Jump to content
Fabian.

Feyenoord

Recommended Posts

Sinisterra lijkt me toch de eerste linksbuiten. Met Berghuis dan op rechts gaat het lastig worden voor Linssen. Ik zie hem nog wel als een hardwerkende valse spits, maar vraag me af of Advocaat daar ook zo over denkt. 

Las ook geruchten over vertrek van Senesi. Is dan wel erg snel. Als je er meer dan vijftien miljoen voor kan krijgen ben je bijna stom als je het weigert, maar je blijft wel mooi met hetzelfde probleem in je defensie zitten. Toch wel armoedig dan. 

Gepost (edited)

Er zal waarschijnlijk serieuze belangstelling voor Berghuis zijn, anders is Linssen danwel Conteh als derde linksbuiten gehaald. Bozenik zal in de spits blijven en als Jørgensen niet vertrekt zal die toch ook wel zijn minuten gaan maken. 

Sowieso echt dramatische transfers tot nu toe. Mark fucking Diemers, Bryan Linssen, Christian Conteh die geen overdreven sterke indruk maakte in de tweede Bundesliga en ook nog eens Duits is, terwijl met Karsdorp en Botteghin twee belangrijke factoren in de verdediging vertrekken en daar geen opvulling voor is (Nieuwkoop/Geertruida/Van Beek te slecht, Johnston nog geen enkele minuut gemaakt wat toch ook wel iets zal zeggen). Als Senesi ook vertrekt moet je eigenlijk drie centrale verdedigers halen, want je komt er nu al twee te kort. Gaan geruchten dat we Ié opnieuw gaan huren, waardoor we dus onze slechtste CV binnenboord zouden houden :cab: 

Gezien de transfers deze zomer lijkt Rens van Eijden of Ramon Leeuwin me een uitgelezen kandidaat om ook gepresenteerd te worden volgende week. 

Edited by PJHoutman

Gepost (edited)

16-20 miljoen las ik net, voor Senesi. Vraag me af wat er waar van is. Daarnaast zijn Spaanse ploegen niet altijd stipt met hun betalingen, in deze tijd niet te onderschatten.

Linssen nu ook definitief rond inderdaad. Jeetje. 

Als niet-Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dan liever heb dat ze Senesi voor 16 miljoen verkopen. Dan kunnen ze van dat geld nog een paar middelmatige CV's halen :D 

Edited by neva

Je denkt toch ook niet dat maar iemand binnen PSV of Ajax had gedacht aan de namen van Diemers en Linssen. Echt pure middelmaat weer. Merk dat ik mezelf er ook weer enorm over kan opwinden, terwijl het al jaren zo gaat.

Senesi moet echt blijven, ook als je er nu 15 miljoen voor kan krijgen. Onmisbare speler.

Dat netwerk van die Arnesen stelt ook geen mallemoer voor als hij nu dus met Diemers en Linssen aankomt kakken.. 

Is toch al minstens vijftien jaar het probleem van Feyenoord? 

16 minuten geleden zei Regis:

Dat netwerk van die Arnesen stelt ook geen mallemoer voor als hij nu dus met Diemers en Linssen aankomt kakken.. 

Dan krijg je toch het gevoel dat er intern qua machtsstrijd iets helemaal mis is. Het is dat ze verschillende zaakwaarnemers hebben...

2 uur geleden zei Zeus:

Sinisterra lijkt me toch de eerste linksbuiten. Met Berghuis dan op rechts gaat het lastig worden voor Linssen. Ik zie hem nog wel als een hardwerkende valse spits, maar vraag me af of Advocaat daar ook zo over denkt. 

Las ook geruchten over vertrek van Senesi. Is dan wel erg snel. Als je er meer dan vijftien miljoen voor kan krijgen ben je bijna stom als je het weigert, maar je blijft wel mooi met hetzelfde probleem in je defensie zitten. Toch wel armoedig dan. 

Zou je dit willen onderbouwen?

4 uur geleden zei 007mark:

Je denkt toch ook niet dat maar iemand binnen PSV of Ajax had gedacht aan de namen van Diemers en Linssen. Echt pure middelmaat weer. Merk dat ik mezelf er ook weer enorm over kan opwinden, terwijl het al jaren zo gaat.

De ambitie van Feyenoord is duidelijk: beste subtopper zijn.

Malacia schijnt er door een heupblesaure uit te zijn tot de winterstop. Geen wonderspeler, maar zal wel gemist gaan worden denk ik zo.

Op 6-2-2020 om 16:33 zei Rogier.:

Leuk stukje weer hoor Mark, kudo's voor de moeite die erin zit ook. Verwacht wel dat Kudus onhaalbaar is, maar goed je weet het natuurlijk nooit

Op 6-2-2020 om 17:06 zei 007mark:

Is inderdaad een speler die zich heel rap ontwikkelt. Bij zijn debuut voor de Ghanese nationale ploeg ook direct gescoord in november. Voordeel is zijn niet al te lange looptijd van zijn contract. Dat is overigens niet de zomer van 2021 zie ik nu, maar december 2021. 

Deze winter heeft Nordjaelland dus al Mikkel Damsgaard aan Sampdoria verkocht voor 7 miljoen, maar ook Andreas Skov Olsen voor 6 miljoen aan Bologna. Dat was afgelopen zomer al. Betekent ook direct dat de club niet genoodzaakt is om nu nog spelers te verkopen. Als ik een inschatting moet maken zal Kudus dus tussen de 4 en 5 miljoen moeten gaan kosten. Uiteraard een risico voor een club als Feyenoord, maar ik denk dat deze jongen het wel echt waard is. 

Achteraf was mijn inschatting dus wat aan de lage kant. Neemt niet weg dat ik 9 miljoen veel geld vind voor Kudus. Daardoor dus inderdaad wel onhaalbaar voor Feyenoord, zoals Rogier al zei.

Botta tekent bij. Nu nog een goede rechtsback en dan heb je een hele solide achterhoede, wel weinig opties bij blessures. 

Als we er van uit gaan dat de eerste keus op RB Geertruida wordt, dan heb je nog steeds enkel Nieuwkoop, Van Beek en Johnston als reserves, iig tot Malacia terug is. Moet m.i. nog minstens één CV bij, liefst een met een beetje doorgroeimogelijkheden om Senesi/Botta na dit seizoen op te vangen want ik geloof niet zo in Johnston. Extra LB (desnoods op huurbasis) is ook geen overbodige luxe, Haps 17 wedstrijden fit lijkt me een utopie.

Los van kwaliteitsinjecties/vertrek van spelers denk ik dat de selectie dan wel rond is. Is Marsman er nog eigk of is Ten Hove nu tweede keeper?

Eerste helft grotendeels aandachtig bekeken, maar vanaf een half uur ongeveer de rest met een schuin oog. Azarkan liet het wel zien, zoals hij dat de afgelopen jaren in de jeugd ook al deed. Heerlijk behendig, handig spelertje. Zie daar meer in dan in Summerville. 

Tweede helft oogde erg plichtmatig en ronduit slap.

Was ook Formule 1, dus maar vlagen gezien. vond de tweede goal van Bozenik wel heel beheerst afgerond. Denk dat hij ook echt veel gaat hebben aan Van Persie als spitsentrainer.

Antonucci getekend tot 2024 en direct verhuurd aan Volendam. Erg lekkere transfer. Heeft Wim Jonk in de jeugd bij Ajax gehad en vorig seizoen echt stappen gezet. Ben ervan overtuigd dat hij komend seizoen verder gaat groeien. Ook heel fijn dat ik komend seizoen weer elke pot op de tribune zit bij Volendam, dus zal af en toe evem melden hoe hij het doet :D

Is in elk geval een creatieve tien. Lang geleden dat Feyenoord zo'n speler had. Zou wel verfrissend zijn, valt het veldspel misschien weer eens enigszins aan te gluren.