PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ueda hoef je in ieder geval niet op te rekenen volgend seizoen. Praktisch niks goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Gefeliciteerd met deze dikke overwinning boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Volgend seizoen op zoek naar 2/3 nieuwe spitsen hoor. Santi en Ueda eruit. Minteh kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Wat een pot zeg En dan werden ze inderdaad nog gespaard. 2 handsballen in de 16 die niet op de stip gaan, VAR die blijkbaar niet kijkt naar het slaan van Bergwijn? En dan zelf ook nog wel wat kansen gemist haha. Zelf echt wel heel goed deze wedstrijd in gegaan, ook qua mentaliteit. Spelers wilden ook heel graag nog meer goals maakten had ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei Beppu: Toch met een teleurstellend gevoel naar huis zo. Laatste 25 minuten geen goal en twee kansen weggeven tegen deze amateurs kan natuurlijk niet. Maar echt, gevoel dat je Ajax met 6-0 nog goed laat wegkomen. Krankzinnig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei 007mark: Wat een pot zeg En dan werden ze inderdaad nog gespaard. 2 handsballen in de 16 die niet op de stip gaan, VAR die blijkbaar niet kijkt naar het slaan van Bergwijn? En dan zelf ook nog wel wat kansen gemist haha. Zelf echt wel heel goed deze wedstrijd in gegaan, ook qua mentaliteit. Spelers wilden ook heel graag nog meer goals maakten had ik het idee. KNJB heeft ze een handje boven het hoofd gehouden hoor. Maar boeiuhhhhhhhhh, historie gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Volgend seizoen op zoek naar 2/3 nieuwe spitsen hoor. Santi en Ueda eruit. Minteh kopen Het is wel bizar hoe snel iemand van god kan afzakken naar een gewone sterveling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 18 minuten geleden zei ElPrincipito: Feyenoord is wel genieten hoor, veel kwaliteit en mentaliteit. Ajax is echt schrikbarend slecht, hoop dat de klassieker snel weer eens spannend is. Zo bijzonder is Feyenoord niet. Krijgen 3/4 goals cadeau. Als je zo goed bent speel je niet gelijk en vlieg je elke keer tegen middelmaat uit Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zojuist zei Michaelinho*: Het is wel bizar hoe snel iemand van god kan afzakken naar een gewone sterveling Ik bedoel niet dat je Santi moet verkopen (zo komt het wel over) maar die gaat weg willen. Als je die campagne van die coach van Mexico hebt gehoord, wat mij betreft blijft die z’n hele leven voor Feyenoord ballen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei putdus: Zo bijzonder is Feyenoord niet. Krijgen 3/4 goals cadeau. Als je zo goed bent speel je niet gelijk en vlieg je elke keer tegen middelmaat uit Europa. Waarom verbaasd het me niet dat jij een slechte verliezer bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Waarom verbaasd het me niet dat jij een slechte verliezer bent? Gewoon geen aandacht er meer aan geven. Komt toch niks zinnigs uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik bedoel niet dat je Santi moet verkopen (zo komt het wel over) maar die gaat weg willen. Als je die campagne van die coach van Mexico hebt gehoord, wat mij betreft blijft die z’n hele leven voor Feyenoord ballen namelijk. Hoop ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Gefeliciteerd trouwens, Ajax was inderdaad heel slecht maar Feyenoord was ook wel erg goed. Staat echt een goede balans en dat druk zetten is ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 16 minuten geleden zei putdus: Zo bijzonder is Feyenoord niet. Krijgen 3/4 goals cadeau. Als je zo goed bent speel je niet gelijk en vlieg je elke keer tegen middelmaat uit Europa. Toch wel mooi hoor dat je na deze recordnederlaag de ballen hebt om toch nog even ongegeneerd te gaan zitten provoceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei La Pulga: Gefeliciteerd trouwens, Ajax was inderdaad heel slecht maar Feyenoord was ook wel erg goed. Staat echt een goede balans en dat druk zetten is ook erg goed. Feyenoord was niet eens echt goed. Ja we maken er 6 maar het had er minstens 10 moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zojuist zei ReneLeBlanc: Feyenoord was niet eens echt goed. Ja we maken er 6 maar het had er minstens 10 moeten zijn. Dat je zo de wedstrijd controleert en Ajax kan neerzetten als een stelletje amateurs maakt je echt wel goed. En begin van het seizoen callde ik het al, Gimenez is niet zo heel goed. Ik vond toen die Pelle toen echt een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei La Pulga: Dat je zo de wedstrijd controleert en Ajax kan neerzetten als een stelletje amateurs maakt je echt wel goed. En begin van het seizoen callde ik het al, Gimenez is niet zo heel goed. Ik vond toen die Pelle toen echt een stuk beter. Santi is gewoon een goede spits maar een dipje is onoverkomelijk als jonge speler als je opeens mega wordt gehyped en opgehemeld. Zie als simpel voorbeeld Hato. nu is het zaak om weer uit die dip te komen maar niets doet mij nog twijfelen daaraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) Ik blijf het zeggen; Santi heeft gewoon drie weken rust nodig. Geen invalbeurten behalve bij nood, lekker even op adem komen. 7 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Lekker ook dat die Bergwijn er weer vanaf moest met last. Wat een debiel eerste klas is dat joh, en dat moet dan je aanvoerder wezen. Bah bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) Net op ESPN eindelijk de herhaling. Gewoon rood. 7 april bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 minuten geleden zei MetalMichael: Net op ESPN eindelijk de herhaling. Gewoon rood. Wat is die Perez een smerige Ajacied in schapenkleren joh. Ook typisch dat hij altijd de vraag in eerste instantie ontwijkt en daarna ontkennend gaat antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat is die Perez een smerige Ajacied in schapenkleren joh. Ook typisch dat hij altijd de vraag in eerste instantie ontwijkt en daarna ontkennend gaat antwoorden. Als er iemand objectief is van het analystenteam van ESPN dan is Perez het wel volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei Beppu: Als er iemand objectief is van het analystenteam van ESPN dan is Perez het wel volgens mij Welke drugs gebruik jij? Mag ik ook een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Welke drugs gebruik jij? Mag ik ook een beetje? Rustig aan kameraad. 6-0 gewonnen hé. Kan jou die Perez nou schelen. Hij is de laatste maanden heel positief over Feyenoord en is denk ik de meest kritische analist over het spel van Ajax. Realistisch dus. Je kan hem echt niet van subjectiviteit betichten. Maar zo komt hij op mij over, als jij het anders ziet kan dat uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten