aron24 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Toch maar weer Minteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart putdus kenner, sinds die vertelde dat Minteh jullie beste speler is zie ik die man alleen maar scoren. Verder vind ik het best wel matig, publiek kan wel lekker schreeuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wieffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Mats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wieffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zou @007mark zitten te kijken of nog gezellig aan die lekkere biertjes zitten in de Arena? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 minuten geleden zei Beppu: Zou @007mark zitten te kijken of nog gezellig aan die lekkere biertjes zitten in de Arena? Hij mag hier nooit meer komen. Fijn weekend mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Dat shirt van Ivanusec komt toch wel weer steeds dichterbij. Volgend jaar 12 goals en 10 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Volgend seizoen Ivanusmal hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ja ik ben echt fan van zo'n type speler. Komt er nog niet helemaal 100 procent uit maar je ziet dat die zo goed kan voetballen. Daarnaast hoop ik wel dat smal volgend jaar niet onze eerste linksback is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Steen papier schaar om een vrije trap te nemen. Je maakt t mee hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart If it works, it ain't stupid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Steen papier schaar om een vrije trap te nemen. Je maakt t mee hoor Moeten ze vaker doen. Wel schandalig dat je in deze wedstrijd Nieuwkoop als buitenspeler laat invallen, als je ook Sauer op de bank hebt zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 5 minuten geleden zei MetalMichael: Wel schandalig dat je in deze wedstrijd Nieuwkoop als buitenspeler laat invallen, als je ook Sauer op de bank hebt zitten. Ja eens. Lijkt me ook een mooi moment om Wieffer eraf te halen voor Milambo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 4 minuten geleden zei Lenstra: Ja eens. Lijkt me ook een mooi moment om Wieffer Zerrouki eraf te halen voor Milambo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 minuten geleden zei Lenstra: Ja eens. Lijkt me ook een mooi moment om Wieffer eraf te halen voor Milambo. Dat is één van de weinige kritiekpuntjes die ik heb op Slot: Enorm behoudend wisselen en risico uitsluiten ipv nemen. Dat is verder prima hoor, want de resultaten hebben meer dan zijn gelijk bewezen, maar maak dan gewoon de keuze om Sauer en Milambo de hele wedstrijd bij de o21 te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Vind ik ook. Hopelijk heeft 'ie z'n mentoring groups wel op orde, anders wordt die jeugdontwikkeling een zooitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Beppu: Zou @007mark zitten te kijken of nog gezellig aan die lekkere biertjes zitten in de Arena? 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hij mag hier nooit meer komen. Fijn weekend mannen! Ik ga as we speak de wedstrijd instarten. Had namelijk een concert. Je gelooft het niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei 007mark: Ik ga as we speak de wedstrijd instarten. Had namelijk een concert. Je gelooft het niet he Mark, je stelt me teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart @nooitmeerkomenF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Overigens prima overwinning, niet te druk gemaakt. Sowieso ook wel benieuwd wat voor niveau Feyenoord de komende tijd om de mat kan leggen als er geen midweekse wedstrijden zijn. Dan gaan we denk ik echt de potentie zien van een aantal spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 15 uur geleden zei MetalMichael: Dat is één van de weinige kritiekpuntjes die ik heb op Slot: Enorm behoudend wisselen en risico uitsluiten ipv nemen. Dat is verder prima hoor, want de resultaten hebben meer dan zijn gelijk bewezen, maar maak dan gewoon de keuze om Sauer en Milambo de hele wedstrijd bij de o21 te laten spelen. als je tegen een ploeg jeugd had kunnen opstellen had het tegen Heracles wel gekund. Wij weigeren om punten te pakken tegen ploegen uit het linkerrijtje dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart @bas huijsmansik was aan het zoeken naar jouw bericht over dat Benfica gewoon prima presteert dit seizoen. Kon het niet vinden dus doe het maar even zo, het is nogal hommeles in Portugal. Eigenlijk zie je hetzelfde gebeuren als bij PSV. Ze zijn er helemaal klaar mee. https://m.voetbalzone.nl/nieuws/benfica-ultras-munten-het-op-schmidt-en-overschaduwen-kunststukje-kk/431989 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: @bas huijsmansik was aan het zoeken naar jouw bericht over dat Benfica gewoon prima presteert dit seizoen. Kon het niet vinden dus doe het maar even zo, het is nogal hommeles in Portugal. Eigenlijk zie je hetzelfde gebeuren als bij PSV. Ze zijn er helemaal klaar mee. https://m.voetbalzone.nl/nieuws/benfica-ultras-munten-het-op-schmidt-en-overschaduwen-kunststukje-kk/431989 Heb een hoop Portugezen op het werk (Sporting/Benfica fans enzo) en die ik spreek zijn idd klaar met hem. Alleen die afkoopsom om hem te lozen schijnt nogal groot te zijn. 5-0 op je neus krijgen van Porto was de druppel denk ik. 11 maart bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten