Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk...

Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk...

Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid

In 3 jaar Slot heb ik niet zo'n slechte wedstrijd gezien als gisteren. Dat je gewoon 4-5 keer als speler op de flank een bal door het midden wil spelen die dan afgepakt wordt. Dat is 5e klasse reserve amateur niveau. Kan echt niet. Onder Slot kwam je ook creativiteit te kort, maar nu heb je gewoon helemaal geen creativiteit meer. 

Dat zijn dus 2 dingen die fout gaan. Er staat echt een hoop teringzooi op het veld, vrijwel alles wat in de zomer erbij is gekomen en dan maakt Priske allerlei verkeerde keuzes nog. Dit gaat niet meer goedkomen. Hopelijk kan Pusic alvast benaderd worden.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te Kloese is het meest verantwoordelijk voor deze puinhoop. Kijk nou eens wat voor schandalige rommel hij binnengehaald heeft. Op Hwang en Bueno na kunnen ze er allemaal niks van

Vrees alleen dat Priske dit ook niet meer aan de praat krijgt. Hij heeft middelmaat maar moet er wel meer uithalen dan dit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Michaelinho*:

Qua resultaat echt heel matig ja. Stam was voor november weg toch?

Zijn er eigenlijk nog (goede) opties beschikbaar als je Priske er nu uitflikkert? En zou Te Kloese niet ook gewoon gelijktijdig moeten opstappen dan? Snap nog steeds niet hoe ze bij Priske zijn uitgekomen als je alles wat Slot heeft opgebouwd wilde voortzetten.

20 uur geleden zei Urbeto:

Klopt. Stam stapte na een meer dan kansloze 4-0 in Amsterdam eind oktober zelf op. 

De droomoptie als Priske nu vertrekt is Graham Potter. Heeft bij Östersunds hier in Zweden en later natuurlijk bij Brighton laten zien echt een opbouwende coach te zijn. Dat heb je momenteel echt nodig. Probleem is echter wel dat Potter duur is en je maar moet zien of hij wilt. 

Zo niet kom je uit in de categorie Kasper Hjulmand, Mark van Bommel en Karel Geraerts. Daar word ik ook nog niet wild enthousiast van. 

20 uur geleden zei timpy00:

Maurice Steijn.

Erik ten Hag binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sick Blik:

Niet dat een Walemark goed genoeg is voor Feyenoord, maar hij is zeker beter dan speeltuinvoetballer Hadj Moussa.

Als ie dat dan in één van zijn pakweg dertig wedstrijden voor ons had laten zien, dan had ie nu misschien niet bij Lech Poznan gespeeld. Waardeloze speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat net op de bank. Had een gezellige avond, ondanks de kater uit Nijmegen. Enigszins naïef open ik de sociale media. En toen kwam het volgende gerucht tot mij...

Nu lig ik op bed. Ik ril. Ik voel me vies in m'n naïviteit. Natuurlijk kan het allemaal nog veel erger. Het is Feyenoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FlyD:

Moet de prins wel met heel wat geld op de proppen komen en zijn ego aan de kant zetten.

Citaat

Als Kuyt ontslagen wordt, dan moet zijn contract helemaal uitbetaald worden. En dat geldt niet voor hem alleen. Ook zijn assistenten hebben een dergelijke overeenkomst getekend.

Een ontslag is sportief een bittere noodzaak voor de club, maar op financieel vlak is het gewoonweg niet haalbaar voor Beerschot.

I see :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites