Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei komodo25:

Jullie pakken helemaal niets !

Nog wat nuttigs te melden?

Wat gaan we doen vandaag, Feyenoorders? (en niet-Feyenoorders)

Denk dat we 'gewoon' doorgaan naar de finale. Zal lastig worden, maar heb wel vertrouwen in deze ploeg en trainer om zo'n wedstrijd gewoon zakelijk te spelen. Heb er zin in, in ieder geval!

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Bozenik kan echt geen kut he? Heerlijke speler

Hij is heel aanwezig, loopt overal op. Ik ben in dit geval misschien degene die een foute conclusie trekt, maar het leek me sarcastisch. Ik vind het wel een heerlijke speler... Karakter. En ik ben wel benieuwd of je nog steeds hetzelfde denkt over Kökcü? En wat @007mark zegt is in zoverre niet waar: Kökcü is voor de eredivisie echt wel een exceptioneel talent... Maar goed, je hebt snoepers en fijnproevers :cab:

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei frietsaus:

Hij is heel aanwezig, loopt overal op. Ik ben in dit geval misschien degene die een foute conclusie trekt, maar het leek me sarcastisch. Ik vind het wel een heerlijke speler... Karakter. En ik ben wel benieuwd of je nog steeds hetzelfde denkt over Kökcü? En wat @007mark zegt is in zoverre niet waar: Kökcü is voor de eredivisie echt wel een exceptioneel talent... Maar goed, je hebt snoepers en fijnproevers :cab:

Ik vind Kökcu nog steeds een zeer beperkte speler die weinig toevoegt aan het aanvalsspel, ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites