PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Wie de fuck verzint het Zerrouki een vrije trap te laten nemen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april tweede kruisband in een week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: tweede kruisband in een week Kreeg t volle gewicht van Lingr op zich, damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Gaat wel gewoon doorvoetballen, wat zei je over Zeeuwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Hoofdjes zullen al bij zondag zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Hebben jullie al spanning voor zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Wanvertoning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Sauer prima invalbeurt, de rest niet om over naar huis te schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Als Geertruida elke aanval je gevaarlijkste man is gaat er wel wat mis hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Kampioenschap is nu wel over denk ik zo he? Of geloven jullie daar nog in? Balen, was leuk geweest als het echt nog spannend was gebleven tot de laatste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april (bewerkt) 5 minuten geleden zei ElPrincipito: Kampioenschap is nu wel over denk ik zo he? Of geloven jullie daar nog in? Je denkt echt dat mensen dat als reële optie zagen voor vandaag? __ Hoe dan? 4 april bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april (bewerkt) 11 minuten geleden zei MetalMichael: Je denkt echt dat mensen dat als reële optie zagen voor vandaag? Na zondag had je op vier punten gestaan. Was nog vanalles mogelijk. 4 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 1 minuut geleden zei PJHoutman: Na zondag had je op vier punten gestaan. Was nog vanalles mogelijk. Dus dat. Leek mij nog wel een realistische mogelijkheid maar soit. Voor MM niet schijnbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 6 minuten geleden zei PJHoutman: Na zondag had je op vier punten gestaan. Was nog vanalles mogelijk. Kijk even naar het programma van PSV, die gaan nooit zoveel punten verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 2 minuten geleden zei MetalMichael: Kijk even naar het programma van PSV, die gaan nooit zoveel punten verspelen. Afgelopen dinsdag 60 minuten lang impotent tegen het slechtste Excelsior van de laatste twintig jaar. Wat PSV doet lijkt al weken nergens meer op, zodra er een klein beetje druk bij komt kijken verandert Bosz in Mario Been. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 2 minuten geleden zei PJHoutman: Afgelopen dinsdag 60 minuten lang impotent tegen het slechtste Excelsior van de laatste twintig jaar. Wat PSV doet lijkt al weken nergens meer op, zodra er een klein beetje druk bij komt kijken verandert Bosz in Mario Been. Gelukkig was AZ gisteren fantastisch. Ik waardeer je optimisme, maar iets van realiteitszin zou je goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ik durf er wel 20 euro op te zetten dat PSV voor het einde van de competitie nog zeven punten verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 11 uur geleden zei ElPrincipito: Kampioenschap is nu wel over denk ik zo he? Of geloven jullie daar nog in? Balen, was leuk geweest als het echt nog spannend was gebleven tot de laatste wedstrijden. Nee geloofde ik ook na het verlies van PSV tegen NEC al niet in. PSV gaat al niet 8 punten verspelen (ze hebben een veel beter doelsaldo) en ik zei van de week ook al dat ik Feyenoord niet alles zag winnen. Nou tot nu toe geen puntenverlies voor PSV en heeft Feyenoord al hun eerste puntverlies. De overwinningen voor Feyenoord komen gewoon het hele seizoen al heel moeizaam. Aanvallend blijft het gewoon te matig. Minteh en Paixao hebben vaak alles of niets wedstrijden en dat Santi afgelopen zomer toch wel wat langer vakantie had moeten nemen is ook wel te merken. Als je dit dan vergelijkt met wat PSV aanvallend heeft, dan mis je gewoon die individuele klasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Morgen Zerrouki masterclass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april AS Roma zit wel oncomfortabel dicht tegen die vierde plek aan te schurken de laatste weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 5 uur geleden zei Beppu: AS Roma zit wel oncomfortabel dicht tegen die vierde plek aan te schurken de laatste weken De 2 best presterende landen op de coëfficientenranking van 2023/2034 (Italië is er op moment 1 van) krijgen dit seizoen voor het eerst een extra CL ticket. Dus zijn virtueel al geplaatst voor de CL met een 5e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Op 4-4-2024 om 22:52 zei PJHoutman: Ik durf er wel 20 euro op te zetten dat PSV voor het einde van de competitie nog zeven punten verliest. Nam je al niet serieus maar na zo n opmerking al helemaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april https://twitter.com/VoetbalPrimeur/status/1776560944035893473/mediaViewer?currentTweet=1776560944035893473¤tTweetUser=VoetbalPrimeur Geertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april We zijn weer thuis. Fijne wedstrijd mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten