Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Almere heeft niks maar dan ook niks te zoeken op dit niveau. Wat is dat matig zeg. Die Maduro vind zichzelf ook veel te goed. Verder geen geweldige wedstrijd maar prima resultaat ondanks een zeldzaam slippertje. Hadj pakt ook echt z’n kans, mooi. Ivanusec viel samen met Zechiel ook wel goed in. Toch veel meer voetbal dan met die andere Algerijn. Speelde overigens niet slecht maar het is het gewoon niet. Dat je ook zo gaat juichen na die goal, geeft alleen maar meer aan dat hij niet geschikt is voor Feyenoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei timpy00:

Die tekst van dat liedje van Hwang wat ik op x tegen kom, dat is niet echt de tekst toch?

43 minuten geleden zei Richarð.:

Hwangt er van af wat jij op X tegen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Dit bedoelde ik dus. Timber onzeker voor Heerenveen. ;c;c;c;c 

Tja, als de speler zo graag naar Oranje wilt kun je er tenzij hij te duidelijk geblesseerd is weinig aan veranderen. Het zou wel een aderlating zijn mocht hij niet spelen zaterdag, want dan zul je zien dat we weer naar Zerrouki moeten gaan zitten kijken. Ik hoop echt dat een of andere blinde club laatstgenoemde deze winter oppikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Tja, als de speler zo graag naar Oranje wilt kun je er tenzij hij te duidelijk geblesseerd is weinig aan veranderen. Het zou wel een aderlating zijn mocht hij niet spelen zaterdag, want dan zul je zien dat we weer naar Zerrouki moeten gaan zitten kijken. Ik hoop echt dat een of andere blinde club laatstgenoemde deze winter oppikt.

Ik vrees het ook, maar misschien toch Stengs?

https://www.fr12.nl/nieuws/stengs-traint-ook-vandaag-weer-voluit-het-gaat-heel-goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

Milambo Zechiel Hwang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het morgen druk, dus ik typ het nu alvast even uit. 

"Godverdomme wat staat die Wellenreuther weer een partijtje te schutteren. Heb je heel veel geluk dat Heerenveen niks voorstelt, want tegen een beter elftal kom je hier niet meer weg."

Link naar opmerking
Deel via andere websites