Tja. Zeg het maar @Magikarp. Dit maakt het allemaal nog pijnlijker voor die jongen. Vind je? Kon er weinig aan doen inderdaad. Je zult zien dat over 5 jaar de norm is dat je zo verdedigt. Grondlegger. Pionier. Niet alleen op het veld overigens. Ook daarbuiten. https://www.foxsports.nl/video/3026229/van-beek-dit-was-feyenoord-onwaardig-3026229/ Op het eind laat ie ff zien hoe je als professional een interview geeft na een nederlaag. Kopietjes naar elk hoogste jeugdelftal in de opleiding. Leer het ze vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 ''Misschien' is toch twijfel?' - 'Maakt niet uit.' Stuk hier Wat een vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Hij herhaalt wat die vent zelf al zei he. 'Omdat je dan misschien wel beter voetbalt?' 'Misschien wel. Ja.' Vond dat zelf ook een beetje zuigen van die mafkees met zn microfoon hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Nou stond vandaag hele dag in de kroeg. Stond wel een tablet aan met Feyenoord, maar geen enkel moment de moeite genomen om te kijken. Zegt ook genoeg hoe klaar ik ben met dit seizoen, maar was ook weer te verwachten he deze nederlaag. Die opstelling jongens HAHA. Weer die RVP op het middenveld. Leer nou eena dat het gewoon niet meer kan. Topvoetballer, maar het is gewoon een spiys die op het middenveld veel nee veel te veel tekort komt. Lees ik nou dat Martina RB stond en St. Juste in het centrum? Verzin je toch niet Zullen volgende week wel weer een meesterlijke pot op de mat gooien, maargoed. Behoorlijk klaar met Gio al een tijdje, maar wat kan hij er aan doen. Die mentaliteit is toch aandoenlijk. Ook zo een Berghuis die normaal een van de betere hoort te zijn, presteert totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 19 uur geleden zei 007mark: Lees ik nou dat Martina RB stond en St. Juste in het centrum? Verzin je toch niet Apart, ik las overal (ook hier) dat dat juist moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 33 minuten geleden zei PJHoutman: Apart, ik las overal (ook hier) dat dat juist moeten. Het is toch belachelijk, als ze een week eerder nog precies andersom stonden? En waar St. Juste ook prima speelde naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Zou me niks verbazen als ze dat zelf hadden verzonnen en dat trainertje te laf is om er wat van te zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 15 uur geleden zei PJHoutman: Apart, ik las overal (ook hier) dat dat juist moeten. Dat zei ik oa. Maar het is natuurlijk heel vreemd om dat in wedstrijd 2 te doen als het in wedstrijd 1 anders stond én de coach riep dat Martina voor het centrum is gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 20 uur geleden zei Magikarp: Zou me niks verbazen als ze dat zelf hadden verzonnen en dat trainertje te laf is om er wat van te zeggen Mwa, in de tweede helft stonden ze weer netjes op hun plek van de week daarvoor. Niet dat dat de commentator opgevallen was overigens, net als het naar voren sturen van Van Beek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 (bewerkt) 58 minuten geleden zei MetalMichael: Mwa, in de tweede helft stonden ze weer netjes op hun plek van de week daarvoor. Niet dat dat de commentator opgevallen was overigens, net als het naar voren sturen van Van Beek. Wel de beslissende gemaakt! 19 februari 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 https://www.ftm.nl/artikelen/poelmann-qurrent-stichting-doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) Jorgensen ? Nu vasthouden nig 20 minuutjes. Eigenlijk hele wedstrijd de betere alleen jammer dat die Ben van Sveek weer zo raar moest doen. Edit: laatmaar. 24 februari 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Het zou toch zo fijn zijn als die Van Beek nooit meer een minuut voor Feyenoord voetbalt vanaf nu. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Thanks mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten