Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zojuist zei Urbeto: Feyenoord in Europese uitwedstrijden.. Dit viel te verwachten. Wat een trieste goal ook. Daar verbaasde ik me ook over ja. Krijgt ook echt alle tijd om die bal ‘rustig’ binnen te werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober ZE WETEN HET NIET MEER! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Priskeball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Knappe goal van Milambo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat maken we hier allemaal mee?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Toch wel een neusje voor de goal die jongen. Sterk van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Is toch 100% rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Sinterklaas komt vroeg dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Niet voor Ueda. Man man man. Je ziet het aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 2 minuten geleden zei PJHoutman: Toch wel een neusje voor de goal die jongen. Sterk van Timber. Twee keer sterk Timber. Zonde dat hij de penalty niet nam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Arles: Is toch 100% rood? Dacht ik ook aan, ja. Man man man. Idee dat wij ook altijd pingels missen in Europese potjes he. Wel fijn dat we anderhalve goal maken door goede pressue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Arles: Is toch 100% rood? Nee, is een poging de bal te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober !@#*(^!@#!%#*!@^!!@#!@# UEDA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober WAAAAAAROM NEEMT HANCKO M NIET GVD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 6 minuten geleden zei PJHoutman: Nee, is een poging de bal te spelen. Is dat de regel dan ja? Ik zie het meer als: als ie die overtreding niet maakt, is het een 100% goal, dus nu wordt hij ‘beloond’ voor die overtreding. Maar ik ken het spelregelboek niet uit mijn hoofd dus je zal vast gelijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zojuist zei Arles: Is dat de regel dan ja? Ik zie het meer als: als ie die overtreding niet maakt, is het een 100% goal, dus nu wordt hij ‘beloond’ voor die overtreding. Maar ik ken het spelregelboek niet uit mijn hoofd dus je zal vast gelijk hebben. Die regel is een paar jaar geleden aangepast. Als je een poging doet om de bal te spelen is het geen rode kaart. Houd je vast of zou je hem echt pootje haken op een echte bewuste manier dan is het dus wel rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 2 minuten geleden zei Arles: Is dat de regel dan ja? Ik zie het meer als: als ie die overtreding niet maakt, is het een 100% goal, dus nu wordt hij ‘beloond’ voor die overtreding. Maar ik ken het spelregelboek niet uit mijn hoofd dus je zal vast gelijk hebben. Is om te voorkomen dat een speler die gewoon voor de bal gaat ‘dubbel’ wordt gestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Toch redelijke 1e helft gezien. Spelen af en toe goed onder de druk uit en levert ook kansen. Pressie is ook sterk. Ben er voor 2e helft alleen nog niet gerust op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 2 minuten geleden zei 007mark: Toch redelijke 1e helft gezien. Spelen af en toe goed onder de druk uit en levert ook kansen. Pressie is ook sterk. Ben er voor 2e helft alleen nog niet gerust op. Pressie is oke. Osman is bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Dit deed Osman prima. Ueda daarentegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Mazzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Grote speler die Ueda. Godallejezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Osman mag vanaf nu alleen nog op gele voetbalschoenen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Die Osman blinkt wel uit in verkeerde keuzes maken. Anders ga je hier naar 1 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei timpy00: Die Osman blinkt wel uit in verkeerde keuzes maken. Anders ga je hier naar 1 3. Twee keer de goede keuze toch? Dat Ueda en Paixao het daarna verneuken… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten