Tim' Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 33 minuten geleden zei Kyrill: Bedoel je niet, niemand wilde hem? Concreet weet niemand dat, maar volgens de geruchten hadden Ajax, PSV en diverse clubs uit België en Spanje interesse las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 44 minuten geleden zei Kyrill: Bedoel je niet, niemand wilde hem? Sarcasme is iets wat jij nog niet onder de knie heb he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Sarcasme is iets wat jij nog niet onder de knie heb he Echt wel. Ik was zelf sarcastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Echt wel. Ik was zelf sarcastisch Wat een grappenmaker ben je ook he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Lijkt mij overigens ook wel het einde voor Patrick Walemark. Die gaan wij na zijn verhuurperiode niet meer terug zien verwacht ik. Beetje zelfde type speler. Daarnaast had Alireza prima opgevangen kunnen worden door Jaden Slory door te schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Goed, van een doorzichtige pingelaar gaan we naar daadwerkelijk goed nieuws. We hebben een nieuwe hoofdsponsor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Vind het wel mooi bescheiden op het shirt staan zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 uur geleden zei 007mark: Lijkt mij overigens ook wel het einde voor Patrick Walemark. Die gaan wij na zijn verhuurperiode niet meer terug zien verwacht ik. Beetje zelfde type speler. Daarnaast had Alireza prima opgevangen kunnen worden door Jaden Slory door te schuiven. Slory gaat volgend jaar naar Dordt. Mark my words. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Slory gaat volgend jaar naar Dordt. Mark my words. Voor mij het afgelopen jaar een beetje uit beeld verdwenen, maar was daarvoor wel fan van hem. Zou hem graag als wat wedstrijden op de bank zijn en dan hier en daar eens invallen. Als ze hem bij Dordt willen zien hadden ze dat dit jaar al moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei FlyD: Voor mij het afgelopen jaar een beetje uit beeld verdwenen, maar was daarvoor wel fan van hem. Zou hem graag als wat wedstrijden op de bank zijn en dan hier en daar eens invallen. Als ze hem bij Dordt willen zien hadden ze dat dit jaar al moeten doen. Volgend jaar met Dordt in de Eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 uur geleden zei Urbeto: Goed, van een doorzichtige pingelaar gaan we naar daadwerkelijk goed nieuws. We hebben een nieuwe hoofdsponsor! Gaat de korting voor seizoenskaarthouders per direct al in of wat? Ik moet een nieuwe koptelefoon hebben namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 uur geleden zei FlyD: Voor mij het afgelopen jaar een beetje uit beeld verdwenen, maar was daarvoor wel fan van hem. Zou hem graag als wat wedstrijden op de bank zijn en dan hier en daar eens invallen. Als ze hem bij Dordt willen zien hadden ze dat dit jaar al moeten doen. https://www.fr12.nl/nieuws/ivanusec-ontbreekt-tegen-fc-volendam-slory-in-wedstrijdselectie Slory season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april MARCOS LOPEZ SEASON! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Dan staat Zerrouki er een keertje niet in en dan moeten we naar Lopez gaan kijken. Slot wil het ook niet makkelijk hebben he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 20 minuten geleden zei bas huijsmans: Dan staat Zerrouki er een keertje niet in en dan moeten we naar Lopez gaan kijken. Slot wil het ook niet makkelijk hebben he Bartje kan geen 3 wedstrijden per week spelen. Slappe Zeeuwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Bartje kan geen 3 wedstrijden per week spelen. Slappe Zeeuwen Nou als hij dat al niet kan dan ben ik benieuwd hoe ik er zelf na deze maand aan toe ben. Wij mogen nog 7 wedstrijden spelen in april #europeesprogrammaindekelderklasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Nou als hij dat al niet kan dan ben ik benieuwd hoe ik er zelf na deze maand aan toe ben. Wij mogen nog 7 wedstrijden spelen in april #europeesprogrammaindekelderklasse Het is een marathon geen sprint. Goed dat niet voetbal dan, dat kan m’n knietje niet aan hoor. #30isinzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april SANTIIIIIIIII, GVD MAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Het is nog niet heel veel van aFeyenoord Kon trouwens Gimenez die rebound niet nog naar Minteh spelen? Ipv zelf te proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Zo. Fucking. Matig. Mijn god. Minteh loopt weer vreselijk te pingelen, zal er zo wel weer een bal grandioos inschieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Gaap... En dan zon soort anti-Nijhuis als scheids die alles dood fluit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Santi lijkt zijn spitseninstinct echt helemaal kwijt te zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Bij een gelijkspelletje verzekerd van minimaal de vierde plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Sauer wel echt groooooooot talent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Zerrouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten