007mark Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 11 minuten geleden zei Regis: Is Dickie toevallig beschikbaar voor een dubbele job? Die stapt alleen in als hij ergens perspectief ziet. Lijkt me voor Ajax dus kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 (bewerkt) 12 uur geleden zei komodo25: Jullie pakken helemaal niets ! Nog wat nuttigs te melden? Wat gaan we doen vandaag, Feyenoorders? (en niet-Feyenoorders) Denk dat we 'gewoon' doorgaan naar de finale. Zal lastig worden, maar heb wel vertrouwen in deze ploeg en trainer om zo'n wedstrijd gewoon zakelijk te spelen. Heb er zin in, in ieder geval! 5 maart 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 1-0 winst na verlenging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Lees verhalen dat Arsenal 26,5 miljoen zou willen bieden op Kokcu. Dat moet je natuurlijk accepteren of er nog een aantal bonussen uit weten te slaan. Absurd bedrag voor een groot talent, maar is geen exceptionele speler imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Op 4-3-2020 om 14:54 zei MetalMichael: Volgens Daily Mail hé. Dat is wel meer dan een korreltje zout... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Wat is dit dan, kwartier niets te vertellen in eigen huis tegen een eerste divisionist en wel op 1-0 komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Het zit jullie ook niet tegen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 4 minuten geleden zei MetalMichael: Wat is dit dan, kwartier niets te vertellen in eigen huis tegen een eerste divisionist en wel op 2-0 komen. FIFY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Nou, 3-0 alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Wist niet dat roy makaay een slowaakse zoon had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 We worden wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 ik zou als ik NAC was van het veld stappen. verlies je met 3-0 ipv dalijk met 7-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Zojuist zei Rossi: Wist niet dat roy makaay een slowaakse zoon had Liefdesbaby van Makaay en Inzaghi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Doepuntje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 poah die zit er goed in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Bozenik kan echt geen kut he? Heerlijke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Nu geen domme gele kaarten pakken. Heerlijk avondje in De Kuip zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei PJHoutman: Bozenik kan echt geen kut he? Heerlijke speler Hij is heel aanwezig, loopt overal op. Ik ben in dit geval misschien degene die een foute conclusie trekt, maar het leek me sarcastisch. Ik vind het wel een heerlijke speler... Karakter. En ik ben wel benieuwd of je nog steeds hetzelfde denkt over Kökcü? En wat @007mark zegt is in zoverre niet waar: Kökcü is voor de eredivisie echt wel een exceptioneel talent... Maar goed, je hebt snoepers en fijnproevers 5 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 13 minuten geleden zei frietsaus: Hij is heel aanwezig, loopt overal op. Ik ben in dit geval misschien degene die een foute conclusie trekt, maar het leek me sarcastisch. Ik vind het wel een heerlijke speler... Karakter. En ik ben wel benieuwd of je nog steeds hetzelfde denkt over Kökcü? En wat @007mark zegt is in zoverre niet waar: Kökcü is voor de eredivisie echt wel een exceptioneel talent... Maar goed, je hebt snoepers en fijnproevers Ik vind Kökcu nog steeds een zeer beperkte speler die weinig toevoegt aan het aanvalsspel, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 waarom wordt Berghuis eruit gehaald? even gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 2 minuten geleden zei sennid: waarom wordt Berghuis eruit gehaald? even gemist. Staat op scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 9 minuten geleden zei Richarð.: Staat op scherp. Gelukkig deed hij zn shirt past na de wissel uit dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 11 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vind Kökcu nog steeds een zeer beperkte speler die weinig toevoegt aan het aanvalsspel, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten