Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei PJHoutman:

De laatste twee wedstrijden was Marsman ook goed, dat vind ik echt geen argument. Ik bekijk zijn carrière in Feyenoord 1 tot nu toe en daarin heb ik echt nog niet heel veel gezien waarin ik denk ‘dit wordt er een’. 

Laten we afwachten en hopen dat ik gelijk krijg. ;c

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit oprecht 1 van de zwakste Feyenoord, als tegenstand, van de afgelopen jaren. Alleen de laatste 20 minuten het gevoel gehad dat we goed wegkwamen met een punt. Pingel moment erg onduidelijk in het stadion, dacht dat ze dat goed gingen communiceren? Best pijnlijk om dit Feyenoord zo te zien spelen. Kwetsbaar team iig. Zat voor mijn gevoel meer in vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Vitesse88:

Vond dit oprecht 1 van de zwakste Feyenoord, als tegenstand, van de afgelopen jaren. Alleen de laatste 20 minuten het gevoel gehad dat we goed wegkwamen met een punt. Pingel moment erg onduidelijk in het stadion, dacht dat ze dat goed gingen communiceren? Best pijnlijk om dit Feyenoord zo te zien spelen. Kwetsbaar team iig. Zat voor mijn gevoel meer in vandaag. 

Ze zouden bij Feyenoord wat meer op mentale weerbaarheid moeten scouten... Het is gewoon vooral mentaal te broos. Gebrek aan vertrouwen, qua voetbal gaat het allemaal wel. Heb zelf overigens de overtuiging dat Feyenoord de enige ploeg was die aanspraak mocht maken op 3 punten... Als er al een ploeg was dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei frietsaus:

Ze zouden bij Feyenoord wat meer op mentale weerbaarheid moeten scouten... Het is gewoon vooral mentaal te broos. Gebrek aan vertrouwen, qua voetbal gaat het allemaal wel. Heb zelf overigens de overtuiging dat Feyenoord de enige ploeg was die aanspraak mocht maken op 3 punten... Als er al een ploeg was dus...

op basis van de 2e helft bedoel je dat dan? Vond beide backs zeer kwetsbaar, had Vitesse meer uit moeten halen. Vooral bij Malacia. Denk dat een punt voor ons nu prima is, iig op basis van de voorgaande 5 wedstrijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vitesse88:

op basis van de 2e helft bedoel je dat dan? Vond beide backs zeer kwetsbaar, had Vitesse meer uit moeten halen. Vooral bij Malacia. Denk dat een punt voor ons nu prima is, iig op basis van de voorgaande 5 wedstrijden. 

Eerste helft was echt slecht van 2 kanten... En het is op basis van de wedstrijd in zijn totaliteit. Verder denk ik dat je eerder Geertruida helemaal gek had kunnen maken, zeker met die vinnige Linssen. Al lijkt Malacia in de verste verte niet meer op de ogenschijnlijk beloftevolle back die debuteerde tegen Napoli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terence Kongolo mag vertrekken bij Huddersfield. Zou denk ik niet eens verkeerd zijn om hem terug te halen, mits er een aantal mensen weggaan (Jan-Arie, Kelly, Narsingh bijvoorbeeld). Is pas 25 en de linksbackpositie is niet geweldig bezet bij ons. Haps is constant geblesseerd en Malacia is niet goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites