Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik loop een weekje achter hier, maar ik ga er vanuit dat iemand al heeft geroepen dat alles en iedereen eruit geschopt moet worden na afgelopen woensdag?

Als dat niet het geval is: ALLES EN IEDEREEN ERUIT. Dit willen wij nooit meer zien. Tegen een stel gasten die er echt heel weinig van kunnen tactisch zo afgetroefd worden nadat je keeper hunnie zo in het zadel helpt. Vanavond zal het ook wel weer billenknijpen worden.

Kampioenschap is weg. Tweede plek zullen we wel vrij makkelijk binnen gaan slepen, maar daar juichen wij niet meer om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lenstra:

Ik merk dat ik bij zo’n handsbal echt geen flauw idee heb wat de regels precies zijn

Dit was hands. Maar Higler is de scheidsrechter. Dan geldt bij Feyenoord: de kop moet van de romp gescheiden zijn en dan wil die pas een penalty geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei aron24:

Ja, maar wat wil je ook met Zerrouki op het middenveld. Die gast kan er geen klote van. En de rest van het team presteert ook weer zwak.

Tempo versnellen zal hij inderdaad niet doen. Dat is zonde, want dan gebeurt zoiets pas hoger op het veld en sta je al snel tegen een overtal achterin. Verder is het op het moment beperkt met verdere opties als je kijkt naar de bank. Je zult het met deze spelers moeten oplossen. Punt naar achteren op het middenveld is al een begin, maar met Zerrouki ook een risico. Ik zou zelf willen dat iemand als Hancko meer indribbelt en dwingender is in de opbouw. Ik vind hem onder Priske nogal vaak de veilige opties kiezen en niet, zoals onder Slot, op avontuur gaan. Heeft natuurlijk ook met de diepe Bueno te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites