Keko Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Helaas de wedstrijd moeten missen, net de samenvatting gekeken. Heeft Feyenoord ook nog een kans zelf gecreëerd of is werkelijk elk schot op doel gekomen door blunders van de Ajax defensie? Mijn god wat zag dat er slecht uit, dat dit nog in het linkerrijtje staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Waanzinnig mooie middag! Vanaf minuut 1 ze helemaal overhoop gespeeld. Tijdrekken was echt sneu en veelzeggend. Geweldig gespeeld, echt klasse. 6-0 is eigenlijk nog magertjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik blijf het zeggen; Santi heeft gewoon drie weken rust nodig. Geen invalbeurten behalve bij nood, lekker even op adem komen. Die moet gewoon zoals een ex Feyenoorder het treffend kan zeggen. Werken voor zijn geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik blijf het zeggen; Santi heeft gewoon drie weken rust nodig. Geen invalbeurten behalve bij nood, lekker even op adem komen. Hoe is dat eigenlijk gegaan? Hij wilde doorspelen na de Gold Cup toch, totaal geen vakantie opnemen? Had Feyenoord daar toen geen advies richting hem over? Lijkt mij met de vele wedstrijden per jaar al pittig, laat staan als je dus haast geen vakantie opneemt om even op te laden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 14 uur geleden zei Beppu: Als er iemand objectief is van het analystenteam van ESPN dan is Perez het wel volgens mij Eens Renélablance bekijkt alles met een Feyenoord bril. vind het overigens wel raar dat de var niet naar het moment met bergwijn keek. Wel mooi dat die spits er niks van kan. Anders was de overwinning voor Feyenoord nog groter geweest. In het begin van het seizoen zat alles hem mee, nu zie je zijn ware niveau. Dat die voetballend erg beperkt is. minteh weer de beste. Riep ik maanden terug al, werd ik hier uitgelachen. 14 uur geleden zei Keko: Helaas de wedstrijd moeten missen, net de samenvatting gekeken. Heeft Feyenoord ook nog een kans zelf gecreëerd of is werkelijk elk schot op doel gekomen door blunders van de Ajax defensie? Mijn god wat zag dat er slecht uit, dat dit nog in het linkerrijtje staat. dit dus. Daarom zei ik, zo goed is Feyenoord niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei putdus: Eens Renélablance bekijkt alles met een Feyenoord bril. vind het overigens wel raar dat de var niet naar het moment met bergwijn keek. Wel mooi dat die spits er niks van kan. Anders was de overwinning voor Feyenoord nog groter geweest. In het begin van het seizoen zat alles hem mee, nu zie je zijn ware niveau. Dat die voetballend erg beperkt is. minteh weer de beste. Riep ik maanden terug al, werd ik hier uitgelachen. Beetje pot verwijt de ketel dit hé. Santi was vandaag niet eens zo heel slecht op de afronding na vond ik. Hij zit qua afronding wel in een absurde vormdip, maar kwaliteit heeft hij echt nog wel. Voor hem zou het best zijn om een lange zomervakantie te nemen en na de zomer lekker nog bij Feyenoord spelen. Maakt hij er 100% weer minimaal 20+. Denk ook dat hij helemaal uitgeblust is, zoals PJ ook aangaf. Zowel mentaal als fysiek. Hoe lekker zou het zijn als we Minteh vast kunnen leggen op de één of andere manier. Maar lijkt me onrealistisch helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Op x is filmpje dat er een man wordt opgepakt omdat hij de spelersbus filmt. Is daar nog meer gebeurt want anders is het wel echt sneu van de lange arm van de wet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 36 minuten geleden zei putdus: Eens Renélablance bekijkt alles met een Feyenoord bril. vind het overigens wel raar dat de var niet naar het moment met bergwijn keek. Wel mooi dat die spits er niks van kan. Anders was de overwinning voor Feyenoord nog groter geweest. In het begin van het seizoen zat alles hem mee, nu zie je zijn ware niveau. Dat die voetballend erg beperkt is. minteh weer de beste. Riep ik maanden terug al, werd ik hier uitgelachen. Als je me benoemd mag je me wel gewoon taggen hoor sneuhaas. Jij roept al maanden de meest idiote dingen, ja dan heb je vanzelf een keer gelijk he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 39 minuten geleden zei ElPrincipito: Hoe is dat eigenlijk gegaan? Hij wilde doorspelen na de Gold Cup toch, totaal geen vakantie opnemen? Had Feyenoord daar toen geen advies richting hem over? Lijkt mij met de vele wedstrijden per jaar al pittig, laat staan als je dus haast geen vakantie opneemt om even op te laden. Feyenoord zal misschien wel advies hebben gegeven, maar Ueda was ook nog niet op punt (even los van het daadwerkelijke niveau). Ik kan me voorstellen dat het de bedoeling was Ueda later (tijdelijk) in te passen, maar dat Slot erachter is gekomen dat die de aanval niet kan dragen. Vond wat dat betreft het interview voor de wedstrijd heel tekenend. Er werd gevraagd of Slot erover had nagedacht Ueda te laten starten omdat Santi het moeilijk heeft. Slot zei, even geparafraseerd, dat Ueda nog niets heeft laten zien en dat hij niet echt een aanleiding ziet om die een kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Welke drugs gebruik jij? Mag ik ook een beetje? Gezien die derrie en gekke dingen, die jij hier dagelijks post, zou ik eerder minder nemen dan meer drugs, als ik jou was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Wat een dag mannen. Gefeliciteerd allen! Ik kan me niet herinneren dat ik Feyenoord zó dominant heb zien spelen. En dat tegen de godenzonen. Wat zijn wij dan? De goden? Dit was het op en neer reizen vanuit Zweden méér dan waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 38 minuten geleden zei Kyrill: Gezien die derrie en gekke dingen, die jij hier dagelijks post, zou ik eerder minder nemen dan meer drugs, als ik jou was. Hey kalm aan hè ouwe reus. Hou jij t maar lekker bij curryworsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Gefeliciteerd boys. Het moet een verademing zijn met zo'n trainer langs de lijn. Timber is ook zo gruwelijk goed en Minteh, wat een talent. Het is bizar dat jullie zo ver achterstaan op PSV als je vandaag ziet. Toch wel erg treurig van Ajax dat je bij druk vooruit, het enige wat je kan bedenken is die bal naar voren schieten zonder enig doel of aanspeelpunt, of tegen beter weten in gewoon dom opbouwen tot je weer de bal verliest. Blijf zeggen dat ik Gimenez een overschatte spits vind. Dat komt nu naar voren als die dan ook niet meer scoort, eerst verbloemde hij veel door zijn moyenne want dat heeft die wel degelijk in zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Goedemorgen kameraden. Lekker bloedzuigen op kantoor vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Op dagen als vandaag is het toch heerlijk om op kantoor in Amsterdam te werken. Zure koppel alom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 8 uur geleden zei cimbomcu: Blijf zeggen dat ik Gimenez een overschatte spits vind. Dat komt nu naar voren als die dan ook niet meer scoort, eerst verbloemde hij veel door zijn moyenne want dat heeft die wel degelijk in zich. Voetballend heb je er inderdaad weinig aan. Als de doelpunten dan wegvallen dan houd je weinig over wat je nu dus wel goed merkt. Wat wel zo is, is dat hij nog steeds in de positie komt om te scoren, dat het afwerken echt helemaal niet lukt is natuurlijk net zo bijzonder als dat aan het begin van het seizoen daadwerkelijk alles er invloog. Heb het idee dat het qua loopacties en dergelijk wel goed zit bij hem en dat de scherpte nu gewoon weg is. Daarnaast helpt het denk ik ook niet mee dat de tweede seizoenshelft de linksbuitenpositie zoveel wisselt en er hele wisselvallige spelers staan en dat de enige aanvaller in vorm Minteh is en die is niet alleen voor verdedigers niet te peilen, maar voor medespelers ook helemaal niet te peilen is. Zie bijv. die kans in de vijfde minuut ofzo van Minteh gisteren. Hij kan hem in een keer voorgeven op Santi om hem voor de keeper te zetten (Zo scoorde Gimenez vorig jaar en in de eerste klassieker dit seizoen dacht ik) en daarna kan Minteh hem afgeven nadat hij zijn actie heeft gedaan, maar schiet die zelf. Dat is wel lastig voor een spits denk ik hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 47 minuten geleden zei bas huijsmans: Voetballend heb je er inderdaad weinig aan. Als de doelpunten dan wegvallen dan houd je weinig over wat je nu dus wel goed merkt. Wat wel zo is, is dat hij nog steeds in de positie komt om te scoren, dat het afwerken echt helemaal niet lukt is natuurlijk net zo bijzonder als dat aan het begin van het seizoen daadwerkelijk alles er invloog. Heb het idee dat het qua loopacties en dergelijk wel goed zit bij hem en dat de scherpte nu gewoon weg is. Daarnaast helpt het denk ik ook niet mee dat de tweede seizoenshelft de linksbuitenpositie zoveel wisselt en er hele wisselvallige spelers staan en dat de enige aanvaller in vorm Minteh is en die is niet alleen voor verdedigers niet te peilen, maar voor medespelers ook helemaal niet te peilen is. Zie bijv. die kans in de vijfde minuut ofzo van Minteh gisteren. Hij kan hem in een keer voorgeven op Santi om hem voor de keeper te zetten (Zo scoorde Gimenez vorig jaar en in de eerste klassieker dit seizoen dacht ik) en daarna kan Minteh hem afgeven nadat hij zijn actie heeft gedaan, maar schiet die zelf. Dat is wel lastig voor een spits denk ik hoor Dan zou je toch juist hopen dat een Ueda, die gewoon 8+ miljoen heeft gekost, dat gat zou kunnen opvullen. Wel goed geanticipeerd van Feyenoord, jammer dat het er nu dus niet uitkomt bij die Japanner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 2 uur geleden zei bas huijsmans: Voetballend heb je er inderdaad weinig aan. Vind je dat ja? Ik vind hem juist best goed in het vasthouden van de bal, het kiezen van de juiste vervolgoptie en het combinatiespel. Dat was gisteren in de paar counters die we hadden erg duidelijk te zien. Het probleem is alleen dat omdat Timber/Geert/Paixao vaak vlak naast hem staan in aanvallen die wat langer duren, hij plots geen ruimte meer heeft om die kwaliteit te gebruiken. Overigens logisch en Slot wil heel graag de CV's overloaden, dus ik begrijp waar het vandaan komt. Maar ik denk dat Santi best mee zou kunnen in een wat verzorgder spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ik denk echt dat heel veel spitsen het ontzettend lastig zullen hebben in de huidige tactiek van Slot. Ik vind het bij vlagen echt enorm trechtervoetbal. Tel daarbij op dat Santi een spits heeft die mentaal heel vormafhankelijk is. Kan die gelijk bij Atletico mee? Lijkt me niet, maar het is ook geen Hoffenheim speler zoals Aad graag wilde denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 11 minuten geleden zei The Kerfts: Ik denk echt dat heel veel spitsen het ontzettend lastig zullen hebben in de huidige tactiek van Slot. Ik vind het bij vlagen echt enorm trechtervoetbal. Tel daarbij op dat Santi een spits heeft die mentaal heel vormafhankelijk is. Kan die gelijk bij Atletico mee? Lijkt me niet, maar het is ook geen Hoffenheim speler zoals Aad graag wilde denken. Hij is toch gewoon een goede speler voor Feyenoord en subtopclubs in Europese competities. En dat is ook helemaal prima toch. Net zoals Ziyech en vd Beek enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april (bewerkt) Ligt eraan wat je onder subtop schaart. 11 april bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 33 minuten geleden zei cimbomcu: Ligt eraan wat je onder subtop schaart. Begreep dat Tottenham en Atletico Madrid geïnteresseerd zijn. Kun je in hun competities best zien als subtop zien denk ik, wnat zullen nooit als titelfavoriet de competitie in gaan. Aan de andere kant; die Spanjaarden kunnen zomaar de halve finale van de CL halen Denk dat Timpy eerder doelt op clubs die ietsje lager nog worden ingeschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ja precies, ik vind die 2 clubs op dit moment wel te hoog gegrepen. En het is natuurlijk ook gek dat hij bij Mexico alles behalve onomstreden is, die hebben eigenlijk niet eens een spits en toch zit Gimenez vaak genoeg op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 57 minuten geleden zei cimbomcu: Ja precies, ik vind die 2 clubs op dit moment wel te hoog gegrepen. En het is natuurlijk ook gek dat hij bij Mexico alles behalve onomstreden is, die hebben eigenlijk niet eens een spits en toch zit Gimenez vaak genoeg op de bank. Hij zal toch ook Champions League willen spelen, verwacht ik. Als ik dan kijk naar de Spaanse competitie, die m.i. het beste bij hem past, zie ik hem eigenlijk alleen bij Atletico Madrid eindigen. Real en Barcelona gaan hem niet halen, en Girona kan hem denk ik niet betalen. Dan blijft Atletico over. Zo kijk ik er eigenlijk naar. En aangezien die al interesse hebben, lijkt het mij dat hij daar gaat eindigen. Overigens zou het mij bij Hancko niet verbazen als die dus niet naar een enorme topclub gaat (hoewel ik denk dat bij hem de kans groter is dat hij slaagt), maar dat Leicester hem haalt als die promoveren bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten