PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 5 minuten geleden zei himan: Een smerige 0-1 straks Dat scheelde alvast niet veel. Hwang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Leukenwedstrijd wel. Is de timing van Peixao altijd zo matig? Zorgt voor dreiging, maar wel erg ongelukkig net schot en passing. Hadj Moussa blijft leuk om naar te kijken, mag nog werken aan een schot / kracht in linkerbeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 3 minuten geleden zei PJHoutman: Dat scheelde alvast niet veel. Hwang Na niks te horen bij die blunder van Wellenreuther dacht ik dat we jou vanavond niet meer zouden zien hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 1 minuut geleden zei Chiemel: Leukenwedstrijd wel. Is de timing van Peixao altijd zo matig? Zorgt voor dreiging, maar wel erg ongelukkig net schot en passing. Hadj Moussa blijft leuk om naar te kijken, mag nog werken aan een schot / kracht in linkerbeen. Mag wel eens een keer een bal afleggen. En dan niet zo'n blinde voorzet over de grond als die niet meer kan door dribbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Zojuist zei Sick Blik: Mag wel eens een keer een bal afleggen. En dan niet zo'n blinde voorzet over de grond als die niet meer kan door dribbelen. Alsnog beter dan Grealish trouwens. Niet dat ik die elke week zie spelen, maar die heb ik volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Wie is die Lewis trouwens, jeugdspeler? Ook een beperkte voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Dood- en doodzonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Tja. Vrij lullig, maar begrijpelijke strafschop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Bizar Altijd hetzelfde in Europa met die bizar slechte scheidsrechters en VAR'ren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 4 minuten geleden zei Lenstra: Na niks te horen bij die blunder van Wellenreuther dacht ik dat we jou vanavond niet meer zouden zien hier Ik wachtte even de penalty tegen af. Maar helaas. Kutkeeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Zonde weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) Zojuist zei Sick Blik: Bizar Altijd hetzelfde in Europa met die bizar slechte scheidsrechters en VAR'ren. Hij schopt toch gewoon tegen Haalands voet aan of mis ik iets? 26 november bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Heb je net de hoop dat je met 0-0 de rust in gaat en zelfs een beetje in de wedstrijd begint te komen, krijg je zo'n situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Gewoon een zure penalty qua moment zo net voor rust, want verder staat het best redelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 minuten geleden zei PJHoutman: Hij schopt toch gewoon tegen Haalands voet aan of mis ik iets? Dennis en Dennis hadden het over hands, dat was het duidelijk niet. Dus was op de handsbal aan het letten. Heb echt hele slechte verbinding hier, dus zie echt maar fragmenten. Moet daar eens op letten de volgende herhaling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 1 minuut geleden zei PJHoutman: Hij schopt toch gewoon tegen Haalands voet aan of mis ik iets? Hij probeert de bal weg te trappen en raakt in die poging de voet van Haaland, nou nou nou… het is een contactsport, het lijkt wel of het basketbal is tegenwoordig. Ik vind dit altijd zulke onzinbeslissingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) 2 minuten geleden zei Arles: Hij probeert de bal weg te trappen en raakt in die poging de voet van Haaland, nou nou nou… het is een contactsport, het lijkt wel of het basketbal is tegenwoordig. Ik vind dit altijd zulke onzinbeslissingen. Dan moet ie maar op tijd zijn. Verder paar kansrijke momentjes. Kans Paixaõ moet een goal zijn, denk ik. Hwang, Nieuwkoop, Trauner en Timber best goed. Milambo, Hadj Moussa hebben het echt zwaar, Smal natuurlijk ook. 26 november bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 7 minuten geleden zei Chiemel: Alsnog beter dan Grealish trouwens. Niet dat ik die elke week zie spelen, maar die heb ik volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Wie is die Lewis trouwens, jeugdspeler? Ook een beperkte voetballer. Je mening over Grealish deel ik wel, maar die Lewis is wel een hele goede speler hoor. Is ook pas net een paar dagen 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 minuten geleden zei PJHoutman: Dan moet ie maar op tijd zijn. Verder paar kansrijke momentjes. Kans Paixaõ moet een goal zijn, denk ik. Hwang, Nieuwkoop, Trauner en Timber best goed. Milambo, Hadj Moussa hebben het echt zwaar, Smal natuurlijk ook. Paixao had hem moeten afleggen, of langer moeten wachten. Dat was dé kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Geen smerige 0-1, wel die kans gehad. Niet afgemaakt. Nu wordt het ook 3 a 4-0 ook. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 3 minuten geleden zei PJHoutman: Smal natuurlijk ook. Moest wel hard lachen toen hij na een periode flink onder druk te hebben gestaan en een paar keer fout te zijn ingestapt, bij balbezit ineens naar voren ging rennen. Die moet gedacht hebben, dan ben ik zo iig ff weg daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dan moet ie maar op tijd zijn. Mwah, hij is geenszins van plan om tegen Haaland aan te trappen en van zo’n tikkie op je voet in deze context hoef je ook echt niet te vallen want je wordt niet per se uit balans gebracht ofzo. Misschien is dit niet het perfecte voorbeeld maar ik zie de laatste jaren ook veel situaties waarin de verdediger de bal wil wegtrappen en dan steekt de aanvaller nog snel even zijn voet ervoor, niet met het idee om de bal te winnen maar puur zodat zijn voet eerst geraakt wordt zodat hij een penalty kan claimen. En zeker met de VAR krijgen ze die dan vaak ook nog onder het mom ‘er was contact’. Ik vind dat echt onzin. Het is een contactsport, op deze manier wordt het net hockey. Maar goed, volgens mij ben ik een van de weinigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Ik dacht al, wat is @Beppu de laatste tijd stil hier. Blijkt 'ie gewoon weer naar een uitwedstrijd van Feyenoord te zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 12 minuten geleden zei PJHoutman: Dan moet ie maar op tijd zijn. Verder paar kansrijke momentjes. Kans Paixaõ moet een goal zijn, denk ik. Hwang, Nieuwkoop, Trauner en Timber best goed. Milambo, Hadj Moussa hebben het echt zwaar, Smal natuurlijk ook. Als die m aflegt op Carranza was t een goal. Gloeiende gloeiende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november En weer zo'n paupergoal. Het is altijd hetzelfde liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Nu gaat het hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten