Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Chiemel:

Leukenwedstrijd wel. Is de timing van Peixao altijd zo matig? Zorgt voor dreiging, maar wel erg ongelukkig net schot en passing. Hadj Moussa blijft leuk om naar te kijken, mag nog werken aan een schot / kracht in linkerbeen.

Mag wel eens een keer een bal afleggen. En dan niet zo'n blinde voorzet over de grond als die niet meer kan door dribbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sick Blik:

Mag wel eens een keer een bal afleggen. En dan niet zo'n blinde voorzet over de grond als die niet meer kan door dribbelen.

Alsnog beter dan Grealish trouwens. Niet dat ik die elke week zie spelen, maar die heb ik volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.

Wie is die Lewis trouwens, jeugdspeler? Ook een beperkte voetballer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Hij schopt toch gewoon tegen Haalands voet aan of mis ik iets? 

Dennis en Dennis hadden het over hands, dat was het duidelijk niet. Dus was op de handsbal aan het letten. Heb echt hele slechte verbinding hier, dus zie echt maar fragmenten. Moet daar eens op letten de volgende herhaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Hij schopt toch gewoon tegen Haalands voet aan of mis ik iets? 

Hij probeert de bal weg te trappen en raakt in die poging de voet van Haaland, nou nou nou… het is een contactsport, het lijkt wel of het basketbal is tegenwoordig. Ik vind dit altijd zulke onzinbeslissingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arles:

Hij probeert de bal weg te trappen en raakt in die poging de voet van Haaland, nou nou nou… het is een contactsport, het lijkt wel of het basketbal is tegenwoordig. Ik vind dit altijd zulke onzinbeslissingen. 

Dan moet ie maar op tijd zijn. :sorry:

Verder paar kansrijke momentjes. Kans Paixaõ moet een goal zijn, denk ik. Hwang, Nieuwkoop, Trauner en Timber best goed. Milambo, Hadj Moussa hebben het echt zwaar, Smal natuurlijk ook. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Chiemel:

Alsnog beter dan Grealish trouwens. Niet dat ik die elke week zie spelen, maar die heb ik volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.

Wie is die Lewis trouwens, jeugdspeler? Ook een beperkte voetballer. 

Je mening over Grealish deel ik wel, maar die Lewis is wel een hele goede speler hoor. Is ook pas net een paar dagen 20.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Verder paar kansrijke momentjes. Kans Paixaõ moet een goal zijn, denk ik. Hwang, Nieuwkoop, Trauner en Timber best goed. Milambo, Hadj Moussa hebben het echt zwaar, Smal natuurlijk ook. 

Paixao had hem moeten afleggen, of langer moeten wachten. Dat was dé kans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Mwah, hij is geenszins van plan om tegen Haaland aan te trappen en van zo’n tikkie op je voet in deze context hoef je ook echt niet te vallen want je wordt niet per se uit balans gebracht ofzo. Misschien is dit niet het perfecte voorbeeld maar ik zie de laatste jaren ook veel situaties waarin de verdediger de bal wil wegtrappen en dan steekt de aanvaller nog snel even zijn voet ervoor, niet met het idee om de bal te winnen maar puur zodat zijn voet eerst geraakt wordt zodat hij een penalty kan claimen. En zeker met de VAR krijgen ze die dan vaak ook nog onder het mom ‘er was contact’. 

Ik vind dat echt onzin. Het is een contactsport, op deze manier wordt het net hockey. Maar goed, volgens mij ben ik een van de weinigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei PJHoutman:

Als die m aflegt op Carranza was t een goal. Gloeiende gloeiende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites