Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Kyrill:

Bedoel je niet, niemand wilde hem?

Concreet weet niemand dat, maar volgens de geruchten hadden Ajax, PSV en diverse clubs uit België en Spanje interesse las ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij overigens ook wel het einde voor Patrick Walemark. Die gaan wij na zijn verhuurperiode niet meer terug zien verwacht ik. Beetje zelfde type speler.

Daarnaast had Alireza prima opgevangen kunnen worden door Jaden Slory door te schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Lijkt mij overigens ook wel het einde voor Patrick Walemark. Die gaan wij na zijn verhuurperiode niet meer terug zien verwacht ik. Beetje zelfde type speler.

Daarnaast had Alireza prima opgevangen kunnen worden door Jaden Slory door te schuiven.

Slory gaat volgend jaar naar Dordt. Mark my words.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Slory gaat volgend jaar naar Dordt. Mark my words.

Voor mij het afgelopen jaar een beetje uit beeld verdwenen, maar was daarvoor wel fan van hem. Zou hem graag als wat wedstrijden op de bank zijn en dan hier en daar eens invallen. Als ze hem bij Dordt willen zien hadden ze dat dit jaar al moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Voor mij het afgelopen jaar een beetje uit beeld verdwenen, maar was daarvoor wel fan van hem. Zou hem graag als wat wedstrijden op de bank zijn en dan hier en daar eens invallen. Als ze hem bij Dordt willen zien hadden ze dat dit jaar al moeten doen.

Volgend jaar met Dordt in de Eredivisie! ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Goed, van een doorzichtige pingelaar gaan we naar daadwerkelijk goed nieuws. We hebben een nieuwe hoofdsponsor! 

Gaat de korting voor seizoenskaarthouders per direct al in of wat? Ik moet een nieuwe koptelefoon hebben namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

https://www.fr12.nl/nieuws/ivanusec-ontbreekt-tegen-fc-volendam-slory-in-wedstrijdselectie

Slory season.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dan staat Zerrouki er een keertje niet in en dan moeten we naar Lopez gaan kijken. Slot wil het ook niet makkelijk hebben he

Bartje kan geen 3 wedstrijden per week spelen. Slappe Zeeuwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Bartje kan geen 3 wedstrijden per week spelen. Slappe Zeeuwen

Nou als hij dat al niet kan dan ben ik benieuwd hoe ik er zelf na deze maand aan toe ben. Wij mogen nog 7 wedstrijden spelen in april #europeesprogrammaindekelderklasse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Nou als hij dat al niet kan dan ben ik benieuwd hoe ik er zelf na deze maand aan toe ben. Wij mogen nog 7 wedstrijden spelen in april #europeesprogrammaindekelderklasse

Het is een marathon geen sprint. Goed dat niet voetbal dan, dat kan m’n knietje niet aan hoor. #30isinzicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites