MetalMichael Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 11 minuten geleden zei timpy00: niet echt veel daar. Al ken ik die jonge talenten nog niet goed waar jullie het over hebben Dan ga je voor een prettige verrassing komen te staan dit seizoen. 18 minuten geleden zei bas huijsmans: Hij moet het dit seizoen gewoon weer laten zien, nadat hij eindelijk wat rust heeft. Vorig jaar geen vakantie nemen leek erg goed uit te pakken de eerste seizoenshelft, maar heeft hem echt dubbel zo hard geraakt de tweede seizoenshelft Eens, gecombineerd met het compenseren van het overpresteren in de eerste seizoenshelft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Verrassend dat Zerrouki presteert in wedstrijden waar hij totaal niet onder druk wordt gezet. Gaat niet lang duren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 5 uur geleden zei MetalMichael: Spitsen talent van Feyenoord speelt komend seizoen in onder 19, dus nog net iets te vroeg. Van Persie of Neijenhuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 2 uur geleden zei Richarð.: Van Persie of Neijenhuis? Die laatste, Van Persie heb ik te weinig zien spelen om te zien of hij meer of minder talent heeft. Van Nijenhuis ben ik inmiddels wel overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Van Persie komt op mij over als een type Achahbar. Technisch fantastisch, maar fysiek zie ik die jongen het niet halen. Nijenhuis wordt de nieuwe Haaland. 23 juli bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Van Persie staat op voetbal.nl ook bij de onder 19 trouwens. Dus wellicht dat ik die komend seizoen ook een paar keer live ga zien. Al zou het me ook niet verbazen als die nog jaar de o21 doorschuift, aangezien Groen naar Excelsior is. 23 juli bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli We worden gek!!!!!! https://1908.nl/artikelen/castore-and-banlieue-gaan-iconisch-shirt-met-kleurlogo-uitbrengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Dat is wel echt een van de mooiste uitshirts die ik heb mee gemaakt. De combinatie met Banlieue vind ik dan weer een mindere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 20 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat is wel echt een van de mooiste uitshirts die ik heb mee gemaakt. De combinatie met Banlieue vind ik dan weer een mindere. Als een samenwerking benodigd is om eindelijk eens zo'n gaaf shirt uit te brengen ben ik voor. Jezus wat een shirt, deze gaat 1000000000% gehaald worden met nummero 7 Geert. (of heb je die geruchten van de bever niet gelezen? ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 49 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Als een samenwerking benodigd is om eindelijk eens zo'n gaaf shirt uit te brengen ben ik voor. Jezus wat een shirt, deze gaat 1000000000% gehaald worden met nummero 7 Geert. (of heb je die geruchten van de bever niet gelezen? ) Als dit nodig is om met een uit/derde shirt het logo niet mee te laten kleuren dan ben ik ook wel blij hoor. Maar hoop niet dat het een te groot Banlieue gehalte gaat krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli (bewerkt) Gimenez genomineerd voor CONCACAF speler van het jaar. Weer zo'n voorbeeld van wat ik laatst bedoelde, hij staat er nog best goed op na zo'n tweede seizoenshelft. Na de nominaties is het een publieksprijs geworden, dus geef hem nog goede kans ook. Contractverlenging Beelen nu ook officieel gecommuniceerd. Tot 2028. 24 juli bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli polletje kapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Thomas Beelen heeft zijn contract verlengd tot 2028. Geweldige zet want als hij dit seizoen zo doorzet als hij afgelopen half jaar speelde is die volgend jaar weg hoor. Wat een stappen heeft deze jongen gemaakt. Beelen season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Wie wordt de Wieffer/Beelen van aankomend seizoen? Zerrouki na een matig eerste jaar ipv een half jaar? Hadj Moussa die na een half jaar wennen de vaste rechtsbuiten wordt? Of wordt het dit keer speler uit eigen jeugd zoals Zecchiel of Milambo nadat toch Zerrouki weer tegenvalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Ondrej Lingr gaat vlammen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 2 uur geleden zei 007mark: Ondrej Lingr gaat vlammen komend seizoen. In een ander shirt dan die van ons. 2 uur geleden zei bas huijsmans: Wie wordt de Wieffer/Beelen van aankomend seizoen? Zerrouki na een matig eerste jaar ipv een half jaar? Hadj Moussa die na een half jaar wennen de vaste rechtsbuiten wordt? Of wordt het dit keer speler uit eigen jeugd zoals Zecchiel of Milambo nadat toch Zerrouki weer tegenvalt? Zerrouki zou eerder de nieuwe Timber worden want die werd in zijn eerste seizoen ook alleen maar afgezeken. Nadje wordt de nieuwe Beelen/Wieffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Vet 3de shirt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Wellenleuter dus in de belangstelling van Olympique Marseille, die zich aardig aan het roeren zijn op de transferperiode. Haalde ook al zeer verrassend De Zerbi binnen. Masterplan van DtK, een van de twee keepers gaat voor de hoofdprijs loesoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 10 uur geleden zei 007mark: Ondrej Lingr gaat vlammen komend seizoen. Dit denk ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli (bewerkt) Ik ben ook heel benieuwd hoe Bullaude op die AMC's positie in dit systeem gaat uitpakken. Priske wilt hem sowieso nog aan het werk zien, las ik. Laten we vooral hopen dat hij een serieuze kans krijgt. Bullaude kan ook echt van waarde zijn op die diepgaande AMC positie. Toen Feyenoord hem scoutte, was hij ook de speler die op 10 stond en regelmatig naast de spits op dook. Inclusief een bijbehorend goed rendement. 25 juli bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 'Feyenoord gaat voor Argentijn Buonanotte' https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-gaat-voor-argentijn-buonanotte Als we deze binnen hengelen zijn we al kampioen van de mooie namen. En daar gaat het toch eigenlijk om?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 4 uur geleden zei Beppu: 'Feyenoord gaat voor Argentijn Buonanotte' https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-gaat-voor-argentijn-buonanotte Als we deze binnen hengelen zijn we al kampioen van de mooie namen. En daar gaat het toch eigenlijk om?! Heeeeeeeerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Gijsie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Wedstrijd vanavond weer alleen op dat kut Feyenoord One zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Of Benfica One. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten