lennard95 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 27 minuten geleden zei Arezo: Godverdomme gewoon een Europesewedstrijd dit. Wat een tyfuseind. Gaan we daar puntjes voor krijgen @007mark? 550 uitvak alleen de diamonds weer candy crush spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Weer geen amateurclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Bijlow erin? Dan krijgt Priske weer mn vertrouwen. Werd eens tijd ook zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik loop een weekje achter hier, maar ik ga er vanuit dat iemand al heeft geroepen dat alles en iedereen eruit geschopt moet worden na afgelopen woensdag? Als dat niet het geval is: ALLES EN IEDEREEN ERUIT. Dit willen wij nooit meer zien. Tegen een stel gasten die er echt heel weinig van kunnen tactisch zo afgetroefd worden nadat je keeper hunnie zo in het zadel helpt. Vanavond zal het ook wel weer billenknijpen worden. Kampioenschap is weg. Tweede plek zullen we wel vrij makkelijk binnen gaan slepen, maar daar juichen wij niet meer om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik merk dat ik bij zo’n handsbal echt geen flauw idee heb wat de regels precies zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Het is wel schop Carranza dag vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 9 minuten geleden zei Lenstra: Ik merk dat ik bij zo’n handsbal echt geen flauw idee heb wat de regels precies zijn Dit was hands. Maar Higler is de scheidsrechter. Dan geldt bij Feyenoord: de kop moet van de romp gescheiden zijn en dan wil die pas een penalty geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ongelofelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Weer zo'n kutgoal uit het niets voor de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Blunder van Bijlow! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Man man man. Hoog tijd voor een keeperstraining ‘wanneer kom je uit’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Wat doet die Beelen nou weer. Echt totaal uit het niets. Sowieso weer enorm inspiratieloos overigens. En ook een zuivere pingel ontnomen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei Djurovski: Blunder van Bijlow! Tijd voor Wellenreuther. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Je creëert ook bijster weinig in dit tempo. 2 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 minuten geleden zei Djurovski: Blunder van Bijlow! Ik zou maar stilletjes zwijgen strontvlieg. Maar goed, alles kan nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei Bogatyr: Ik zou maar stilletjes zwijgen strontvlieg. Maar goed, alles kan nog! De bal is rond idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 6 minuten geleden zei MetalMichael: Je creëert ook bijster weinig in dit tempo. Ja, maar wat wil je ook met Zerrouki op het middenveld. Die gast kan er geen klote van. En de rest van het team presteert ook weer zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei aron24: Ja, maar wat wil je ook met Zerrouki op het middenveld. Die gast kan er geen klote van. En de rest van het team presteert ook weer zwak. Tempo versnellen zal hij inderdaad niet doen. Dat is zonde, want dan gebeurt zoiets pas hoger op het veld en sta je al snel tegen een overtal achterin. Verder is het op het moment beperkt met verdere opties als je kijkt naar de bank. Je zult het met deze spelers moeten oplossen. Punt naar achteren op het middenveld is al een begin, maar met Zerrouki ook een risico. Ik zou zelf willen dat iemand als Hancko meer indribbelt en dwingender is in de opbouw. Ik vind hem onder Priske nogal vaak de veilige opties kiezen en niet, zoals onder Slot, op avontuur gaan. Heeft natuurlijk ook met de diepe Bueno te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Zij een uit het niets goal, wij een uit het niets goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Heeel lucky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Het is hem gegund! Nu volhouden! En, niet dat ik nu zo'n tactisch genie ben hoor, een belangrijke rol voor Hancko in deze verovering en aanval. 2 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Uit het niets ineens voor. Toch prettig. Wel toevallig dat Zerrouki net van het veld is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik heb nog maar 2 potten nu gezien van Feyenoord maar ben wel fan van die Whang . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Lekker doelpunt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Haha, die totale willekeur in blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten