Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kavinos:

Typisch voorbeeld van een jongen die weer te vroeg uit Nederland is vertrokken en, net als velen, weer terugkeert na een magere carriere. 

Magere carriere beetje overdreven met 50 interlands, 200 wedstrijden bij een topclub in eigen land, en 2 kampioenschappen. Maar had vast meer ingezeten ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Magere carriere beetje overdreven met 50 interlands, 200 wedstrijden bij een topclub in eigen land, en 2 kampioenschappen. Maar had vast meer ingezeten ja. 

Die jongen is vast niet jong naar Arsenal vertrokken om daarna 2 keer kampioen te worden in, met alle respect, de Turkse competitie toch? 50 interlands is ook nietszeggend. Een Gregory v/d Wiel heeft er ook 46 voor Nederland gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een bijzonder potje zo op de dinsdagavond weer;

- Jorgensen weer eens geblesseerd afgehaakt, en dat na 15 minuten spelen

- Fortuna heeft in deze 25 minuten de bal misschien 2 keer meer dan 3 keer overgespeeld, en dat komt niet door de druk van Feyenoord. Wat bakken die er weinig van zeg vanavond

- Bovenstaande geldt al helemaal voor Diemers, nog geen bal goed zien raken

- Feyenoord is ook niet echt goed aan het ballen, maar daar zie je tenminste nog wat klasse van Kokcu en Berghuis af en toe

- Respect voor de toch wel aardige groep Feyenoorders die opnieuw is meegereisd

- Sta je dan als speler van Fortuna, gewisseld worden na 20 minuten, en dan niet omdat je moe bent :-D 

- Ik verbaas me sowieso over de condities van sommige spelers, ze sjokken maar een beetje

Benieuwd naar de verlenging, een gemiddeld kelderklasse team doet niet onder voor Fortuna in ieder geval lijkt het. 

Edit: Jezus man, ik wilde al Diemers die zijn penalty ging missen callen ;c 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Toch een bijzonder potje zo op de dinsdagavond weer;

- Jorgensen weer eens geblesseerd afgehaakt, en dat na 15 minuten spelen

- Fortuna heeft in deze 25 minuten de bal misschien 2 keer meer dan 3 keer overgespeeld, en dat komt niet door de druk van Feyenoord. Wat bakken die er weinig van zeg vanavond

- Bovenstaande geldt al helemaal voor Diemers, nog geen bal goed zien raken

- Feyenoord is ook niet echt goed aan het ballen, maar daar zie je tenminste nog wat klasse van Kokcu en Berghuis af en toe

- Respect voor de toch wel aardige groep Feyenoorders die opnieuw is meegereisd

- Sta je dan als speler van Fortuna, gewisseld worden na 20 minuten, en dan niet omdat je moe bent :-D 

- Ik verbaas me sowieso over de condities van sommige spelers, ze sjokken maar een beetje

Benieuwd naar de verlenging, een gemiddeld kelderklasse team doet niet onder voor Fortuna in ieder geval lijkt het. 

Edit: Jezus man, ik wilde al Diemers die zijn penalty ging missen callen ;c 

En dan waren ze nog beter ook dan Feyenoord.

Vind je post ook een beetje overdreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben met de huidige transferperiode. Lijkt mij alleen wel duidelijk dat er nog heel veel werk aan de winkel is voor Arnesen. Heb namelijk even gekeken, maar voorlopig is de selectie voor het volgende seizoen nog wel erg smal. De contracten of huurperiodes van maarliefst 9 selectiespelers lopen af: Elber Evora, Jan-Arie van der Heijden, Eric Botteghin, Edgar Ié, Rick Karsdorp, Calvin Verdonk, Renato Tapia, Leroy Fer en Oguzhan Özyakup. Verder is 

Doelmannen

Justin Bijlow (2023)

Nick Marsman (2021)

Ramon ten Hove (2021)

Veel verdeeldheid volgens mij over de kwaliteiten/toekomst van Bijlow. Vind het zelf een prima keeper die ik graag in het Feyenoorddoel zie staan. Marsman en Ten Hove is beide niet veel, dus zou het niet heel erg vinden als er een ervaren 2e keeper bij komt die tevreden is met een plek op de bank. 

Verdedigers

Ridgeciano Haps (2022)

Tyrell Malacia (2023)

Marcos Senesi (2023)

Sven van Beek (2021)

George Johnston (2021)

Lutsharel Geertruida (2022)

Bart Nieuwkoop (2021)

Het 'kampioensduo' gaat dus vertrekken. Ben daar eerlijk gezegd niet heel rouwig om, want je moet toch doorselecteren. Echter blijft er naar mijn mening ook niet heel veel over. Van Beek heeft vaak zat de kans gehad, maar is het niet. Die Johnston heb ik wat goede verhalen over gehoord dat hij eraan komt, maar zie het persoonlijk echt niet in hem zitten. Centraal mag er dus wel iemand bij. Op de backs vind ik dat Malacia en Geertruida het niet eens zo slecht doen. Ontwikkelen zich wel en op links heb je eigenlijk een betere optie (Haps), wanneer die eindelijk eens een heel jaar fit is. Backposities hebben dus geen prioriteit om iets erbij te halen.

Middenvelders

Orkun Kökcü (2023)

Jens Toornstra (2022)

Wouter Burger (2023)

Achraf El Bouchataoui (2022)

Jordy Wehrmann (2021)

Liam Kelly (2022)

Dit kan echt niet. Welke enorme debiel heeft er bedacht om Kelly een contract te geven van 3!!! jaar. Kom ik oprecht nu pas achter. Hopelijk doet hij het leuk bij Oxford, want wat mij betreft mogen ze hem gratis hebben. Die Turkse jongen van Dordt kan opzich wel voetballen, dus kun je erbij houden. Wehrmann zou ik echter afscheid van nemen, is niet veel. Burger zie ik wel heel veel potentie in (voetballend). Duelkracht en verdedigende taken heeft hij nog veel te leren. Zal voor hem lastig worden om zich in de basis te spelen. Werd onder Stam namelijk verkeerd gebruikt voor de verdediging. In de jeugd kwam hij namelijk veel in de vijandelijke 16, maar zie die taak meer weggelegd voor Kökcu. Een middenveld Toornstra-Kökcu-Burger gaat absoluut niet werken, dus hier moeten minimaal 2 spelers bijkomen. Leroy Fer zijn contract zou ik niet verlengen, gewoon kwaliteit te weinig. Ook Tapia zie ik niet ineens verlengen. En misschien moeten we dat ook wel niet willen, al denk ik dat je wel op hem nog geld kan verdienen. Özyakup is geen optie tot koop voor, en 5 miljoen is ook te veel. Zullen hier creatief moeten zijn, dus misschien is het voor volgend seizoen wel een mogelijkheid om Lewis Baker te huren. Werd nu namelijk ook al genoemd. 

Aanvallers

Sam Larsson (2021)

Luis Sinisterra (2021) + 2 jaar cluboptie

Steven Berghuis (2022)

Luciano Narsingh (2021)

Nicolai Jörgensen (2022)

Robert Bozenik (2024)

Naoufal Bannis (2021)

Dylan Vente (2022)

Crysencio Summerville (2021)

Topprioriteit lijkt mij het verlengen van Luis Sinisterra. Lees vandaag dat er al internationale topclubs interesse hebben, dus daar moet je gebruik van maken. Vente gaan we 100% zeker afscheid van nemen, want die is gewogen en te licht bevonden. Bannis kun je eventueel nog een jaartje proberen, kijken wat eruit komt. Bozenik lijkt mij na de zomer de eerste spits te worden. Ook prima beleid om die eerst een half jaartje in de luwte te laten. Wanneer zowel Berghuis als Jörgensen vertrekken zal ook hier echt iets gehaald moeten worden, want een heel seizoen met Larsson of Narsingh in de basis doen we niemand een plezier mee. Laten we hopen dat Nicolai dus nog een beetje loskomt, en een goed EK speelt. Kunnen we nog een beetje cashen en hier een leuke speler halen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Mag toch hopen dat Botteghin gewoon verlengd wordt. Doet het uitstekend dit seizoen en lijkt me boven alles een prima vent om lekker bij de club te houden. Lekker per jaar verder kijken. 

Dit sws, hij is best solide achterin en heeft ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch idioot dat Stam dus nooit heeft in willen zien dat houterige en loeitrage verdedigers als Botteghin en Van der Heijden helemaal niet op de middenlijn kunnen staan. Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Dan kan je wel een bepaald soort voetbal willen zien, maar als het je dusdanig gaat verblinden kan je maar beter FIFA 20 gaan spelen. Want zelfs op FM zou dat niet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Positieve resultaten weer dit weekend met Vitesse en Utrecht die gelijk spelen. Daarnaast ook nog PSV die weer verliezen. Mooi.

Dat gelul dat we nu niet inlopen op Ajax :D Er zijn toch niet mensen die sérieus denken dat het nog kan he. Zal zwaar zat worden om 3e te worden, maar staat volgende week weer een brlangrijke wedstrijd in Alkmaar op het programma. Verder sowieso wel een ingeteressante speelronde met FC Utrecht - Ajax en PSV - Willem 2.

Overigens als ik zou moeten kiezen: liever bekerwinst en 3e in competitie dan geen bekerwinst en 2e in competitie.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Positieve resultaten weer dit weekend met Vitesse en Utrecht die gelijk spelen. Daarnaast ook nog PSV die weer verliezen. Mooi.

Dat gelul dat we nu niet inlopen op Ajax :DEr zijn toch niet mensen die sérieus denken dat het nog kan he. Zal zwaar zat worden om 3e te worden, maar staat volgende week weer een brlangrijke wedstrijd in Alkmaar op het programma. Verder sowieso wel een ingeteressante speelronde met FC Utrecht - Ajax en PSV - Willem 2.

Overigens als ik zou moeten kiezen: liever bekerwinst en 3e in competitie dan geen bekerwinst en 2e in competitie.

Als ze hadden verloren vandaag had ik het met al die blessures nog wel eens willen zien, heb niet het gevoel dat wij nog veel punten gaan laten liggen. 7 punten is zo weg, zeker aangezien we Ajax nog thuis krijgen. 

Maar die zege van vandaag zal wel weer ‘zelfvertrouwen’ hebben gebracht ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Ajax blijkt ook niet onaantastbaar en heb wel het gevoel dat er echt iets ontstaat bij Feyenoord; supporters zijn weer positiever gestemd en de ploeg speelt ook met veel vertrouwen en lijkt ook met meer plezier te spelen.

Ga niet zeggen dat we kampioen gaan worden, maar als er wat ploegen punten verspelen en met blessures te maken krijgen, kunnen we best wel eens de lachende derde gaan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Jespresso:

Tja Ajax blijkt ook niet onaantastbaar en heb wel het gevoel dat er echt iets ontstaat bij Feyenoord; supporters zijn weer positiever gestemd en de ploeg speelt ook met veel vertrouwen en lijkt ook met meer plezier te spelen.

Ga niet zeggen dat we kampioen gaan worden, maar als er wat ploegen punten verspelen en met blessures te maken krijgen, kunnen we best wel eens de lachende derde gaan worden. 

Ajax blijft anders “gewoon” zijn wedstrijden winnen, terwijl er een half elftal aan blessures is. Feyenoord doet het prima, maar

voerballend is het nog steeds niet veel. Die gaan er op die manier hard af tegen az. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ajax blijft anders “gewoon” zijn wedstrijden winnen, terwijl er een half elftal aan blessures is. Feyenoord doet het prima, maar

voerballend is het nog steeds niet veel. Die gaan er op die manier hard af tegen az. 

Eens, maar Ajax hapert hier en daar wel. Zullen wel ''gewoon'' kampioen worden. Denk ook niet dat Feyenoord er ''hard afgaat'' tegen AZ. AZ zal vast beter voetballen, maar Feyenoord gaat echt de kansen wel krijgen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso wel benieuwd hoe ze de komende wedstrijden door komen hoor. Volgen nu 3 uitwedstrijden tegen AZ, SC Heerenveen (beker) en PEC Zwolle. Laatste hebben we het traditioneel lastig op het kunstgras. 

Bozenik gaat vanavond starten bij Jong Feyenoord. Denk eerste helft even meepakken voor dat ik naar korfbaltrainen ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites