Lenstra Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Niet dat we het nog niet wisten, maar zonder Berghuis is er zo weinig creativiteit in het spel. Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat het niet in spelers als Kökcü en Texeira zit, maar dit was wel echt tragisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Sta je dan met 3 spitsen op het einde, terwijl je geen kans meer kan creeëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) Ja, laten we vooral doen of het aan (de afwezigheid van) Berghuis ligt... Walking football, de routiniers die niet thuisgeven (m.n. Toornstra en Fer waren abominabel vandaag), Geertruida die uit positie bleef lopen. En daarnaast natuurlijk in de tweede helft ook Mark fucking Diemers. Dat gaat nooit meer goedkomen, geen duelkracht, geen handelingssnelheid, geen snelheid. Echt helemaal drie keer niks die gozer. Iedere willekeurige trainer had er nu uitgelegen of zelf opgestapt. Maar ja, het ego van Dick he... Ik denk trouwens dat Toornstra niet zeker was of hij de wedstrijd tegen Ajax zou missen, dat hij nog even die tweede gele pakt aan het eind. 2 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: Ja, laten we vooral doen of het aan (de afwezigheid van) Berghuis ligt... Walking football, de routiniers die niet thuisgeven (m.n. Toornstra en Fer waren abominabel vandaag), Geertruida die uit positie bleef lopen. En daarnaast natuurlijk in de tweede helft ook Mark fucking Diemers. Dat gaat nooit meer goedkomen, geen duelkracht, geen handelingssnelheid, geen snelheid. Echt helemaal drie keer niks die gozer. Iedere willekeurige trainer had er nu uitgelegen of zelf opgestapt. Maar ja, het ego van Dick he... Ik denk trouwens dat Toornstra niet zeker was of hij de wedstrijd tegen Ajax zou missen, dat hij nog even die tweede gele pakt aan het eind. Dat bovenste. Ik zie teveel mensen dat wel zeggen haha. Ook zonder Berghuis moet je van ADO winnen. En over dat laatste punt van Dick.. Arne Slot heeft al meer kritiek gehad, terwijl die nog moet beginnen als trainer. Dick is geliefd bij de media dus daar gebeurd niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Dick is net als Guus al jaren niks wezenlijks meer bereikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Kutresultaat, maar ik vond het oprecht een verademing om naar te kijken t.o.v. het spel met Berghuis. Zag plots hele andere aanvalspatronen, veel verrassender, veel meer balcontacten voor de nummer 10 ook. Als er hier een spits staat die kan combineren dan sta je na een kwartier 3 of 4-0 voor. Maar als je bij elke aanval de bal verliest terwijl iedereen net is opgeschoven dan wordt je weggecounterd, niet zo gek ook met Botteghin en Senesi. In dat opzicht ook echt onbegrijpelijk dat Dick kiest ok te starten met Bozenik ipv Jørgensen. Wat mij betreft is deze nederlaag dan ook veel meer te wijten aan individueel gestuntel (fouten Fer, Toornstra, Senesi) dan aan slecht veldspel. Vond Kökcu en Haps de enigen die op niveau speelden vandaag, begreep ook niet goed waarom Kökcu eraf ging, misschien had die pijntjes oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Volgens mij heb ik een andere wedstrijd zitten kijken. Dit was misschien wel de slechtste wedstrijd dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 5 minuten geleden zei Goatruida: Volgens mij heb ik een andere wedstrijd zitten kijken. Dit was misschien wel de slechtste wedstrijd dit seizoen. Er waren héél veel fouten, maar ik vond niet dat het spel slecht was. Als je begrijpt wat ik bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 9 minuten geleden zei PJHoutman: Er waren héél veel fouten, maar ik vond niet dat het spel slecht was. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vond juist van wel. Die eerste goal was heel goed, Kokcu begon ook echt sterk, maar na 20 - 25 minuten stortte alles in. Spelers gingen als individuen drukzetten, er werd 0 gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik heb het niet helemaal gezien, maar dit kan je niet afschuiven op het gemis van Berghuis, maar op een gebrek aan inzet. In aanvallend opzicht probeerde er telkens maximaal 1 zich vrij te lopen, en werden dat er 2 soms door slecht verdedigen van ADO. In verdedigend opzicht deed het hele middenveld of niet, of aan pseudo-verdedigen. Bij geen enkele counter een Feyenoord-middenvelder terug zien lopen. Alleen Kokcu 1 keer die vervolgens zijn mannetje liet lopen. Het is dat ADO niet goed om ging met de kansen, maar die hadden er wel 5 kunnen maken (benieuwd naar de xG). De 3-1 van El Khayati is echt tekenend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 15 uur geleden zei PJHoutman: Kutresultaat, maar ik vond het oprecht een verademing om naar te kijken t.o.v. het spel met Berghuis. Zag plots hele andere aanvalspatronen, veel verrassender, veel meer balcontacten voor de nummer 10 ook. Als er hier een spits staat die kan combineren dan sta je na een kwartier 3 of 4-0 voor. Maar als je bij elke aanval de bal verliest terwijl iedereen net is opgeschoven dan wordt je weggecounterd, niet zo gek ook met Botteghin en Senesi. In dat opzicht ook echt onbegrijpelijk dat Dick kiest ok te starten met Bozenik ipv Jørgensen. Wat mij betreft is deze nederlaag dan ook veel meer te wijten aan individueel gestuntel (fouten Fer, Toornstra, Senesi) dan aan slecht veldspel. Vond Kökcu en Haps de enigen die op niveau speelden vandaag, begreep ook niet goed waarom Kökcu eraf ging, misschien had die pijntjes oid. Dit is niet serieus toch? Aanvalspatronen gezien ja? Als ik dit zo lees dan krijg je het idee dat we dat ADO helemaal zoek gespeeld hebben maar door wat persoonlijke fouten net de 3 punten zijn misgelopen. Je haat voor Berghuis mag, prima. Maar dit was echt de allerslechtste wedstrijd die ik in x jaar heb gezien. Wat een schandalige vertoning. Het veldspel was afschuwelijk, afschuwelijk. Berghuis had de boel gisteren misschien ook niet gered, al kan hij wel een goal maken/assist geven uit het niets. Maar gisteren is gebleken dat zonder Berghuis het een elftal is zonder geur of smaak. En ja, toch valt er meer uit te halen dan Dick nu doet. 3 mei 2021 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Is Advocaat al weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 3 uur geleden zei MetalMichael: Is Advocaat al weg? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Bizar eigenlijk. Elke andere trainer had er maanden terug al uitgelegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Zeker nu er geen publiek in het stadion zit, zie je maar weer hoe belangrijk de media aan jouw kant hebben is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Maar even serieus hè? Los van hoe het loopt of wat dan ook. Er ligt al een trainer vast voor komend seizoen. Deze spelersgroep heeft 0 potentie. Wie ga je dan halen die én bereid is om in juni weer af te zwaaien, én het beter doet met deze groep, én niet achterlijk veel geld kost in een seizoen dat we geen inkomsten hebben? Want dan vis je dus echt in de vijver Mario Been, Robert Maaskant, Hans de Koning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Hoezo los van hoe het loopt? Dat is juist de crux. Je moet er alles aan doen om voorronde CL te halen. Er zijn totaal geen aanknopingspunten om te stellen dat dat onder Advocaat gaat gebeuren. Je moet op zoek naar nieuwe energie voor die play-offs. Advocaat heeft geen vertrouwen in zijn spelers en de spelers spelen zonder vertrouwen onder Advocaat. Door zijn uitspraken heeft Advocaat de spelersgroep kapotgemaakt. Heb gisteren eens zitten nadenken wie er voor een korte periode zou willen instappen en nieuwe energie kan geven. Ik denk dan aan een combinatie Coolen en (nooit gedacht dat ik hem ooit zou opperen) Kuyt. Ongeschikt voor het hoofdtrainerschap, maar ik denk best geschikt voor een situatie als deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Voorronde CL ja? Dan kun je lekker 30M uit gaan geven aan Mourinho en wens ik je veel sterkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Voorronde conference league he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Je kan beter je spelersgroep nog even snel vervangen. Wat Advocaat goed heeft gedaan is realistisch voetbal spelen obv het aanwezige spelersmateriaal. Slot gaat straks net als Stam een bepaald spel willen spelen en daar poppetjes bij neer zetten. Je ziet het nu alweer misgaan. Hoe zit het eigenlijk met spelers als Fer en Toornstra? Die kan je ook wel weg doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Je zou zo bij de voetbalmedia kunnen beginnen Zeus, Advocaat heeft het goed gedaan, maar nog voordat Slot in dienst is zie je het al weer misgaan. Met alle respect: Als je met deze spelersgroep geen 4e kan worden, heb je het niet goed gedaan. Advocaat is een trainer van de vorige eeuw, ingehaald door de tijd. Heb je geen surplus aan kwaliteit in je elftal? Dan moet je bouwen aan een sterk team met een duidelijk tactisch plan, een echte eenheid. Zorgen dat iedereen weet wat hij moet doen, ook als plan b. Wat doet Advocaat?: Ik win, wij spelen gelijk, zij hebben verloren. Prima dat je vindt dat je spelers er niet veel van kunnen, maar je zult het er mee moeten doen. Dan is het continu in het openbaar afzeiken van je selectie niet bijster intelligent. De eerste keer raken ze wellicht geprikkeld, maar ik weet niet wat het idee van Advocaat was, maar het heeft niet echt het gewenste effect gehad zullen we maar zeggen. 3 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Socrates: Je kan beter je spelersgroep nog even snel vervangen. Wat Advocaat goed heeft gedaan is realistisch voetbal spelen obv het aanwezige spelersmateriaal. Slot gaat straks net als Stam een bepaald spel willen spelen en daar poppetjes bij neer zetten. Je ziet het nu alweer misgaan. Hoe zit het eigenlijk met spelers als Fer en Toornstra? Die kan je ook wel weg doen. Slot kon met Ron Vlaar ook hoog druk zetten. Advocaat heeft het alles behalve goed gedaan haha. Overigens had Diemers afgelopen week last van wat privé problemen. Zat er afgelopen zondag dus niet met zijn koppie bij, lijkt me ook niet verstandig om hem dan te laten spelen maar goed. 3 mei 2021 bewerkt door Goatruida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: Je zou zo bij de voetbalmedia kunnen beginnen Zeus, Advocaat heeft het goed gedaan, maar nog voordat Slot in dienst is zie je het al weer misgaan. Met alle respect: Als je met deze spelersgroep geen 4e kan worden, heb je het niet goed gedaan. Advocaat is een trainer van de vorige eeuw, ingehaald door de tijd. Heb je geen surplus aan kwaliteit in je elftal? Dan moet je bouwen aan een sterk team met een duidelijk tactisch plan, een echte eenheid. Zorgen dat iedereen weet wat hij moet doen, ook als plan b. Wat doet Advocaat?: Ik win, wij spelen gelijk, zij hebben verloren. Prima dat je vindt dat je spelers er niet veel van kunnen, maar je zult het er mee moeten doen. Dan is het continu in het openbaar afzeiken van je selectie niet bijster intelligent. De eerste keer raken ze wellicht geprikkeld, maar ik weet niet wat het idee van Advocaat was, maar het heeft niet echt het gewenste effect gehad zullen we maar zeggen. Beetje rare reactie. Heeft Stam het in tactisch opzicht beter gedaan? Door een speelstijl te hanteren die maar twee spelers uit konden voeren? Ik zette Advocaat af tegen Stam. En Slot is qua speelstijl vergelijkbaar met Stam, dus dat geeft mij weinig hoop. Voorts niet eens met dat je hiermee per sé vierde moet worden. Ik vind het spelersmateriaal van Vitesse meer opties geven dan dat van Feyenoord. En als ik Vitesse zie spelen, zie ik ook een hoop die meters maken die ik Fer en Kökcu om maar wat te noemen nooit zie maken. Met het elftal van Feyenoord kan je niet erg dynamisch spelen, niet goed druk zetten, niet hoog staan, geen combinatievoetbal spelen en noem het allemaal maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Socrates: Beetje rare reactie. Heeft Stam het in tactisch opzicht beter gedaan? Door een speelstijl te hanteren die maar twee spelers uit konden voeren? Ik heb het niet over Stam gehad. Maar Advocaat heeft een reeks gehad waar hij gemeten over eenzelfde aantal wedstrijden minder punten heeft gehaald dan Stam. Vond hij niet leuk dat een journalist dat in herinnering riep. Citaat Ik zette Advocaat af tegen Stam. En Slot is qua speelstijl vergelijkbaar met Stam, dus dat geeft mij weinig hoop. Slot krijgt een sterk veranderde spelersgroep tov Stam. Daarnaast heeft Slot op tactisch vlak wel iets meer bewezen dan Stam. Citaat Voorts niet eens met dat je hiermee per sé vierde moet worden. Ik vind het spelersmateriaal van Vitesse meer opties geven dan dat van Feyenoord. En als ik Vitesse zie spelen, zie ik ook een hoop die meters maken die ik Fer en Kökcu om maar wat te noemen nooit zie maken. Met het elftal van Feyenoord kan je niet erg dynamisch spelen, niet goed druk zetten, niet hoog staan, geen combinatievoetbal spelen en noem het allemaal maar op. Dat betwijfel ik, op het hoog staan na wellicht. Het is niet hoe Advocaat met deze selectie kan spelen, dat is zeker. 3 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Hoe kan je al de rest wel met dit spelersmateriaal dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten