Rogier. Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 2 uur geleden zei 007mark: Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. Die nieuwe -21 competitie is natuurlijk niets vergeleken met de KKD. Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 7 minuten geleden zei Rogier.: Ik vraag me sowieso af wat dat gaat worden qua niveau. Zou me niet verbazen als alle spelers die daar in uitkomen eigenlijk een soort van 'afdankertjes' (weet even niet een beter woord) zijn die hopen het nog te gaan halen bij een BVO, voordat ze uiteindelijk terecht gaan komen bij teams in de hoofdklasse / 3e divisie. Al zullen er natuurlijk altijd spelers doorstromen naar de KKD. Begrijp voor hem ook heel goed dat hij naar PSV verkast. Met de spelers die daar voor Feyenoord in gaan spelen is dat voor een groot gedeelte zeker zo. Touré heeft door z'n zware blessures de laatste 2 jaar stil gestaan en is voorbij gestreefd door oa Azarkan zoals al eerder werd genoemd. Die komt jong PSV versterken, maar had net zo goed naar een andere KKD club kunnen gaan. Door zijn blessures denk ik niet dat hij zijn potentie van een paar jaar terug gaat waarmaken. Betwijfel zelfs of hij hoger dan de middenmoot Eredivisie structureel kan aantikken, afgaand op wat ik een beetje van hem gezien heb de afgelopen twee jaren. Die voorbereiding die hij ooit meedeed met het eerste toen hij 16/17 was, was veelbelovend. Helaas daarna van de ene blessure in de andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 Diemers dus naar Feyenoord. Had van mij niet gehoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 8 uur geleden zei 007mark: Wat ook gewoon een goed idee is. Dat perspectief ontbreekt bij Feyenoord natuurlijk. Aan de ene kant is dit waar, maar als je twee van de drie passes recht vooruit speelt zit je gewoon bij de eerste 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2020 Share Geplaatst 26 juni 2020 Kökcü bijgetekend Goed nieuws voor Dickie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Geweldig nieuws inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Op 11-6-2020 om 21:39 zei Jespresso: Alles beter dan fucking Jack vd Berg. Hoe was hij uberhaupt een kandidaat? Door kampioen met Katwijk te worden kan je nu eenmaal dit soort dingen verwachten Gewoon typisch beleid van Feyenoord waar je geen hol mee op schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Feyenoord heeft interesse in Christian Conteh. Jong talent, maar heeft dit seizoen uiteindelijk niet veel gespeeld vanwege blessureleed. Is wel transfervrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Nieuw uitshirtje. Had een stuk slechter gekund als ik zie wat laatste dagen bij andere clubs is gepresenteerd. Wel tevreden mee dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 lijkt meer op een warming-up of trainingsshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Nou lijkt het voetbal van Feyenoord ook meer op een trainingspotje dan een wedstrijd dus dat past wel goed bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Fijn om er een nieuwe (talentvolle?) linksbuiten bij te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Ongekend lelijk. 2 juli 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Vind hem wel mooi eigenlijk. Had inderdaad stukken slechter uit kunnen pakken. Ben benieuwd hoe het broekje en sokken eruit zien, aangezien er zo lijkt het weinig verschillen gaan zijn met het thuistenue en bijvoorbeeld PSV-uit een lastig verhaal gaat worden. 2 juli 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Ik vind 'm ook wel gaaf. Sowieso de combinatie zwart-felrood scoor je al punten mee bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Vind het wel een gers shirtje, beter dan die kleuren combo van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Ik begrijp niet waarom je niet gewoon een volledig effen zwart shirt doet. Veel mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Vind het ook best wel tof, stukken beter dan die van afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Het maakt volgens mij werkelijk niet uit hoe het shirt eruit ziet zolang droomparken erop staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Lijkt er toch op dat Bryan Linssen naar Feyenoord gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Op 2-7-2020 om 11:44 zei PJHoutman: Ongekend lelijk. Als er nog een apart tenue komt voor de Europese uitwedstrijden wordt het vast een variant op een Spartashirt. Dan hebben we alle Rotterdamse clubs gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Op 12-5-2020 om 22:23 zei PJHoutman: Linssen dus niet naar Feyenoord. Sowieso al de beste transfer van de zomer, wmb. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Sinisterra lijkt me toch de eerste linksbuiten. Met Berghuis dan op rechts gaat het lastig worden voor Linssen. Ik zie hem nog wel als een hardwerkende valse spits, maar vraag me af of Advocaat daar ook zo over denkt. Las ook geruchten over vertrek van Senesi. Is dan wel erg snel. Als je er meer dan vijftien miljoen voor kan krijgen ben je bijna stom als je het weigert, maar je blijft wel mooi met hetzelfde probleem in je defensie zitten. Toch wel armoedig dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 (bewerkt) Er zal waarschijnlijk serieuze belangstelling voor Berghuis zijn, anders is Linssen danwel Conteh als derde linksbuiten gehaald. Bozenik zal in de spits blijven en als Jørgensen niet vertrekt zal die toch ook wel zijn minuten gaan maken. Sowieso echt dramatische transfers tot nu toe. Mark fucking Diemers, Bryan Linssen, Christian Conteh die geen overdreven sterke indruk maakte in de tweede Bundesliga en ook nog eens Duits is, terwijl met Karsdorp en Botteghin twee belangrijke factoren in de verdediging vertrekken en daar geen opvulling voor is (Nieuwkoop/Geertruida/Van Beek te slecht, Johnston nog geen enkele minuut gemaakt wat toch ook wel iets zal zeggen). Als Senesi ook vertrekt moet je eigenlijk drie centrale verdedigers halen, want je komt er nu al twee te kort. Gaan geruchten dat we Ié opnieuw gaan huren, waardoor we dus onze slechtste CV binnenboord zouden houden Gezien de transfers deze zomer lijkt Rens van Eijden of Ramon Leeuwin me een uitgelezen kandidaat om ook gepresenteerd te worden volgende week. 6 juli 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 (bewerkt) 16-20 miljoen las ik net, voor Senesi. Vraag me af wat er waar van is. Daarnaast zijn Spaanse ploegen niet altijd stipt met hun betalingen, in deze tijd niet te onderschatten. Linssen nu ook definitief rond inderdaad. Jeetje. Als niet-Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dan liever heb dat ze Senesi voor 16 miljoen verkopen. Dan kunnen ze van dat geld nog een paar middelmatige CV's halen 6 juli 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten