Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 007mark:

Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. Die nieuwe -21 competitie is natuurlijk niets vergeleken met de KKD.

Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rogier.:

Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast.

Met de spelers die daar voor Feyenoord in gaan spelen is dat voor een groot gedeelte zeker zo. 

Touré heeft door z'n zware blessures de laatste 2 jaar stil gestaan en is voorbij gestreefd door oa Azarkan zoals al eerder werd genoemd. Die komt jong PSV versterken, maar had net zo goed naar een andere KKD club kunnen gaan. Door zijn blessures denk ik niet dat hij zijn potentie van een paar jaar terug gaat waarmaken. Betwijfel zelfs of hij hoger dan de middenmoot Eredivisie structureel kan aantikken, afgaand op wat ik een beetje van hem gezien heb de afgelopen twee jaren. Die voorbereiding die hij ooit meedeed met het eerste toen hij 16/17 was, was veelbelovend. Helaas daarna van de ene blessure in de andere.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-6-2020 om 21:39 zei Jespresso:

Alles beter dan fucking Jack vd Berg. Hoe was hij uberhaupt een kandidaat? 

Door kampioen met Katwijk te worden kan je nu eenmaal dit soort dingen verwachten ;c

Gewoon typisch beleid van Feyenoord waar je geen hol mee op schiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind hem wel mooi eigenlijk. Had inderdaad stukken slechter uit kunnen pakken. Ben benieuwd hoe het broekje en sokken eruit zien, aangezien er zo lijkt het weinig verschillen gaan zijn met het thuistenue en bijvoorbeeld PSV-uit een lastig verhaal gaat worden.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra lijkt me toch de eerste linksbuiten. Met Berghuis dan op rechts gaat het lastig worden voor Linssen. Ik zie hem nog wel als een hardwerkende valse spits, maar vraag me af of Advocaat daar ook zo over denkt. 

Las ook geruchten over vertrek van Senesi. Is dan wel erg snel. Als je er meer dan vijftien miljoen voor kan krijgen ben je bijna stom als je het weigert, maar je blijft wel mooi met hetzelfde probleem in je defensie zitten. Toch wel armoedig dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zal waarschijnlijk serieuze belangstelling voor Berghuis zijn, anders is Linssen danwel Conteh als derde linksbuiten gehaald. Bozenik zal in de spits blijven en als Jørgensen niet vertrekt zal die toch ook wel zijn minuten gaan maken. 

Sowieso echt dramatische transfers tot nu toe. Mark fucking Diemers, Bryan Linssen, Christian Conteh die geen overdreven sterke indruk maakte in de tweede Bundesliga en ook nog eens Duits is, terwijl met Karsdorp en Botteghin twee belangrijke factoren in de verdediging vertrekken en daar geen opvulling voor is (Nieuwkoop/Geertruida/Van Beek te slecht, Johnston nog geen enkele minuut gemaakt wat toch ook wel iets zal zeggen). Als Senesi ook vertrekt moet je eigenlijk drie centrale verdedigers halen, want je komt er nu al twee te kort. Gaan geruchten dat we Ié opnieuw gaan huren, waardoor we dus onze slechtste CV binnenboord zouden houden :cab: 

Gezien de transfers deze zomer lijkt Rens van Eijden of Ramon Leeuwin me een uitgelezen kandidaat om ook gepresenteerd te worden volgende week. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16-20 miljoen las ik net, voor Senesi. Vraag me af wat er waar van is. Daarnaast zijn Spaanse ploegen niet altijd stipt met hun betalingen, in deze tijd niet te onderschatten.

Linssen nu ook definitief rond inderdaad. Jeetje. 

Als niet-Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dan liever heb dat ze Senesi voor 16 miljoen verkopen. Dan kunnen ze van dat geld nog een paar middelmatige CV's halen :D 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites