Kyrill Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk... Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Is het Feyenoord topic het nieuwe Ajax topic? Dan weet je dat het niet goed gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) 6 uur geleden zei Kyrill: Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk... Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid In 3 jaar Slot heb ik niet zo'n slechte wedstrijd gezien als gisteren. Dat je gewoon 4-5 keer als speler op de flank een bal door het midden wil spelen die dan afgepakt wordt. Dat is 5e klasse reserve amateur niveau. Kan echt niet. Onder Slot kwam je ook creativiteit te kort, maar nu heb je gewoon helemaal geen creativiteit meer. Dat zijn dus 2 dingen die fout gaan. Er staat echt een hoop teringzooi op het veld, vrijwel alles wat in de zomer erbij is gekomen en dan maakt Priske allerlei verkeerde keuzes nog. Dit gaat niet meer goedkomen. Hopelijk kan Pusic alvast benaderd worden. 29 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Te Kloese is het meest verantwoordelijk voor deze puinhoop. Kijk nou eens wat voor schandalige rommel hij binnengehaald heeft. Op Hwang en Bueno na kunnen ze er allemaal niks van Vrees alleen dat Priske dit ook niet meer aan de praat krijgt. Hij heeft middelmaat maar moet er wel meer uithalen dan dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Gelukkig draait Feyenoord Verhuur BV wel lekker!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Niet dat een Walemark goed genoeg is voor Feyenoord, maar hij is zeker beter dan speeltuinvoetballer Hadj Moussa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 20 uur geleden zei Michaelinho*: Qua resultaat echt heel matig ja. Stam was voor november weg toch? Zijn er eigenlijk nog (goede) opties beschikbaar als je Priske er nu uitflikkert? En zou Te Kloese niet ook gewoon gelijktijdig moeten opstappen dan? Snap nog steeds niet hoe ze bij Priske zijn uitgekomen als je alles wat Slot heeft opgebouwd wilde voortzetten. 20 uur geleden zei Urbeto: Klopt. Stam stapte na een meer dan kansloze 4-0 in Amsterdam eind oktober zelf op. De droomoptie als Priske nu vertrekt is Graham Potter. Heeft bij Östersunds hier in Zweden en later natuurlijk bij Brighton laten zien echt een opbouwende coach te zijn. Dat heb je momenteel echt nodig. Probleem is echter wel dat Potter duur is en je maar moet zien of hij wilt. Zo niet kom je uit in de categorie Kasper Hjulmand, Mark van Bommel en Karel Geraerts. Daar word ik ook nog niet wild enthousiast van. 20 uur geleden zei timpy00: Maurice Steijn. Erik ten Hag binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 2 uur geleden zei Sick Blik: Niet dat een Walemark goed genoeg is voor Feyenoord, maar hij is zeker beter dan speeltuinvoetballer Hadj Moussa. Als ie dat dan in één van zijn pakweg dertig wedstrijden voor ons had laten zien, dan had ie nu misschien niet bij Lech Poznan gespeeld. Waardeloze speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Ik zat net op de bank. Had een gezellige avond, ondanks de kater uit Nijmegen. Enigszins naïef open ik de sociale media. En toen kwam het volgende gerucht tot mij... Spoiler https://www.soccernews.nl/news/kuijt-vervangt-priske-bij-feyenoord/ Nu lig ik op bed. Ik ril. Ik voel me vies in m'n naïviteit. Natuurlijk kan het allemaal nog veel erger. Het is Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Maar dit zijn toch letterlijk alleen maar mensen op X die maar wat roepen? Of is er een reden om daadwerkelijk aan te nemen dat Kuijt een kandidaat zou zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september (bewerkt) Tuurlijk, maar het idee alleen al 30 september bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Gaat in ieder geval niet lang duren voor hij weer vrij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 8 uur geleden zei Kyrill: Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november Om vervolgens te constateren dat er nog steeds geen verbetering in het spel zit sinds de eerste oefenwedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 10 uur geleden zei Kyrill: Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november Het is nu oktober en ik ben er klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 17 uur geleden zei Bogatyr: Gaat in ieder geval niet lang duren voor hij weer vrij is. Moet de prins wel met heel wat geld op de proppen komen en zijn ego aan de kant zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 5 minuten geleden zei FlyD: Moet de prins wel met heel wat geld op de proppen komen en zijn ego aan de kant zetten. Citaat Als Kuyt ontslagen wordt, dan moet zijn contract helemaal uitbetaald worden. En dat geldt niet voor hem alleen. Ook zijn assistenten hebben een dergelijke overeenkomst getekend. Een ontslag is sportief een bittere noodzaak voor de club, maar op financieel vlak is het gewoonweg niet haalbaar voor Beerschot. I see Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 37 minuten geleden zei Bogatyr: I see Maar jij bent of was toch Westerlo fan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Roger Schmidt incoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Daley er dus niet bij, dat is vrij gunstig voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober U19 geeft even het goede voorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Kan trouwens de klok erop gelijk zetten dat Van de Beek straks scoort. Of Gil, waar Feyenoord ook nog interesse in had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Twee keer goed weg gekomen al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Maar zij ook al een keer met onze Japanner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Feyenoord in Europese uitwedstrijden.. Dit viel te verwachten. Wat een trieste goal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten