Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Niet echt cimpathiek nee.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Posted Images

Grafwedstrijd wederom. Ook al de 2e thuiswedstrijd die je niet weet te winnen....en dan moeten de topwedstrijden nog komen allemaal. 

Blessure van Fer is ook wel een tegenvaller als je het programma ziet de komende weken met de Europa League.

Vind het ook allemaal wat overtrokken ja. Het voetbal is niet best , maar dat is het überhaupt nog niet geweest onder dickie.

las vandaag ook commentaar op berghuis van volgens mij van Hanegem. Dan denk ik: hij heeft als buitenspeler 6 goals en en een paar assists in de eerste 5 wedstrijden. Er zijn buitenspelers die dat over een seizoen niet halen. 

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Vind het ook allemaal wat overtrokken ja. Het voetbal is niet best , maar dat is het überhaupt nog niet geweest onder dickie.

las vandaag ook commentaar op berghuis van volgens mij van Hanegem. Dan denk ik: hij heeft als buitenspeler 6 goals en en een paar assists in de eerste 5 wedstrijden. Er zijn buitenspelers die dat over een seizoen niet halen. 

Klopt, maar Berghuis maakt het spel actief slechter. Sowieso was hij tegen Sparta echt fucking slecht en ongeïnteresseerd (goed te zien aan zijn vrije trappen imo), maar heb al vaker gezegd dat ondanks dat zijn rendement vrij groot is, hij ervoor zorgt dat het aanvalsspel an sich slechter wordt. Geen idee wat Van Hanegem geschreven heeft, maar als het een van die dingen is ben ik het er wel mee eens. 

2 uur geleden zei PJHoutman:

Klopt, maar Berghuis maakt het spel actief slechter. Sowieso was hij tegen Sparta echt fucking slecht en ongeïnteresseerd (goed te zien aan zijn vrije trappen imo), maar heb al vaker gezegd dat ondanks dat zijn rendement vrij groot is, hij ervoor zorgt dat het aanvalsspel an sich slechter wordt. Geen idee wat Van Hanegem geschreven heeft, maar als het een van die dingen is ben ik het er wel mee eens. 

Wanneer je dergelijke statistieken kan overleggen, maakt dat dan nog uit? ik teken voor een buitenspeler die 1 op 1 loopt en voor de rest dan niet zo veel toevoegt hoor. 

Het is ongekend dat je tegen dit zooitje ongeregeld nog moet billenknijpen eigenlijk. Blijkt maar weer dat we niemand hebben die kan scoren als Berghuis er geen zin in heeft.

Rode kaart vond ik zwaar overdreven, scheids fluit sowieso beide kanten op heel slecht.

Edited by PJHoutman

Tsja, Dick zal er wel weer tevreden mee zijn. Vond het zelf wederom enorm slecht. Kokcu en Linssen voorop. Die laatste mist gewoon weer 2x een 100% kans. Berghuis wilde graag excelleren, maar dan blijkt Europees toch weer te hoog gegrepen.

Rode kaart inderdaad wel enorm ongelukkig. Beide kaarten twijfelachtig en vooral nu zuur dat je hem volgende week ook mist.

Mwa, snap wel dat hij een gele kaart geeft. Vervelende ploeg dat Zagreb, alleen maar janken en klagen bij de scheids. Van tevoren was ik wel tevreden met een puntje in zo'n uitwedstrijd. Ondanks het kutte spel toch veel kansen gehad en een stuk minder weggegeven. Had meer ingezeten.

31 minuten geleden zei MetalMichael:

Mwa, snap wel dat hij een gele kaart geeft. Vervelende ploeg dat Zagreb, alleen maar janken en klagen bij de scheids. Van tevoren was ik wel tevreden met een puntje in zo'n uitwedstrijd. Ondanks het kutte spel toch veel kansen gehad en een stuk minder weggegeven. Had meer ingezeten.

Voor de wedstrijd had ik inderdaad wel hetzelfde gevoel, maar kwam ook omdat ik veel meer had verwacht van die Kroaten. Konden er alleen geen houtje touwtje van.

10 minuten geleden zei cimbomcu:

Die interviews van Bijlow en Advocaat haha, nog net niet de polonaise he.

Had je anders verwacht dan? Is al een jaar lang interessanter om naar groeiend gras te kijken, maar ze lopen daar op Zuid met een hard plassertje bij elk zwaarbevochten puntje. 

Bijlow overigens wel weer enorm sterk vandaag.

Ondanks slordigheden (Haps met aannames, balverlies vanuit de middenvelders) en het slechte afwerken, zag ik vooral in het begin van de wedstrijd juist ook een paar dingen die me echt wel bevielen en die ik als beetje on-Feyenoords beschouw: hogere intensiteit (Haps loopt daarmee vaak zichzelf voorbij), meer druk en vastzetten van de tegenstander op de eigen helft. Dat resulteerde ook al snel in de penalty maar vergeet je jezelf te belonen, en dan weetje dat je het als Feyenoord zijnde lastig ga krijgen. Hoe onnodig het ook is, want hier moet je gewoon met 3 punten in de tas naar huis gaan.

Unpopular opinion(s): Diemers bevalt me wel. Kijkt/speelt vooruit, brengt creativiteit (zie steekpass op Linssen). Linssen heeft de werklust die bij de club past en zolang hij deze kansen krijgt en voor zich blijft creëren, komen die goals vanzelf. Gewoon vertrouwen blijven geven.

EDIT: Trouwens, waarom Dickie nou persé Jorgensen moest brengen? Breng dan snelheid/diepte zodat je er met counters nog uit kunt komen... 

Edited by Jeffers

Vond het gisteren maar matig hadden 3 punten moeten zijn. Centraal achter stond het goed inclusief Bijlow en Nieuwkoop in verdedigend opzicht een degelijke wedstrijd gespeeld. Haps paar keer aan de bal te onrustig ben het eens met Jeffers. Je weet nooit goed waar hij aan begint en hoe dat eindigt. 

Vond Toornstra redelijk spelen op de 6, eigenlijk beter dan Fer vooral aan de bal. Heeft toch een betere handelingssnelheid. Berghuis niet in vorm kan gebeuren maar, als je een grote jongen wil zijn moet je wel die pingel maken of een goaltje.

Teixera mag iets meer tegen de 16 aan of in de 16 gevaarlijker worden. Heeft daar denk ik wel de kwaliteiten voor. Kokcu vond ik echt matig. Diemers op zich goed gespeeld paar goede kansen gecreëerd, goed aanspeelbaar tussen de linies en balvast. Je weet dat het niet echt een buitenspeler is en daardoor snelheid en diepgang mist. 

Linssen heeft echt zijn best gedaan maar mist gewoon de kwaliteit om de ballen af te ronden. 

Tegen z'n team had je nog best Bozenik kunnen gebruiken om ballen in de 16 te pompen.