Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Je denkt echt dat mensen dat als reële optie zagen voor vandaag? 

Na zondag had je op vier punten gestaan. Was nog vanalles mogelijk.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Kijk even naar het programma van PSV, die gaan nooit zoveel punten verspelen.

Afgelopen dinsdag 60 minuten lang impotent tegen het slechtste Excelsior van de laatste twintig jaar. Wat PSV doet lijkt al weken nergens meer op, zodra er een klein beetje druk bij komt kijken verandert Bosz in Mario Been.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Afgelopen dinsdag 60 minuten lang impotent tegen het slechtste Excelsior van de laatste twintig jaar. Wat PSV doet lijkt al weken nergens meer op, zodra er een klein beetje druk bij komt kijken verandert Bosz in Mario Been.

Gelukkig was AZ gisteren fantastisch.

Ik waardeer je optimisme, maar iets van realiteitszin zou je goed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei ElPrincipito:

Kampioenschap is nu wel over denk ik zo he? Of geloven jullie daar nog in? 
Balen, was leuk geweest als het echt nog spannend was gebleven tot de laatste wedstrijden. 

Nee geloofde ik ook na het verlies van PSV tegen NEC al niet in. PSV gaat al niet 8 punten verspelen (ze hebben een veel beter doelsaldo) en ik zei van de week ook al dat ik Feyenoord niet alles zag winnen. Nou tot nu toe geen puntenverlies voor PSV en heeft Feyenoord al hun eerste puntverlies.

De overwinningen voor Feyenoord komen gewoon het hele seizoen al heel moeizaam. Aanvallend blijft het gewoon te matig. Minteh en Paixao hebben vaak alles of niets wedstrijden en dat Santi afgelopen zomer toch wel wat langer vakantie had moeten nemen is ook wel te merken. Als je dit dan vergelijkt met wat PSV aanvallend heeft, dan mis je gewoon die individuele klasse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Beppu:

AS Roma zit wel oncomfortabel dicht tegen die vierde plek aan te schurken de laatste weken 

giphy.gif

De 2 best presterende landen op de coëfficientenranking van 2023/2034 (Italië is er op moment 1 van) krijgen dit seizoen voor het eerst een extra CL ticket. Dus zijn virtueel al geplaatst voor de CL met een 5e plek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites