Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik heb niet zo heel veel behoefte aan dat gejaag van het publiek en vervolgens een wild jagend Go Ahead en dat het publiek dan nog meer opgehitst wordt en dan een nog irritanter Go Ahead. Dan ga ik lekker wat anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stond lekker te dekken daar, ja.

Zie nu interview van Slot van voor de wedstrijd. Draait er ook geen doekjes meer om. Wilt graag naar Liverpool. Prima, snel afronden dan. Is hem gegund ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Stond lekker te dekken daar, ja.

Zie nu interview van Slot van voor de wedstrijd. Draait er ook geen doekjes meer om. Wilt graag naar Liverpool. Prima, snel afronden dan. Is hem gegund ook wel.

Logisch toch? Denk dat er maar weinig zijn die zeggen: "Liverpool, nee bedankt."

Denk dat je als Nederlandse club enorm trots mag zijn dat er weer een trainer direct de overstap maakt naar een echte topclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Logisch toch? Denk dat er maar weinig zijn die zeggen: "Liverpool, nee bedankt."

Denk dat je als Nederlandse club enorm trots mag zijn dat er weer een trainer direct de overstap maakt naar een echte topclub.

Mijn post was inderdaad geen negatief waardeoordeel. Die trots voel ik zelf ook wel, ja. Gebeurt niet vaakdat een speler of trainer naar zo'n grote club vertrekt.

Vond bijvoorbeeld ook mooie beelden hoe Kökcü vorig jaar werd ontvangen op vliegveld bij Benfica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Grote Ree:

Oprechte vraag @Urbeto: waar haal je de tijd en energie vandaan om zo goed geïnformeerd te zijn over buitenlandse coaches? Kijk je wedstrijden van alle clubs met trainers die je nu in beeld hebt? Of houd je het bij samenvattingen? Of heb je andere bronnen?

Het is een beetje een combinatie van zetten: de Zweedse competitie volg ik zelf bijvoorbeeld op de voet sinds ik hier zit. Maar over het algemeen begint het met het in de gaten houden van veel competities qua uitslagen en overige statistieken. Op basis daarvan kom je dan een beetje op namen uit die het bij bepaalde clubs verrassend goed doen en dan duik je daar wat dieper in. Dit kan aan de hand van tactische analyses (niet van mijn hand, uiteraard) maar het is vooral veel samenvattingen kijken. Dat kan een vertekend beeld geven, maar het is vaak wel in staat in ieder geval een goede ingang te bieden tot hoe een ploeg - en dus een trainer - speelt. Ik probeer hierbij ook wel te kijken naar wat minimaal enigszins realistisch is voor Feyenoord. Een Hansi Flick is dat, net als bijvoorbeeld een Luis Enrique naar Ajax afgelopen zomer, overduidelijk niet. 

Het helpt hierbij trouwens ook dat ik vorig jaar al het nodige bekeken heb omdat ik toen al dacht dat Slot weg zou gaan :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat we nu een nieuwe hoofd jeugdopleidingen hebben gehaald aan de hand van profielschetsen en niet meer omdat het een bekende naam is van vroegah geeft mij wel het gevoel dat we op een buitenlandse naam gaan uitkomen. 29 jarige gozer overigens, lekker hoor om al zoveel naam gemaakt te hebben bij KV Mechelen en nu Rangers dat Feyenoord en Manchester City achter je aan zitten. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites