Jump to content
Fabian.

Feyenoord

Recommended Posts

Cheick Touré naar PSV, transfervrij. Volledig nooit gematerialiseerd als selectiespeler en voorbijgestreefd door Summerville, dus kan me niet voorstellen dat we er heel veel aan gaan missen. PSV zal hem wel bij Jong stallen en dan kijken of het wat wordt. 

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Cheick Touré naar PSV, transfervrij. Volledig nooit gematerialiseerd als selectiespeler en voorbijgestreefd door Summerville, dus kan me niet voorstellen dat we er heel veel aan gaan missen. PSV zal hem wel bij Jong stallen en dan kijken of het wat wordt. 

Z'n zaakwaarnemer gaf wel nog ff een trapje na richting Feyenoord.

39 minuten geleden zei PJHoutman:

PSV zal hem wel bij Jong stallen en dan kijken of het wat wordt. 

Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. Die nieuwe -21 competitie is natuurlijk niets vergeleken met de KKD.

2 uur geleden zei 007mark:

Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. Die nieuwe -21 competitie is natuurlijk niets vergeleken met de KKD.

Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast.

7 minuten geleden zei Rogier.:

Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast.

Met de spelers die daar voor Feyenoord in gaan spelen is dat voor een groot gedeelte zeker zo. 

Touré heeft door z'n zware blessures de laatste 2 jaar stil gestaan en is voorbij gestreefd door oa Azarkan zoals al eerder werd genoemd. Die komt jong PSV versterken, maar had net zo goed naar een andere KKD club kunnen gaan. Door zijn blessures denk ik niet dat hij zijn potentie van een paar jaar terug gaat waarmaken. Betwijfel zelfs of hij hoger dan de middenmoot Eredivisie structureel kan aantikken, afgaand op wat ik een beetje van hem gezien heb de afgelopen twee jaren. Die voorbereiding die hij ooit meedeed met het eerste toen hij 16/17 was, was veelbelovend. Helaas daarna van de ene blessure in de andere.   

8 uur geleden zei 007mark:

Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. 

Aan de ene kant is dit waar, maar als je twee van de drie passes recht vooruit speelt zit je gewoon bij de eerste 15.

Op 11-6-2020 om 21:39 zei Jespresso:

Alles beter dan fucking Jack vd Berg. Hoe was hij uberhaupt een kandidaat? 

Door kampioen met Katwijk te worden kan je nu eenmaal dit soort dingen verwachten ;c

Gewoon typisch beleid van Feyenoord waar je geen hol mee op schiet.

Feyenoord heeft interesse in Christian Conteh. Jong talent, maar heeft dit seizoen uiteindelijk niet veel gespeeld vanwege blessureleed. Is wel transfervrij.

715-900x900berghuis.jpg.60bf39c58d77abfb1da416c3c39e71de.jpg

Nieuw uitshirtje. Had een stuk slechter gekund als ik zie wat laatste dagen bij andere clubs is gepresenteerd. Wel tevreden mee dus.

Nou lijkt het voetbal van Feyenoord ook meer op een trainingspotje dan een wedstrijd dus dat past wel goed bij elkaar ;c 

image.png.eb75ed351425855e396ec5934df09c60.png

Fijn om er een nieuwe (talentvolle?) linksbuiten bij te hebben. 

Gepost (edited)

Vind hem wel mooi eigenlijk. Had inderdaad stukken slechter uit kunnen pakken. Ben benieuwd hoe het broekje en sokken eruit zien, aangezien er zo lijkt het weinig verschillen gaan zijn met het thuistenue en bijvoorbeeld PSV-uit een lastig verhaal gaat worden.

Edited by Rogier.

Ik vind 'm ook wel gaaf. Sowieso de combinatie zwart-felrood scoor je al punten mee bij mij. 

Ik begrijp niet waarom je niet gewoon een volledig effen zwart shirt doet. Veel mooier. 

Vind het ook best wel tof, stukken beter dan die van afgelopen jaar.

Het maakt volgens mij werkelijk niet uit hoe het shirt eruit ziet zolang droomparken erop staat.

Op 2-7-2020 om 11:44 zei PJHoutman:

Ongekend lelijk. 

Als er nog een apart tenue komt voor de Europese uitwedstrijden wordt het vast een variant op een Spartashirt. Dan hebben we alle Rotterdamse clubs gehad. 

Op 12-5-2020 om 22:23 zei PJHoutman:

Linssen dus niet naar Feyenoord. Sowieso al de beste transfer van de zomer, wmb. 

Helaas.