PJHoutman Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Mooie bekroning dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Goaltje wel hoor van Hadj Mousa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 8 minuten geleden zei PJHoutman: Verdienste van Hadj deze goal. Speelt sowieso een goede wedstrijd vind ik. Deze was ook wel de verdienste van Hadj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Almere heeft niks maar dan ook niks te zoeken op dit niveau. Wat is dat matig zeg. Die Maduro vind zichzelf ook veel te goed. Verder geen geweldige wedstrijd maar prima resultaat ondanks een zeldzaam slippertje. Hadj pakt ook echt z’n kans, mooi. Ivanusec viel samen met Zechiel ook wel goed in. Toch veel meer voetbal dan met die andere Algerijn. Speelde overigens niet slecht maar het is het gewoon niet. Dat je ook zo gaat juichen na die goal, geeft alleen maar meer aan dat hij niet geschikt is voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Waar zijn die Zerrouki-haters??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Zechiël is al minstens een klasse beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zechiël is al minstens een klasse beter. Natuurlijk maar ik hoop dat ze een plan hebben met Zerrouki zodat ze m nog even in de spotlight zetten en m in de winter kunnen verkopen. Die man is zo klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Oh en beter meld Timber zich gewoon af in Zeist. Die jongen is gewoon geblesseerd. We hebben m hard weer fit nodig want als die zo half speelt als nu ontloopt die Zerrouki bijna niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Die tekst van dat liedje van Hwang wat ik op x tegen kom, dat is niet echt de tekst toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Hwangt er van af wat jij op X tegen kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 48 minuten geleden zei timpy00: Die tekst van dat liedje van Hwang wat ik op x tegen kom, dat is niet echt de tekst toch? 43 minuten geleden zei Richarð.: Hwangt er van af wat jij op X tegen kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Almere wel heel slecht zeg. Maar iig 3 punten erbij, niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Timber wat een imbeciel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Op 17-11-2024 om 16:14 zei ReneLeBlanc: Timber wat een imbeciel. Dit bedoelde ik dus. Timber onzeker voor Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dit bedoelde ik dus. Timber onzeker voor Heerenveen. Tja, als de speler zo graag naar Oranje wilt kun je er tenzij hij te duidelijk geblesseerd is weinig aan veranderen. Het zou wel een aderlating zijn mocht hij niet spelen zaterdag, want dan zul je zien dat we weer naar Zerrouki moeten gaan zitten kijken. Ik hoop echt dat een of andere blinde club laatstgenoemde deze winter oppikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Waarom roept Koeman hem dan ook op? Ongelooflijk. En dan Depay wel thuis laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 2 uur geleden zei Urbeto: Tja, als de speler zo graag naar Oranje wilt kun je er tenzij hij te duidelijk geblesseerd is weinig aan veranderen. Het zou wel een aderlating zijn mocht hij niet spelen zaterdag, want dan zul je zien dat we weer naar Zerrouki moeten gaan zitten kijken. Ik hoop echt dat een of andere blinde club laatstgenoemde deze winter oppikt. Ik vrees het ook, maar misschien toch Stengs? https://www.fr12.nl/nieuws/stengs-traint-ook-vandaag-weer-voluit-het-gaat-heel-goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 3 uur geleden zei Urbeto: Tja, als de speler zo graag naar Oranje wilt kun je er tenzij hij te duidelijk geblesseerd is weinig aan veranderen. Het zou wel een aderlating zijn mocht hij niet spelen zaterdag, want dan zul je zien dat we weer naar Zerrouki moeten gaan zitten kijken. Ik hoop echt dat een of andere blinde club laatstgenoemde deze winter oppikt. Milambo Zechiel Hwang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Paixao - Carranza - Moussa Stengs Hwang - Milambo Bueno - Hancko - Trauner - Read Bijlow Morgenavond lekker zo spelen. Na 60 minuutjes Stengs eraf. Lotomba en Timber lekker sparen voor City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Timber, Lotomba en Bijlow zitten er morgen nog niet bij. Dat ze Lotomba sparen voor City snap ik wel aangezien Read dan niet kan spelen, maar de rest is wel zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Met Milambo, Stengs en Carranza wel weer wat extra opties. Ook Santi op de goede weg. Timber wel echt een domme lul. Dit zag je zo hard aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Oh, geen Bijlow nog. Yikes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Ik heb het morgen druk, dus ik typ het nu alvast even uit. "Godverdomme wat staat die Wellenreuther weer een partijtje te schutteren. Heb je heel veel geluk dat Heerenveen niks voorstelt, want tegen een beter elftal kom je hier niet meer weg." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november @Nooitmeer komenF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Jezus wat een opstelling... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten