Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Wel schandalig dat je in deze wedstrijd Nieuwkoop als buitenspeler laat invallen, als je ook Sauer op de bank hebt zitten.

Ja eens. Lijkt me ook een mooi moment om Wieffer eraf te halen voor Milambo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Ja eens. Lijkt me ook een mooi moment om Wieffer eraf te halen voor Milambo.

Dat is één van de weinige kritiekpuntjes die ik heb op Slot: Enorm behoudend wisselen en risico uitsluiten ipv nemen. Dat is verder prima hoor, want de resultaten hebben meer dan zijn gelijk bewezen, maar maak dan gewoon de keuze om Sauer en Milambo de hele wedstrijd bij de o21 te laten spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Zou @007mark zitten te kijken of nog gezellig aan die lekkere biertjes zitten in de Arena?

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hij mag hier nooit meer komen. Fijn weekend mannen!

Ik ga as we speak de wedstrijd instarten. Had namelijk een concert. 

Je gelooft het niet he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Protestmars: Supporters wederom opgeroepen klacht in te dienen bij  Nationale Ombudsman - FR-Fans.nl

Overigens prima overwinning, niet te druk gemaakt. Sowieso ook wel benieuwd wat voor niveau Feyenoord de komende tijd om de mat kan leggen als er geen midweekse wedstrijden zijn. Dan gaan we denk ik echt de potentie zien van een aantal spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei MetalMichael:

Dat is één van de weinige kritiekpuntjes die ik heb op Slot: Enorm behoudend wisselen en risico uitsluiten ipv nemen. Dat is verder prima hoor, want de resultaten hebben meer dan zijn gelijk bewezen, maar maak dan gewoon de keuze om Sauer en Milambo de hele wedstrijd bij de o21 te laten spelen.

als je tegen een ploeg jeugd had kunnen opstellen had het tegen Heracles wel gekund. Wij weigeren om punten te pakken tegen ploegen uit het linkerrijtje dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bas huijsmansik was aan het zoeken naar jouw bericht over dat Benfica gewoon prima presteert dit seizoen. Kon het niet vinden dus doe het maar even zo, het is nogal hommeles in Portugal. Eigenlijk zie je hetzelfde gebeuren als bij PSV. Ze zijn er helemaal klaar mee.  https://m.voetbalzone.nl/nieuws/benfica-ultras-munten-het-op-schmidt-en-overschaduwen-kunststukje-kk/431989

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

@bas huijsmansik was aan het zoeken naar jouw bericht over dat Benfica gewoon prima presteert dit seizoen. Kon het niet vinden dus doe het maar even zo, het is nogal hommeles in Portugal. Eigenlijk zie je hetzelfde gebeuren als bij PSV. Ze zijn er helemaal klaar mee.  https://m.voetbalzone.nl/nieuws/benfica-ultras-munten-het-op-schmidt-en-overschaduwen-kunststukje-kk/431989

Heb een hoop Portugezen op het werk (Sporting/Benfica fans enzo) en die ik spreek zijn idd klaar met hem. Alleen die afkoopsom om hem te lozen schijnt nogal groot te zijn.

5-0 op je neus krijgen van Porto was de druppel denk ik.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites