Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 27 minuten geleden zei PJHoutman: In de voeten van een Spartaan inderdaad. Als we dat goed vinden heeft Zerrouki een pass completion van 100%. Ja hij weet toch ook niet van tevoren dat Zerrouki in de middencirkel blijft staan als hij meeloopt kan hij het duel aangaan en is Wellenreuther gewoon op tijd terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Achteraf is het natuurlijk makkelijk bekritiseren. Ik vind Wellenreuther ook geen geweldige eerste keeper, maar laten we op z'n minst redelijk blijven in de kritieken. Dit was niet fantastisch opgelost, maar zeker niet volledig op het conto van Timon. Daarvoor gaat er echt teveel mis bij andere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 4 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Leverkusen nu ook tussen de geïnteresseerden voor Santi. Zou dat een hele mooie club voor hem vinden maar die betalen natuurlijk nooit 35 miljoen peso’s. Het grootste keeperstalent van zijn generatie wordt woensdag gewoon gepresenteerd in Rotterdam hè!!!!! Ongelofelijk, wat een TD hebben wij. Denk dat ze best 35 miljoen (Mexicaanse) peso's willen betalen voor Gimenez hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ik weet niet of ik wel klaar ben om te leven in een wereld waar Geertruida niet meer voor Feyenoord speelt. Met al dat geld hebben we trouwens een betere tweede spits dan Ueda. Een zak geld kan niet scoren zei Joopie (mag ik zeggen, woon in regio Amsterdam), maar Ueda kan godverdomme nog veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist zei Beppu: Ik weet niet of ik wel klaar ben om te leven in een wereld waar Geertruida niet meer voor Feyenoord speelt. Ik wel. Iemand die mee terug rent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 13 minuten geleden zei Beppu: Ik weet niet of ik wel klaar ben om te leven in een wereld waar Geertruida niet meer voor Feyenoord speelt. Met al dat geld hebben we trouwens een betere tweede spits dan Ueda. Een zak geld kan niet scoren zei Joopie (mag ik zeggen, woon in regio Amsterdam), maar Ueda kan godverdomme nog veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) De Klassieker gaat niet door dit weekend. Weinig verrassend, maar toch erg jammer. Aan de andere kant is het wel een mooie kans om deze week de nieuwe aanwinsten rustig te laten wennen. En nog beter nieuws: Bijlow blijft! Southampton heeft medische twijfels, al delen Feyenoord en Bijlow die twijfels niet. Ik geef het een paar weken tot Justin weer onder onze lat staat. 27 augustus bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Die 2.5 miljoen aan salaris hadden we goed kunnen gebruiken. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Lekker dit Stengs en Bijlow raak je met hun topsalarissen dus nooit meer kwijt, ben ik bang. Edit; dan mag die spelen ook. Wie vertelt dat even aan Priske? 27 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus En maar janken die Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Citaat Justin Bijlow keert weer terug naar Feyenoord. Dit meldt de doelman zelf op Instagram. Beste Feyenoorders, Ik was op weg naar de Premier League. Na een heel speciale dag afgelopen zondag, waar ik jullie enorm dankbaar voor ben, bereidde ik me voor op een vertrek bij Feyenoord. Dat vond ik niet makkelijk en was niet mijn eerste keus, maar het moest in het belang van mijn carrière. Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure. Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton. Hierdoor keer ik terug in Rotterdam, bij mijn club Feyenoord. Mijn band met de stad en de club is ijzersterk. Ik blijf vechten voor een plek in het doel van Feyenoord en het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Weer dus een speler die niet weg kan omdat de kopende partij de gesteldheid van de speler niet goed vindt. Geen goede reclame voor Feyenoord. Geertruida voor 41 miljoen weg is natuurlijk een grote fabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Kunnen we Wella niet die kant op sturen? Ontlopen elkaar weinig en heeft een heerlijke zware stem. Past goed bij het mannelijke voetbal in de Prem en dan zijn we hier van dat gezeik af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Gaat ten koste van transfers dit ook. Maar gelukkig hebben we Feyenoordtattoo Harry nog gewoon!!!11!!!!1 JONGUH VAN DE KLUP Hou m'n hart vast voor de selectie die er op 1 september staat. Gewoon weer geen beweegruimte in de salarishuishouding. 27 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Als je beste spelers gewoon blijven hoef je geen transfers te doen. Te Kloese masterclass, altijd al vertrouwen in gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ondertussen ook details over Gonzalez; * 500K huursom * 6 miljoen koopoptie * Koopoptie verplicht wanneer hij 50% beschikbaar is (dus niet geblesseerd, spelen hoeft niet eens) * 20% doorverkoop voor Juventus Zou dus kunnen dat hij hele seizoen op de bank zit en je hem alsnog moet kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) 51 minuten geleden zei Beppu: woon in regio Amsterdam Ik wilde je feliciteren met je verjaardag, maar Amsterdammers en felicitaties voeg ik pas in een zin samen als ze 2 meter diep liggen. Kan Aboutaleb de wedstrijd wel verbieden maar ik ga hier kiezelhard door met de voorbereiding. Klassieker of geen klassieker. 27 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 3 minuten geleden zei 007mark: Ondertussen ook details over Gonzalez; * 500K huursom * 6 miljoen koopoptie * Koopoptie verplicht wanneer hij 50% beschikbaar is (dus niet geblesseerd, spelen hoeft niet eens) * 20% doorverkoop voor Juventus Zou dus kunnen dat hij hele seizoen op de bank zit en je hem alsnog moet kopen. Aangezien jij chef onderhandeling bent, Citaat Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure. Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton. Hoe moet ik me dit voorstellen? Feyenoord heeft er toch geen reet mee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 4 minuten geleden zei Magikarp: Ik wilde je feliciteren met je verjaardag, maar Amsterdammers en felicitaties voeg ik pas in een zin samen als ze 2 meter diep liggen. Kan Aboutaleb de wedstrijd wel verbieden maar ik ga hier kiezelhard door met de voorbereiding. Klassieker of geen klassieker. Hohoho rustig aan jij ouwe dibbes. PMD in Brighton dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist zei Magikarp: Hoe moet ik me dit voorstellen? Feyenoord heeft er toch geen reet mee te maken? Dat Feyenoord waarschijnlijk zegt: er is helemaal niets aan de hand, pols is gewoon prima want we hebben dit en dit gedaan. En dat Southampton zegt: zijn jullie nu helemaal geschift, een keer een te volle waterkoker oppakken en alles ligt aan diggelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 1 minuut geleden zei Magikarp: Aangezien jij chef onderhandeling bent, Hoe moet ik me dit voorstellen? Feyenoord heeft er toch geen reet mee te maken? Hoezo niet? Feyenoord keurt zijn spelers op zijn manier, Southampton op de hare. Southampton staat niet achter een behandelingen van Feyenoord. Eentje waarmee hij bij Feyenoord als fit wordt gezien en bij Southampton niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist zei ReneLeBlanc: Hohoho rustig aan jij ouwe dibbes. PMD in Brighton dus? Nee zit helaas gewoon in Nederland. Anders had die pot ook wel zonder politie door kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dat Feyenoord waarschijnlijk zegt: er is helemaal niets aan de hand, pols is gewoon prima want we hebben dit en dit gedaan. En dat Southampton zegt: zijn jullie nu helemaal geschift, een keer een te volle waterkoker oppakken en alles ligt aan diggelen. Jij hebt even polshoogte genomen hoor ik al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dat Feyenoord waarschijnlijk zegt: er is helemaal niets aan de hand, pols is gewoon prima want we hebben dit en dit gedaan. En dat Southampton zegt: zijn jullie nu helemaal geschift, een keer een te volle waterkoker oppakken en alles ligt aan diggelen. Zojuist zei ReneLeBlanc: Hoezo niet? Feyenoord keurt zijn spelers op zijn manier, Southampton op de hare. Southampton staat niet achter een behandelingen van Feyenoord. Eentje waarmee hij bij Feyenoord als fit wordt gezien en bij Southampton niet. Ah ja ik interpreteerde het als in 'in de toekomst'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten