007mark Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Las een gerucht over een spits uit Denenmarken, Robert Skov. Speelt bij Kopenhagen, maar heb geen enkel idee of die betaalbaar is. Heeft er namelijk al 18 ingeschopt in 20 competitiewedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Zat vandaag in de auto nog na te denken over Advocaat, maar ik kom er op terug. Het lijkt me een slechte keuze. Als Feyenoord weer aansluiting wil krijgen met Ajax en PSV zal er ook vol op de jeugd ingezet moeten worden, aangezien men de financiën nu niet heeft en daar toppers ontwikkelen en voor veel verkopen, Zoals Kongolo en Karsdorp. Met Advocaat kun je dat natuurlijk wel vergeten. Ik weet niet of er nu in de jeugd van Feyenoord nog talentjes lopen die het eerste elftal kunnen halen, maar zo'n Korocku (of hoe die heet) moet volgend seizoen gewoon lekker veel spelen. Vente wellicht verhuren en hopen op een Sam Lammers scenario. En ze moeten echt af van die aankopen uit de subtop/middenmoot Eredivisie (zoals bv Ayoub en die andere knakker van Utrecht die nu bij Brugge speelt). Maar een Kik Pierie, zou ik zeker eens benaderen als ik Feyenoord was en die jongen van Zwolle (vd Berg). Ook spelers uit de middenmoot Eredivisie, maar een stuk jonger en talentvoller dan de Ayoubs van deze wereld. En waar PSV in Zuid Amerika een grote naam is en Ajax in Scandinavië en daar spelers halen (niet altijd even succesvol), heeft Feyenoord zoiets niet. Een club met die statuur zou zich daar ook moeten richten. Schakel bv net als PSV ook oud spelers in hiervoor. Ik zou zo snel even neit weten welke regio en welke spelers. Wellicht ook in de jeugd al slagvaardiger zijn, lees wel vaker dat er jeugdspelers aangetrokken worden door PSV en vooral Ajax bij andere profclubs. Maar bij Feyenoord eigenlijk niet. Het roer moet inderdaad om, want op deze manier blijf je gewoon eenzaam op plek 3 staan en zal het gat alleen maar groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) 20 minuten geleden zei 007mark: Las een gerucht over een spits uit Denenmarken, Robert Skov. Speelt bij Kopenhagen, maar heb geen enkel idee of die betaalbaar is. Heeft er namelijk al 18 ingeschopt in 20 competitiewedstrijden. Ken hem niet, maar heb hem even op Transfermarkt.nl opgezocht. Daar staat dat hij vrijwel altijd als rechtsbuiten speelt. Ook Whoscored geeft dit aan. Maakt zijn aantal doelpunten natuurlijk wel een stuk knapper. Verder vraag ik me af wie Van Geel zou halen als spits. Niet om op Feyenoord te bashen, maar vaak is het toch bord-op-schoot-scouting. In de jeugd komt er niks aan toch? Denk dat er nog wel interesse is voor Jörgensen, maar logischerwijs minder dan eerst en je gaat er ook een stuk minder voor kunnen krijgen. Je kan erop gokken dat hij fit blijft en zijn beste vorm terugvindt, maar dat is wel risicovol natuurlijk. Vente gaat het niet redden, de financiën zijn niet geweldig en je moet ook in de verdediging investeren. Wie zijn de gegadigden om na dit seizoen te vertrekken? Vilhena, Vermeer en misschien St. Juste en Berghuis? Van Persie stopt en Botteghin is blessuregevoelig en wordt er niet sneller en beter op. Clasie gaat weer terug naar Southampton. Verwacht een drukke zomer voor Feyenoord. Edit: Oja, en Advocaat. Lijkt me inderdaad ook verstandiger om aan de lange termijn te denken, maar dan moet je haast wel een buitenlandse coach aanstellen. Of je moet een onervaren iemand de kans geven, zoals de topclubs voorheen en momenteel met Van Bronckhorst, De Boer, Cocu en Van Bommel gedaan hebben/doen. Blijft altijd een gok natuurlijk, maar wie niet waagt, wie niet wint. Anders blijf ik erbij dat Vanhaezebrouck de beste optie is. 31 januari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Die is onderweg naar Betis. Verhuur met optie tot koop. Aha wist ik niet. Had ik wel echt een typische Martin van geel/feyenoord transfer gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Lees net dat Janssen naar Schalke gaat zeer waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) 31 januari 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Jajajaja heerlijk onschuldig en kinderachtig tegelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Kevin Diks komt in ieder geval niet terug. EDIT: Gerucht gaat nu dat Cuco Martina op huurbasis komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Cuco Martina naar Feyenoord lees ik Zou bijna medelijden met Feyenoorders krijgen. Wat een visie zit er toch in het bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) Is dat een rechtsback? Nieuwkoop geblesseerd? Of willen ze per se St Juste centraal nu Botteghin eruit ligt? Ach @Regis heb denk ik liever een half jaartje Martina dan Kristensen of Orejuela. Maar het is niet bijzonder fantasierijk inderdaad weer zo een typische naam, al heb ik deze man niet meer zien spelen sinds ik een klein tiaatje kreeg toen ik hem in een Twente shirt zag stuntelen Zag een interview met Jari Schuurman trouwens. Zei dat ze bij Jong soms met 6 man (en geen keeper) trainden. Weet niet wat daarvan waar is, Joris Delle zit toch gewoon bij Jong? Traint Ten Hove ook vast met het eerste mee? Maar verder is dat wel zorgwekkend natuurlijk. Snap wel dat ze dan die piramide niet in willen, moet je toch zeker een stuk of 10-13 spelers van niveau zien te vinden die je gebruikt als aanvulling op dat tweede elftal. Probleem ligt niet bij wel/niet meedoen aan die piramide, die hele opzet van dat Jong team en de jeugdopleiding is gewoon dramatisch. 31 januari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Tja, wat moet je ermee.. Eerste half jaar op huurbasis en daarna definitief naar Feyenoord lees ik. Waar heb je Geertruida dan voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Vilhena: Tja, wat moet je ermee.. Eerste half jaar op huurbasis en daarna definitief naar Feyenoord lees ik. Waar heb je Geertruida dan voor? Die jongen is 18 en speelt centraal achterin. Tijd zat + er gaan mensen in de zomer weg + als je geen rechtsback haalt heb je dus alleen Baco en Van Beek centraal met Geertruida als eerste backup. Kan me voorstellen dat ze dat te vroeg vinden. Daarbij is er ook niemand die weet of die wel goed is, maar dat syndroom heb ik jaren geleden al eens opgemerkt. Alles wat uit de jeugd komt zou direct goed genoeg zijn en in de basis moeten. 31 januari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Die jongen is 18 en speelt centraal achterin. Daar valt Botteghin nu toch weg? Je hebt St Juste en Nieuwkoop ook nog voor rechtsback. En daarbij heb ik Geertruida in verschillende jeugdwedstrijden al rechtsback zien spelen en viel hij dit seizoen ook al een keer in als rechtsback. Snap niet helemaal waarom Martina dan gehaald wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Vilhena: Daar valt Botteghin nu toch weg? Je hebt St Juste en Nieuwkoop ook nog voor rechtsback. En daarbij heb ik Geertruida in verschillende jeugdwedstrijden al rechtsback zien spelen en viel hij dit seizoen ook al een keer in als rechtsback. St Juste zullen ze wel liever centraal hebben, wat ie van nature ook is. Zeker nu met Botteghin die eruit ligt. Nieuwkoop is natuurlijk niks. Geertruida zullen ze dan wel (momenteel) niet geschikt vinden om als tweede rechtsback/centrale verdediger te fungeren. En zo erg is dat niet. Hij is 18. 31 januari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Martina kan toch overal in de verdediging. Vind het wel een prima aankoop eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Nouja, benieuwd of die Martina dan het niveau wel aan kan. Speelde af en toe best leuk bij Southampton en Everton, maarja daar had hij het volste vertrouwen van Koeman. Wat je natuurlijk ook beter laat voetballen. Ik zou nu graag toch die Geertruida wat vaker zien, je speelt alleen nog om de beker. Laat die jongen lekker in de competitie z'n minuten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Ik zou dat zelf ook graag willen ja, maar je kan niet zomaar je 'grootverdieners' op de bank zetten, ook ivm eventuele restwaarde. Als die jongen goed genoeg is komt dat vanzelf wel. Verder is 'af en toe best leuk' voor mij goed genoeg hoor, we hebben het hier over de Eredivisie he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Ook interessant wat ze in de zomer met Verdonk, Haps en Malacia doen. Haps natuurlijk paar jaar geleden voor veel geld gekomen en zal ook niet zomaar verkocht worden. Verdonk en Malacia beide goede wedstrijden afgeleverd. Er lijkt me toch maar plek voor 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Haps natuurlijk gewoon eerste man. Vind Verdonk en Malacia beide tekort komen, maar Verdonk verdedigend beter. Malacia doet hele domme dingen, dus wat mij betreft gaat die een jaartje in Dordrecht rondhuppelen (of een betere club uiteraard). Is immers ook pas 19. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) @JanVertonghen Clasie zou nog wel ns kunnen terugkomen van de zomer. @Pino Je kunt niet zeggen dat Ayoub (22) en Amrabat (19!) niet moeten komen omdat dat 'middelmaat is' en dan in dezelfde post Kik Pierie en Sepp van den Berg aanhalen. Dat zijn transfers van hetzelfde niveau. Wordt wel tijd dat Ayoub minuten gaat maken, anders is ie weg. @Magikarp In de context van dat interview met Schuurman is dit artikel wel enorm tragisch: https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-mikt-met-nieuw-beloftenteam-op-kwaliteitsimpuls-voor-selectie 31 januari 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Ik dacht dat ze ouder waren @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 21 minuten geleden zei PJHoutman: @JanVertonghen Clasie zou nog wel ns kunnen terugkomen van de zomer. @Pino Je kunt niet zeggen dat Ayoub (22) en Amrabat (19!) niet moeten komen omdat dat 'middelmaat is' en dan in dezelfde post Kik Pierie en Sepp van den Berg aanhalen. Dat zijn transfers van hetzelfde niveau. Wordt wel tijd dat Ayoub minuten gaat maken, anders is ie weg. @Magikarp In de context van dat interview met Schuurman is dit artikel wel enorm tragisch: https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-mikt-met-nieuw-beloftenteam-op-kwaliteitsimpuls-voor-selectie ze weten het gewoon niet meer. Wel geinig ook dat ze dit dus vorig jaar riepen en dit jaar zeggen dat ze zich het niet kunnen/willen veroorloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Ik denk (hoop in sommige gevallen) dat komende zomer Delle, Nieuwkoop, Botteghin, Malacia (huur), Vilhena, Van Persie, en Jørgensen vertrekken. Delle is geld wegpissen, Nieuwkoop is waanzinnig slecht, Botteghin heb ik ook wel gezien, Malacia mag lekker ergens een jaartje volle bak minuten maken, Vilhena zou ik nog wel tien jaar bij Feyenoord willen zien, maar ik denk dat hij komende zomer wel gaat, Van Persie stopt, Jørgensen is een goede spits voor ons op natuurgras, maar uit op kunst heb je er geen drol aan. Dan hou je over (ik ga er vanuit dat Clasie en Martina definitief worden overgenomen voor 't gemak): Bijlow, Vermeer, Ten Hove Martina, St Juste, Van Beek Van der Heijden, Geertruida Haps, Verdonk Clasie, Wehrmann Kokcu, Burger Ayoub, Toornstra Berghuis, Sinisterra, Toure Vente Larsson Je moet dus een rechtsback halen, een middenvelder mag er ook wel bij, je moet een linksbuiten hebben en een of twee spitsen. Wellicht kan je Janmaat halen als je wat geld binnenharkt, dat zou top zijn. Zeker voor de Eredivisie gewoon een geweldige rechtsbaco. Die van AZ vind ik ook goed, die zal Van Geel ook wel op de korrel hebben. Niet omdat ik dat vind, maar omdat hij bij AZ speelt. Ik heb geen idee wie je voorin zou moeten halen, Vincent Janssen zou ik overigens meteen doen. Goede speler. Misschien Mahi als linksbuiten? Die vent kan wel voetballen, dat staat vast. En het is wel bord op schoot enzo allemaal dat weet ik ook wel, maar ik vind ook Navarone Foor echt een goede speler. Of al die jongens daadwerkelijk wat zouden kunnen toevoegen, geen idee. Ik vind 't wel goede spelers. Ook verveel ik me en ben ik een beetje hardop aan het nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Navarone Foor vind ik dan wél een schoolvoorbeeld van middelmaat. Die wordt overmorgen alweer 27 en is bij Vitesse nog niet eens wekelijks de beste. Mahi moet je qua karakter denk ik niet willen, daarbij is hij ook gewoon veel minder dan Larsson. Janmaat en Janssen zouden heerlijke transfers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten