Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Gerucht dat Geertruida mee gaat naar Liverpool. Snap dat hij belangrijk is in de tactiek, maar TAA is toch een geweldige speler die ze daar al hebben. Of gaat hij die rechtsbuiten zetten? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slot gaat echt wel tijd krijgen van het bestuur, ze weten als geen andere de de huidige lichting tegen z'n eind aan begint te lopen, en dat de nieuwe aankopen nog niet allemaal het gewenste niveau halen.

Zolang hij gewoon top 4 haalt is er niets aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik weet dat je een hekel hebt aan Feyenoord maar Slot gaat de tijd krijgen. Ze betalen echt de hoofdsom voor m hé. Die gaan m niet na 6 maanden wegsturen. 

Hoeveel kreeg Potter mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ga je nu de situatie bij Chelsea en Liverpool met elkaar vergelijken? Die eigenaren van Chelsea maakten en maken er een compleet potje van, is onvergelijkbaar met Liverpool

Alleen dat een aankoopbedrag niets zegt. Maar zoals gister ook al aangegeven hoop dat ik mis zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

Gerucht dat Geertruida mee gaat naar Liverpool. Snap dat hij belangrijk is in de tactiek, maar TAA is toch een geweldige speler die ze daar al hebben. Of gaat hij die rechtsbuiten zetten?

Wellicht dat Trent dan eindelijk centraal op het middenveld gaat spelen. Zou ik niet willen, maar misschien is dat de gedachte erachter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg echt jeuk van sommige namen die in de media voorbij komen. Van Bommel???? Marcel Keizer???? Dick Schreuder???? Wat een idioterie.

Ik hoop dat ze alles op alles gaan zetten om Pusic binnen te halen en als die niet wil iemand die een vergelijkbaar idee over voetbal heeft als Slot. Dus niet Schreuder die alleen maar ervaring heeft met op lagere niveaus 3-5-2 kamikaze voetbal spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The Kerfts:

Ik krijg echt jeuk van sommige namen die in de media voorbij komen. Van Bommel???? Marcel Keizer???? Dick Schreuder???? Wat een idioterie.

Ik hoop dat ze alles op alles gaan zetten om Pusic binnen te halen en als die niet wil iemand die een vergelijkbaar idee over voetbal heeft als Slot. Dus niet Schreuder die alleen maar ervaring heeft met op lagere niveaus 3-5-2 kamikaze voetbal spelen.

Het is van het niveau Martin van Geel scouting, echt bedroevend. Men komt niet verder van Pusic, Gio of een schijnbaar willekeurige andere trainer die een link heeft met Feyenoord, de Eredivisie of Nederlander is. Terwijl je met de aanstelling van de nieuwe HJO hebt gezien hoe Feyenoord bij dit soort processen tewerk gaat. Tel daarbij op dat de lijn Slot de lijn binnen de hele club is en de voertaal al Engels is. Je zou toch verwachten dat ze (als in de media) bij een aantal buitenlandse namen uitkomen, zoals 1908 eerder al deed. Ik snap best dat je bij gelijke geschiktheid voor de Nederlandse optie gaat, maar die zie ik niet tussen de namen die nu genoemd worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei The Kerfts:

Maar wat maakt Pusic een betere kandidaat dan Van Bommel, Keizer en Schreuder behalve dat hij assistent was van Slot?

Edit: Want ik vind Pusic ook gewoon een hele makkelijke suggestie die zich ook nog bijna niets heeft laten zien. Ook echt bord op schoot scouting 

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ben ook helemaal niet weg van Pusic. Verhalen gaan ook dat hij een hele goede teammanager was maar tactisch geen inbreng had. Nee willen we op dezelfde voet doorgaan moeten we toch echt buiten de Nederlandse namen om kijken.

Sinds hij weg is loopt het moeizaam. Tactisch drama zonder hem. Eerlijk is eerlijk. Achter de schermen belangrijke pylon geweest. ;) 

Nee ik sluit me bij jou aan. Ben sowieso eigenlijk nooit echt fan van een (oud) assistent doorschuiven. Die willen vaak te veel hetzelfde doen, maar hebben dan niet dezelfde kennis als de trainer die er zat en zie je het steeds minder en minder worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog nooit zoveel kritiek geweest op een kampioensploeg zoals bij Pusic toen bij Twente.

Verdedigend en daarnaast gedraagt die zich ook als een idioot.  Bij Twente, maar ook bij Feyenoord tegen AZ bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bas huijsmans:

Maar wat maakt Pusic een betere kandidaat dan Van Bommel, Keizer en Schreuder behalve dat hij assistent was van Slot?

Edit: Want ik vind Pusic ook gewoon een hele makkelijke suggestie die zich ook nog bijna niets heeft laten zien. Ook echt bord op schoot scouting 

Nja heeft toch 2,5 jaar hier gewerkt, met een soortgelijke visie aan Slot. Vind het zelf ook opvallend dat sinds Pusic weg is het voetbal een stuk minder aantrekkelijk is. Misschien toeval hoor, Slot moet heel vaak dingen omzetten, wat hij natuurlijk wel als geen ander kan. Daarna stapt Pusic naar Shakhtar over en doet het daar echt voortreffelijk. En dat is een grote club, dus dat zegt me echt wel iets. Plus bij Twente ook kampioen geworden vgm?

Plus het is gewoon een leuke vent die ontzettend goed binnen de organisatie en bij de spelers lag. Voor mij echt kandidaat no. 1, kan goed dat er betere buitenlandse trainers zijn, maar ik heb echt geen zicht op de Scandinavische competities oid. Namen als Potter en Farioli vind ik compleet onrealistisch, die komen nooit naar Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pusic is, volgens 1908/Rutger, geen optie. Verdient 2 miljoen netto per jaar in Oekraine en is niet heel lang geleden nog voor een dusdanig bedrag gekocht door Shaktar. Kan geen enkele reden bedenken waarom Shaktar hem zomaar weer van de hand zal doen. Dick Schreuder is ook geen optie volgens dit zelfde medium. Ik denk dat het gewoon afwachten wordt, transfer van Slot is nog niet helemaal afgerond en daar is natuurlijk de meeste tijd in gaan zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het oude Feyenoord zou dat misschien overwegen, maar Te Kloese weet echt wel beter. Kuyt komt dus echt niet.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ze met een buitenlander op de proppen komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei The Kerfts:

Nja heeft toch 2,5 jaar hier gewerkt, met een soortgelijke visie aan Slot. Vind het zelf ook opvallend dat sinds Pusic weg is het voetbal een stuk minder aantrekkelijk is. Misschien toeval hoor, Slot moet heel vaak dingen omzetten, wat hij natuurlijk wel als geen ander kan. Daarna stapt Pusic naar Shakhtar over en doet het daar echt voortreffelijk. En dat is een grote club, dus dat zegt me echt wel iets. Plus bij Twente ook kampioen geworden vgm?

Plus het is gewoon een leuke vent die ontzettend goed binnen de organisatie en bij de spelers lag. Voor mij echt kandidaat no. 1, kan goed dat er betere buitenlandse trainers zijn, maar ik heb echt geen zicht op de Scandinavische competities oid. Namen als Potter en Farioli vind ik compleet onrealistisch, die komen nooit naar Feyenoord.

Hahah het dik gedrukte vind ik echt zo'n ongelooflijke onzin. Alleen omdat iemand daar een meme over gemaakt heeft denken mensen dat. Als je die drie goals tegen GAE ziet, wat is daar nou niet sprankelend/aantrekkelijk aan? Omdat het, wel nadat Pusic weg was, even een paar wedstrijdjes iets moeizamer ging is Pusic ook tot een of andere wonderdokter of god gemaakt. Bij Twente inderdaad ook kampioen geworden, maar dat ging een beetje hetzelfde als hoe FC Groningen dit seizoen het doet, alleen dan zonder goed voetbal.  Een leuke vent, die goed binnen een organisatie en bij spelers ligt was dacht ik juist het probleem bij Twente. Daar ging die met ruzie weg als ik het niet mis heb omdat hij en de spelersgroep compleet uit elkaar gegroeid waren. Maar ja N=1 in dat op zicht dus dat hoeft niet veel te zeggen.

Zijn er trouwens echt veel voorbeelden van assistenten, op Slot na die ik zo snel kan verzinnen, die succesvol zijn geweest als directe vervanger van de hoofdtrainer bij dezelfde club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites