sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Berjan en Putdus zijn 1 persoon heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei sennid: Berjan en Putdus zijn 1 persoon heb ik het idee. Nee, zijn er wel twee. De ene komt alleen klagen tegen Heerenveen en de ander heeft er een sport van gemaakt om elke wedstrijd zijn ongenoegen uiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 minuten geleden zei sennid: Berjan en Putdus zijn 1 persoon heb ik het idee. Jij hebt wel meer rare ideeen. Door twee keer matig ingrijpen van de keeper van Heerenveen en een centrale verdediger, wordt het matige voetbal wat Feyenoord al maanden op de mat legt, weer verbloemt. Het geluk duurt maar voort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart De 3 goals van Feyenoord zijn een prima afspiegeling van het krachtsverschil. De twee goals van Heerenveen, tsja, geven aan wat er verdedigend bij ons regelmatig aan schort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Leuke wedstrijd gezien, bedankt weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Gelukkig winst vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 3 minuten geleden zei MetalMichael: De 3 goals van Feyenoord zijn een prima afspiegeling van het krachtsverschil. De twee goals van Heerenveen, tsja, geven aan wat er verdedigend bij ons regelmatig aan schort. Ja waren mooie uitgespeelde goals 🤡 Feyenoord nauwelijks een kans gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wie is Bert Jan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Gefeliciteerd met de driepunter allen! Mooi uitgespeelde goals zo. Van geluk was geen sprake, dit dwing je af. Hoe ga jij het vieren @putdus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Citaat "Ik had in de zomer heel graag naar Feyenoord gewild, maar PSG vroeg tien miljoen euro", wordt Wijnaldum geciteerd door journalist Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. "En dan mijn salaris nog. Het was vrijwel onmogelijk. Alleen met heel veel inleveren misschien, dat wilde ik niet. Er waren niet veel opties verder." Zó graag dan ook weer niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Op 17-3-2024 om 16:27 zei putdus: Jij hebt wel meer rare ideeen. Door twee keer matig ingrijpen van de keeper van Heerenveen en een centrale verdediger, wordt het matige voetbal wat Feyenoord al maanden op de mat legt, weer verbloemt. Het geluk duurt maar voort. Als je niet voor Feyenoord bent is eigenlijk jouw conclusie een hele gunstige voor niet Feyenoorders. Als het allemaal geluk is raakt dat op natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Op 19-3-2024 om 12:18 zei The Saint: Zó graag dan ook weer niet Uitspraak nummer 2 die zo dom is als wat inderdaad. Dan wil je het dus niet meneer Wijnaldum. Cimbomcu wil heel graag vrijwilligerswerk doen, als hij daarvoor een miljoen had gekregen. Maar goed, die kreeg die niet, dus geen vrijwilligerswerk dan maar. 20 maart bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Als Wijnaldum voor Feyenoord had gekozen was die toch nooit basisspeler geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 3 uur geleden zei cimbomcu: Uitspraak nummer 2 die zo dom is als wat inderdaad. Dan wil je het dus niet meneer Wijnaldum. Cimbomcu wil heel graag vrijwilligerswerk doen, als hij daarvoor een miljoen had gekregen. Maar goed, die kreeg die niet, dus geen vrijwilligerswerk dan maar. Goh zou jij heel veel geld inleveren zodat je je favoriete baan kunt gaan doen? Denk het niet. Nu is dit niet echt een eerlijke vergelijking aangezien Wijnaldum zijn schaapjes waarschijnlijk wel allang op het droge hebt maar dan nog. Uiteindelijk is gewoon een prof. En geen fan of amateur speler die naar zijn favoriete club kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 9 uur geleden zei La Pulga: Als Wijnaldum voor Feyenoord had gekozen was die toch nooit basisspeler geweest? Dat denk ik wel. Dan was er een andere speler natuurlijk niet gehaald en had je gini op 10 gehad denk ik en Stengs op rechtsbuiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 9 uur geleden zei Djurovski: Goh zou jij heel veel geld inleveren zodat je je favoriete baan kunt gaan doen? Denk het niet. Nu is dit niet echt een eerlijke vergelijking aangezien Wijnaldum zijn schaapjes waarschijnlijk wel allang op het droge hebt maar dan nog. Uiteindelijk is gewoon een prof. En geen fan of amateur speler die naar zijn favoriete club kan. Ik wel, 50% ongeveer. En ik heb mijn schaapjes zeker nog niet op het droge. Dat hij niet zelf mee gaat betalen aan een eventuele transfersom kan ik begrijpen, maar inleveren op zijn salaris om een nog altijd vorstelijk salaris te verdienen bij zijn droomclub om daar successen te beleven in de buurt van zijn familie. De stap naar de zandbak kan hij binnen 2 jaar waarschijnlijk nog eens terug maken om zijn pensioen nog wat te verstevigen (voorzover nodig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 9 uur geleden zei Djurovski: Goh zou jij heel veel geld inleveren zodat je je favoriete baan kunt gaan doen? Absoluut wel, mits je dan alsnog enigszins rond kan komen. Maar het gaat er om dat hij heel erg graag terug had willen komen etc. Maar er geen salaris voor wilt inleveren. Dan wil je dus ook niet zo heel erg graag terug komen. Gio, Kuyt en RvP konden ook nog wel ergens anders een miljoenen contract tekenen maar die kozen er wel voor om terug te komen dus het kan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-strikt-partner-uit-qatar-voor-miljoenendeal~a4275da1/ Getver. Das mijn werk nu. Mooie miljoenendeal en ik kon geen stap meer zetten afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Gaan we na de Sombrero's voor Santi dan nu ook dit in het stadion zien, tussen de supporter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart LUTS Ongelofelijke eindbaas dat je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Mooi hoor. Trouwens Slot bij Rondo, wat een verademing ook he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 5 minuten geleden zei cimbomcu: Mooi hoor. Trouwens Slot bij Rondo, wat een verademing ook he. Zo hoort de rol van een analist ook te zijn en niet dat populistische geblaat van een vd Vaart, Perez, Janssen, Sneijder en wie vergeet ik allemaal nog meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Zeg eerlijk documentaire over Geertruida nu al, niet beetje too soon? Aan andere kant Suzanne & Freek hebben er ook één, dus er is niet echt veel voor nodig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 30 minuten geleden zei Kyrill: Zeg eerlijk documentaire over Geertruida nu al, niet beetje too soon? Aan andere kant Suzanne & Freek hebben er ook één, dus er is niet echt veel voor nodig... Dan moet je misschien even lezen waarom de docu er nu is en waarom het een groot ding is voor hem. Bovendien zijn dit zn laatste maanden bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten